Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-23, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Dottern...För en normalt fungerande människa existerar inte den tanken.

Verkar han normal? Vilken vettig man 50+ ger upp sitt hela liv för någon annan? Jo, en golddigger med siktet inställt på pengar och kändisskap. Låter en sådan person NÅGOT stå i vägen, nu när han har hela inne? Nä. CB kommer nog att göra allt i sin makt för att få komma nära BI.

Sjukt konstigt att det också var min första tanke - det är dottern han vill ha!
Citera
2021-09-23, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Verkar han normal? Vilken vettig man 50+ ger upp sitt hela liv för någon annan? Jo, en golddigger med siktet inställt på pengar och kändisskap. Låter en sådan person NÅGOT stå i vägen, nu när han har hela inne? Nä. CB kommer nog att göra allt i sin makt för att få komma nära BI.

Sjukt konstigt att det också var min första tanke - det är dottern han vill ha!
Men,hallå.....
Ger upp sitt hela liv..?..
Karlsloken bor ju i en friggebod. Vad är det han ger upp....?..
Han har alt att vinna. Kärleken är blind..
Citera
2021-09-23, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Dottern...För en normalt fungerande människa existerar inte den tanken.

Är ju inte hans dotter?

En trekant me dom är nog drömmen
Citera
2021-09-23, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teddybest
Bianca är tillsammans med Philippe igen

Han är också med henne för pengar.
Vem fan går tillbaka till varandra typ 7 gånger? Ingen normal.
Citera
2021-09-23, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teddybest
Bianca är tillsammans med Philippe igen

Inte förvånad, dom kommer nog vara ihop hela livet. Frågan är hur många hon knullar varje gång dom gör slut?
Citera
2021-09-23, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Han är också med henne för pengar.
Vem fan går tillbaka till varandra typ 7 gånger? Ingen normal.

Har fått det intrycket att han tjänar egna pengar och inte alls är med i produktionen.

Sen håller jag med om att deras förhållande är weird, vem gör slut så ofta för att sedan gå tillbaka. Jag tror dom både i stundens hetta gör slut för att visa sin ståndpunkt men sedan ångra sig när bråket har svalnat. Dom bråkar säkert om samma saker också och löser aldrig något som dom flesta par.
Citera
2021-09-23, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Men,hallå.....
Ger upp sitt hela liv..?..
Karlsloken bor ju i en friggebod. Vad är det han ger upp....?..
Han har alt att vinna. Kärleken är blind..

Öh, ja precis.

En sund människa fortsätter att leva SITT liv och tar ansvar för sig själv. Går inte ALL IN i en annan människas liv... Def. inte som 50+.

Den här obehagliga typen drar sig nog inte för att parasitera på PW. Han har ALLT att vinna - hon har ALLT att förlora... Är det kärlek?
Citera
2021-09-23, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Öh, ja precis.

En sund människa fortsätter att leva SITT liv och tar ansvar för sig själv. Går inte ALL IN i en annan människas liv... Def. inte som 50+.

Den här obehagliga typen drar sig nog inte för att parasitera på PW. Han har ALLT att vinna - hon har ALLT att förlora... Är det kärlek?

Så långt från äkta kärlek som man bara kan komma, mer en kärlek till det materiella. Men är man slipad så kan man spelet.
Citera
2021-09-23, 20:40
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Så långt från äkta kärlek som man bara kan komma, mer en kärlek till det materiella. Men är man slipad så kan man spelet.
Finns ex som tycker han är väldigt go och snäll https://stoppapressarna.se/svenskt/e...lgrens-kille-0
Citera
2021-09-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Finns ex som tycker han är väldigt go och snäll https://stoppapressarna.se/svenskt/e...lgrens-kille-0

Det där lär betyda noll och intet för "krösamajorna" härinne som veeet hur det verkligen ligger till 😄
Självklart är detta bara ljug och hittepå, mark my words.
CB har säkert tvingat sitt ex att prata gott om honom som lite motvikt till all skit härinne.
Ja, det där sista var ironi för den som förstod det.
Citera
2021-09-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Jag undrar om den intervjun är planterad. Hon har i en tidigare artikel pratat om att han gillade att synas och inget om hur reko han var. Så varför dyker det upp ytterligare en artikel med annat budskap 🤔.
Citera
2021-09-23, 21:09
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
C lever livet nu i sus & dus. Bor i P’s hus på Lidingö.
Utrycker att de bygger sitt drömhus nu tillsammans.
Äter gratis på de flesta restauranger i innerstan.
Han kommer snart dyka upp i WV.
Theo som bor varannan vecka har han tagit till sig mer än sin egna dotter.
Umgås mer med P’s familj/släkt än sin egna.
Klart han inte kommer spela något kort fel nu innan husbygget är klart i allafall.
Men han kommer att göra misstag framåt, han har sedan många år tillbaka gillat unga tjejer så det kommer komma.
Christian Bauer kommer att visa sitt rätta jag.
Och då hoppas jag P har sett om sitt hus, skrivit det som ska skrivas.
Och jag hoppas CB’ barn tar på sig skygglappar för då kommer det skrivas i media.
Så otroligt jäkla sorgligt för inblandade.
Sanningen kommer alltid fram så småningom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in