Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-08, 10:47
  #3961
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Känner du dem?

Nä vill inte ha nått med dom att göra.
Citera
2022-10-08, 10:51
  #3962
Medlem
MillivaBillis avatar
Vad får C ut av det hela? Det är uppenbart att P inte respekterar honom, vilket han rimligen förstått vid detta laget. Hon är på en 11-årings nivå rent utvecklingsmässigt.
Citera
2022-10-08, 10:51
  #3963
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Återigen och från säker källa (gammal vän till Pernillas ex, Theos pappa)…

”Hon var för korkad”

Det är nog inte lätt att leva med henne. Svansen runtomkring tjänar ju pengar liksom
Citera
2022-10-08, 15:17
  #3964
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaiaitis
Just av att du är inne på denna sida. Puss på dig

Nej då 😋 Det heter inte Fansback och det handlar om skvaller.
Citera
2022-10-08, 15:24
  #3965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MillivaBilli
Vad får C ut av det hela? Det är uppenbart att P inte respekterar honom, vilket han rimligen förstått vid detta laget. Hon är på en 11-årings nivå rent utvecklingsmässigt.

Han trivs…. Han får ju visa upp sig nu och får vara med i kändisvärlden.
Se bara på Wahlgrens Värld, avsnittet som gick i torsdags…. Han har ju inte heller några spärrar. Står och dansar och sjunger i kalsonger ( omklädningsrummet när dom skulle vara med i Carina Bergfelts talkshowprogram) tills P stänger dörren.
Så man ser ju att han trivs när han får visa upp sig. Vilken vanlig kille skulle göra så som är ihop med en kändiskvinna. Jag vet inte någon…..eller har sett…..

Så man ser ju också när han vet att han blir filmad till Instagram…. En stor linslus….

Han är så pinsam….och tråkig.

Så det är så uppenbart att han trivs med tillvaron nu. Och kommer snart att få bo i ett lyxhus.

Så han kommer inte att göra slut i första taget. Han kommer att stå ut med både med det ena och det andra….
Citera
2022-10-08, 15:28
  #3966
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Carola: jag startar insamling för iranska kvinnor.

Miljardären Pernilla (och Bianca): när syntes jag sist? Ett gulligt fniss löser alltid situationen.

Let. Me. Have. All.

Hur fan kan man vara deras fans?
Deras fan`s består av ungdomar och dom som är vuxna är människor med psykiska besvär.
Citera
2022-10-08, 17:24
  #3967
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Nej då 😋 Det heter inte Fansback och det handlar om skvaller.


Haha som sagt, ett argt fan 😘
Citera
2022-10-08, 23:35
  #3968
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Återigen och från säker källa (gammal vän till Pernillas ex, Theos pappa)…

”Hon var för korkad”

Det är nog inte lätt att leva med henne. Svansen runtomkring tjänar ju pengar liksom
Kan tänka mig att det blir jobbigt att inte kunna ha intellektuella samtal med sin partner. När förälsken lagt sig så ser han bara detta tomma skal som fnittrar hysteriskt åt allt och bara pratar om sig själv och om sina barn. Ingen i den familjen har ens mellanstadiekunskaper. Sätt dem i på spåret eller liknande program så att vi kan hånskratta åt dem.
Citera
2022-10-10, 10:04
  #3969
Medlem
MillivaBillis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tone1
Han trivs…. Han får ju visa upp sig nu och får vara med i kändisvärlden.
Se bara på Wahlgrens Värld, avsnittet som gick i torsdags…. Han har ju inte heller några spärrar. Står och dansar och sjunger i kalsonger ( omklädningsrummet när dom skulle vara med i Carina Bergfelts talkshowprogram) tills P stänger dörren.
Så man ser ju att han trivs när han får visa upp sig. Vilken vanlig kille skulle göra så som är ihop med en kändiskvinna. Jag vet inte någon…..eller har sett…..

Så man ser ju också när han vet att han blir filmad till Instagram…. En stor linslus….

Han är så pinsam….och tråkig.

Så det är så uppenbart att han trivs med tillvaron nu. Och kommer snart att få bo i ett lyxhus.

Så han kommer inte att göra slut i första taget. Han kommer att stå ut med både med det ena och det andra….
Jag har helt missat hela snacket om att CB är, eller anses vara, narcissist. Har inte sett några varningssignaler, men kan i och för sig inget om saken. PW är själv enormt egofixerad så kanske fungerar de två bra ihop av den anledningen? PW får äntligen lite fysisk tillfredsställelse och CB får synas i rampljuset. Förstår bara inte hur han står ut med den offentliga förnedringen som PW frekvent portionerar ut. Eller funkar offerrollen också riktigt bra för narcissister? Trodde de kokade över när de inte uppskattas eller får kritik.
Citera
2022-10-10, 13:44
  #3970
Medlem
Det som är lite fascinerande är att det blev sån stor sak när han skrev på för jobbet på ICA. Pernilla var så stolt. Då får hon vara stolt 1 gång per år då herr Bauer aldrig blir långvarig på sina jobb.
Citera
2022-10-10, 23:49
  #3971
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Det som är lite fascinerande är att det blev sån stor sak när han skrev på för jobbet på ICA. Pernilla var så stolt. Då får hon vara stolt 1 gång per år då herr Bauer aldrig blir långvarig på sina jobb.

Och vips ser hon en chans att få in sin floppade hudvårdsserie i ICA’s hyllor!
Min mor har köpt skräpkrämerna, så jo, jag testade. Skräp.
I takt med att skrytbyggets kostnader skenar måste nytt cash rulla in. Reklamuppdragen står som spön i backen nu.
Citera
2022-10-15, 12:59
  #3972
Medlem
Heja Pernilla som står på Nicolas sida i tvisten med Charlotte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in