Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-24, 11:33
Medlem
Chrilles cirkusrytteri är bland det pinsammaste jag sett någonsin. Så förbannat cringe..! Flickstackaren fick stötta upp mannen i trikåer, med paketet hängandes i ögonhöjd, herregud

Den mannen har noll värdighet, ser ut som ett litet barn när han spärrar upp ögonen och flinar med hela garnityret
Citera
2022-05-24, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Chrilles cirkusrytteri är bland det pinsammaste jag sett någonsin. Så förbannat cringe..! Flickstackaren fick stötta upp mannen i trikåer, med paketet hängandes i ögonhöjd, herregud

Den mannen har noll värdighet, ser ut som ett litet barn när han spärrar upp ögonen och flinar med hela garnityret

Kolla Facebook - finns en bild där på honom "ute på tur" (frost i skägget och ljus i ögonen). Snygg...? Naaah, don't think so. Ser smått efter ut, faktiskt.

Hon är ju helt DUPERAD av en looser. 🤣
Citera
2022-05-24, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Kolla Facebook - finns en bild där på honom "ute på tur" (frost i skägget och ljus i ögonen). Snygg...? Naaah, don't think so. Ser smått efter ut, faktiskt.

Hon är ju helt DUPERAD av en looser. 🤣

Du verkar ju helt fixerad av Christian Bauer. Är du avundsjuk på Pernilla?
Citera
2022-05-24, 19:51
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Det är därför man inte ska tatuera in namn på en parter. Spricker det så får man dras med namnet resten av livet

Cover up.
Citera
2022-05-24, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Du verkar ju helt fixerad av Christian Bauer. Är du avundsjuk på Pernilla?

Nej, inte direkt.

Tycker att han är ful som stryk och verkar jävligt töntig.

Som mitt ex - en fullblodsnarcissist.

Du däremot...vad har du för ursäkt?
Citera
2022-05-24, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Nej, inte direkt.

Tycker att han är ful som stryk och verkar jävligt töntig.

Som mitt ex - en fullblodsnarcissist.

Du däremot...vad har du för ursäkt?
Tycker också du verkar helt fixerad av honom....Vad har utseendet med saken att göra? Ska han operera sig eller hur menar du?
Citera
2022-05-24, 21:45
Medlem
Fickludds avatar
Jag har inte ett henne på kvällens gala i tv4. Stackars Pernilla.
Citera
2022-05-24, 21:46
Medlem
Är Pernilla bra i sängen? Någon med erfarenhet?
Citera
2022-05-25, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Tycker också du verkar helt fixerad av honom....Vad har utseendet med saken att göra? Ska han operera sig eller hur menar du?

🤣

Tala för dig själv du.

OT:

Jag - fortfarande - läser här för jag ser extremt röda flaggor kring den här människan.

Jobbar med människor och fascineras av hur manipulativa och farliga idioter det finns i världen.

CB är i mina ögon en fullblodsnarcissist och det gör mig nyfiken; hur fan ska PW som också verkar vara narcissist men inte lika förfinad jonglera detta. #bringoutthepopcorn
Citera
2022-05-25, 15:11
Medlem
PW verkar faktisk tvara street smart och proffsig arbetsmässigt.
Hon kanske inte genomskådat Slemmet ännu, eller så håller hon god min tills kontrakt mm kan rivas (Discovery Plus), där det står att hon ska ha en romans.

Tiden lär utvisa. Även om hon är en pk-kändis önskar jag henne allt gott; hoppas att Slemmet inte hinner göra henne alltför illa.
Citera
2022-05-25, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
PW verkar faktisk tvara street smart och proffsig arbetsmässigt.
Hon kanske inte genomskådat Slemmet ännu, eller så håller hon god min tills kontrakt mm kan rivas (Discovery Plus), där det står att hon ska ha en romans.

Tiden lär utvisa. Även om hon är en pk-kändis önskar jag henne allt gott; hoppas att Slemmet inte hinner göra henne alltför illa.

Ja Pernilla verkar vara duktig, driven och proffsig i sitt jobb. Hon har själv försörjt barnen på sitt jobb så hatten av för det.

Skulle däremot inte orka umgås privat med henne mer än korta stunder. Oerhört intensiv, högljudd och allt ljus på mig. Blir trött av att se henne i tv
Citera
2022-05-25, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Ja Pernilla verkar vara duktig, driven och proffsig i sitt jobb. Hon har själv försörjt barnen på sitt jobb så hatten av för det.

Skulle däremot inte orka umgås privat med henne mer än korta stunder. Oerhört intensiv, högljudd och allt ljus på mig. Blir trött av att se henne i tv

Absolut. P var shopoholic (inte konstigt med det usla självförtroendet) och Benji har tagit hand om henne dyngrak. Verkar vara skitbra. Varför får vi inte höra mer om den fantastiska tiden efter ELVA säsonger. Det verkade ju halvbra då WV började med en apatisk Bianca. Det är ju en del ingen av dem vill prata om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in