Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-22, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Vi som haft en partner med denna fruktansvärt personlighetsstörning vet vad som håller på att hända så signalerna är klassiska som många nämnt

Ja, snacka om "Red flag"-alert i kubik.
Citera
2022-05-22, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
En man i hans ålder som bor i en attefallare är en jävla loser.
Har han ens sitt jobb kvar? Blir det fjärde gången gillt nu han ska försöka lura sig till avgångsvederlag trots att "han gjort sitt jobb"? Haha vilken clown.
Citera
2022-05-22, 22:09
Medlem
Det verkar bara ha varit en flygvärdinna .. https://imgur.com/gallery/kJ7a8lD
Citera
2022-05-22, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Kan vi inte försöka varna henne för denne klassiske narcissistiska man som definitivt kommer att förstöra all självkärlek P byggt upp under alla år som singel. De är extra farligt nu när hennes barn är stora. Då kan en sån här hemsk personlighet hålla på bakom stängda dörrar

Absolut, försöka kan man ju alltid göra. Men du tror inte vänner till Pernilla redan varnat? Som t.ex Sofia?? Tror inte ens det skulle hjälpa ifall Bianca prata med henne. Det hjälper tyvärr inte vad man säger. Hon behöver komma till insikt själv tyvärr.

Jag gillar Pernilla, men hon måste vara ganska trasig inombords som tillåter detta, för att hon fattar ju att nåt är galet, det märks,hörs och syns på henne, för annars hade hon satt ner foten tidigt och lämnat.

Som jag skrev tidigare, det är kuken som styr, enormt starka krafter.

Tycker detta är sååå tragiskt!!
Citera
2022-05-22, 22:56
Har inget emot Pernilla Wahlgren som person men kan inte låta bli att tycka lite synd om hennes pojkvän. Pernilla är ju inte fräsch och klär sig osexigt.

C kanske njuter av att vara i rampljuset men vad vet jag.
Citera
2022-05-22, 22:59
Medlem
jääääklar vilken slemmig personlighet den här christian verkar vara!
Citera
2022-05-23, 00:36
Medlem
cosmic_dancers avatar
Nu har han tatuerat in datumet för deras ettårsdag... trodde det bara var typ 19åringar som gjorde så och hon låter helt besatt av honom i hennes ig inlägg

https://www.svenskdam.se/noje/christ...rar-in/8516417

Nu vet jag inte riktigt allt han gjort men läst lite här och efter det skrämmer det mig ännu mer att han tatuerat sig. Blir lite makt och ägandeskap i det hela.
Citera
2022-05-23, 03:02
Medlem
Fialisans avatar
Tatueringen som figurer på Pernillas Instagram, den ser ut som att det tidigare varit ett C och ett S? Som han nu kluddat dit ett C och ett P (inuti ett V?!) och datumet. Hette exfrun nåt på S? Och varför blev det ett V runt P:er? Eller hette förra flickvännen nåt på V så att han bara uppgraderar för varje fruntimmer?
Citera
2022-05-23, 07:42
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Tatueringen som figurer på Pernillas Instagram, den ser ut som att det tidigare varit ett C och ett S? Som han nu kluddat dit ett C och ett P (inuti ett V?!) och datumet. Hette exfrun nåt på S? Och varför blev det ett V runt P:er? Eller hette förra flickvännen nåt på V så att han bara uppgraderar för varje fruntimmer?

Hahaha, såg på expressen.
Fy faan va billigt, kunde väl gjort en ny gaddning om det ändå skulle betyda nåt?
P och C > är ju inpetade i nån gammal synd han gjort för flera år sen.
För jävla billigt tycker jag, hahahahaha!
Citera
2022-05-23, 20:33
Medlem
thessprincesss avatar
Såg tatueringen, ha ha det var det mest patetiska jag sett i hela mitt liv. C:et och S:et som jag antar fanns sen tidigare är stort, pampigt och snirkligt och ser ut att höra ihop. P:et är tunt och platt och ser ut som nåt han ritat dit själv i all hast.
Och vad är det lilla v:et längst ner? Han kanske är tillräckligt sjuk för att samla alla under samma tak :-D
Jag hade INTE gillat det om det var min man. Då hade det varit bättre han haft kvar CS ihopslingrat, är man över 50 fattar man ju att den man träffat har historia, annars vore det konstigt.
Men det där gaddandet han gör verkar ju patetiskt, oplanerat och oengagerat
Citera
2022-05-24, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thessprincess
Såg tatueringen, ha ha det var det mest patetiska jag sett i hela mitt liv. C:et och S:et som jag antar fanns sen tidigare är stort, pampigt och snirkligt och ser ut att höra ihop. P:et är tunt och platt och ser ut som nåt han ritat dit själv i all hast.
Och vad är det lilla v:et längst ner? Han kanske är tillräckligt sjuk för att samla alla under samma tak :-D
Jag hade INTE gillat det om det var min man. Då hade det varit bättre han haft kvar CS ihopslingrat, är man över 50 fattar man ju att den man träffat har historia, annars vore det konstigt.
Men det där gaddandet han gör verkar ju patetiskt, oplanerat och oengagerat

Ja, hur fult som helst.

Tänker att S kan vara dotter och även C. Hur som haver - urfult att peta in ett P bara. 🤣
Citera
2022-05-24, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Hahaha, såg på expressen.
Fy faan va billigt, kunde väl gjort en ny gaddning om det ändå skulle betyda nåt?
P och C > är ju inpetade i nån gammal synd han gjort för flera år sen.
För jävla billigt tycker jag, hahahahaha!

Det är därför man inte ska tatuera in namn på en parter. Spricker det så får man dras med namnet resten av livet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in