Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-22, 13:13
  #3841
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Visste inte att detta var en rättegång.
Och vad är det som ska godtas?
Bevisbördan?!
Du som försvarare kanske kan/ska bevisa motsatsen.

Har inte påstått att detta är en rättegång.
Det var en jämförelse, men du kanske inte fattar skillnaden på det?
Står dock fast vid att det är den som påstår något som ska kunna bevisa sin tes snarare än den som ifrågasätter.
Citera
2022-08-22, 15:33
  #3842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Har inte påstått att detta är en rättegång.
Det var en jämförelse, men du kanske inte fattar skillnaden på det?
Står dock fast vid att det är den som påstår något som ska kunna bevisa sin tes snarare än den som ifrågasätter.

Då kan du väl börja med att bevisa din tes.
Ganska dålig jämförelse från din sida då.
Citera
2022-08-22, 16:41
  #3843
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Då kan du väl börja med att bevisa din tes.
Ganska dålig jämförelse från din sida då.

Vilken tes syftar du på? Jag har, mig veterligen, inte lagt fram någon tes.
Jag har ifrågasatt andras teser.
Men förklara gärna vilket du tänker på och varför det var en dålig jämförelse.
Citera
2022-08-23, 15:21
  #3844
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Undra om man skulle ringa hans a-kassa som han levt på i sommar och berätta att han varit på ren och skär semester i spanien med svensk a-kassa...

Hur vet du att han har gått på A-kassa i sommar? Sköter du hans post eller?
Citera
2022-08-23, 21:04
  #3845
Medlem
Ap-ungens avatar
Men snälla.

Lägg bara upp en dump på de påstådda uppgifterna om Bauer.

Jag tror också att han har usel ekonomi och ej betalt underhåll samt är en fullblodsnarcissist. Däremot bryr jag mig inte tillräckligt för att orka leta fram faktan.

Ni som återkommande - och som jag finner trovärdiga - påstår dessa saker om Herr Bauer kan väl för fan bara ta fram lite underlag för era påståenden?

Skvallret om Bauer har pågått här ett bra tag - dags att leverera lite riktig info.

Tack på förhand.
Citera
2022-08-24, 06:19
  #3846
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ap-ungen
Men snälla.

Lägg bara upp en dump på de påstådda uppgifterna om Bauer.

Jag tror också att han har usel ekonomi och ej betalt underhåll samt är en fullblodsnarcissist. Däremot bryr jag mig inte tillräckligt för att orka leta fram faktan.

Ni som återkommande - och som jag finner trovärdiga - påstår dessa saker om Herr Bauer kan väl för fan bara ta fram lite underlag för era påståenden?

Skvallret om Bauer har pågått här ett bra tag - dags att leverera lite riktig info.

Tack på förhand.

Alla kanske inte har lust att länka till dokument, mm. Det här är en SKVALLERtråd och då är det just hörsägen som gäller.

Han har usel ekonomi, vilket en 50-plussare absolut kan ha men han hade varit tusen gånger mer trovärdig om han inte varit så förbannat PÅ. Har nog aldrig sett en ny kändispartner vara en sådan linslus!!

De framställer honom som snäll och "underbar" men han framstår mer som mediakåt och plåstrig.

Nä, Pernilla - du kan göra bättre!!
Citera
2022-08-24, 10:56
  #3847
Medlem
Ap-ungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Alla kanske inte har lust att länka till dokument, mm. Det här är en SKVALLERtråd och då är det just hörsägen som gäller.

Han har usel ekonomi, vilket en 50-plussare absolut kan ha men han hade varit tusen gånger mer trovärdig om han inte varit så förbannat PÅ. Har nog aldrig sett en ny kändispartner vara en sådan linslus!!

De framställer honom som snäll och "underbar" men han framstår mer som mediakåt och plåstrig.

Nä, Pernilla - du kan göra bättre!!


Lust och lust. Häckar man här i flera månader och skriver otaliga inlägg och blir ifrågasatt SAMT påstår sig ha bevis/dokument på herr Bauers pinsamma historia gällande ekonomi och barnunderhåll så är det väldigt märkligt att man isåfall inte vill knäppa de som försvarar Bauer på näsan. Är liksom ett par knapptryck bort.

Hade onekligen var jävligt roligt om Pernillas underbara kärlek blivit blottad! Räcker ju med att titta på karln för att förstå att något inte stämmer. Att Pernilla sen också är en så otroligt osympatisk person hade bara gjort saken mer smaskens.
Citera
2022-08-24, 16:23
  #3848
Medlem
Såg på födelsedagsfesten som anordnades för Bauers dotter Smilla på insta.... jösses.... Han har jobbat upp sig nu kan man säga, hahaha
Citera
2022-08-24, 16:44
  #3849
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Såg på födelsedagsfesten som anordnades för Bauers dotter Smilla på insta.... jösses.... Han har jobbat upp sig nu kan man säga, hahaha

hahaha verkligen, från botten till toppen haha
Citera
2022-08-24, 20:18
  #3850
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Såg på födelsedagsfesten som anordnades för Bauers dotter Smilla på insta.... jösses.... Han har jobbat upp sig nu kan man säga, hahaha
Han bjöd inte på något utan restaurangen gjorde det som bra reklam.
Citera
2022-08-24, 23:58
  #3851
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Han bjöd inte på något utan restaurangen gjorde det som bra reklam.
Ja då är det ännu mer vidrigt hur Bauer kan sitta där och smila upp sig och spela världsvan...så patetiskt hela alltet...
Fattar inte att inte Bianca och Benjamin ser igenom hans falskhet....eller Oliver...någon borde ju göra det snart...
Citera
2022-08-25, 09:33
  #3852
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Gulligt att CB pussade sin dotter på kinden inför kameran, första fysiska ömheten på många år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in