Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-05, 08:43
  #3949
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Tror du rikedom går i vågor? Självklart är hon rikare nu än förut, så fungerar det för dom flesta som jobbar hårt i hela sitt liv.

Resten av vad du skrev läste jag inte för du kan inte skriva begripliga meningar. Eller sätta punkt och skriva stor bokstav därefter. Men jag önskar dig lycka till på KomVux.

Ett litet tipps kan jag dock inte avhålla mig ifrån, det är en svaghet jag har;

Om man skriver "o" istället för "och" är man en fullkomligt idiot. Jag tror jag har åtminstone 6 miljoner svenskar med mig i detta lilla.

För just Pernilla har det väl gått i vågor?
Ekonomiskt var hon riktigt illa ute ett tag.
Citera
2022-10-06, 11:09
  #3950
Medlem
Themoonbarkings avatar
Carola: jag startar insamling för iranska kvinnor.

Miljardären Pernilla (och Bianca): när syntes jag sist? Ett gulligt fniss löser alltid situationen.

Let. Me. Have. All.

Hur fan kan man vara deras fans?
Citera
2022-10-06, 11:27
  #3951
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Tror du rikedom går i vågor? Självklart är hon rikare nu än förut, så fungerar det för dom flesta som jobbar hårt i hela sitt liv.

Resten av vad du skrev läste jag inte för du kan inte skriva begripliga meningar. Eller sätta punkt och skriva stor bokstav därefter. Men jag önskar dig lycka till på KomVux.

Ett litet tipps kan jag dock inte avhålla mig ifrån, det är en svaghet jag har;

Om man skriver "o" istället för "och" är man en fullkomligt idiot. Jag tror jag har åtminstone 6 miljoner svenskar med mig i detta lilla.
Ett litet tips till dig är att inte kasta sten i ett glashus. Ett tips alltså!
Citera
2022-10-07, 22:34
  #3952
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Carola: jag startar insamling för iranska kvinnor.

Miljardären Pernilla (och Bianca): när syntes jag sist? Ett gulligt fniss löser alltid situationen.

Let. Me. Have. All.

Hur fan kan man vara deras fans?


Du är ett stort fan, ett argt fan, men fortfarande ett fan
Citera
2022-10-07, 22:35
  #3953
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Carola: jag startar insamling för iranska kvinnor.

Miljardären Pernilla (och Bianca): när syntes jag sist? Ett gulligt fniss löser alltid situationen.

Let. Me. Have. All.

Hur fan kan man vara deras fans?
Man undrar hur länge cirkusen ska fortsätta. Tycker genuint synd om Theo. Han har inte haft fritt från kameror i sitt eget hem sen han var 5 år gammal. Tur han har en normal pappa. Det är det som räddar honom ifrån att bli förstörd.
Citera
2022-10-07, 22:39
  #3954
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
För just Pernilla har det väl gått i vågor?
Ekonomiskt var hon riktigt illa ute ett tag.

Håller med. Benjamin har väl berättat hur han lånade ut pengar till henne som 12-åring och man har ju också förstått att hon jagade gig i typ gallerior där det kom tre personer för att få en autograf.
Citera
2022-10-08, 09:26
  #3955
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaiaitis
Du är ett stort fan, ett argt fan, men fortfarande ett fan

Vad är din definition av ett fan? Det står dig fritt att kalla mig vad du vill. Det är din sak.
Citera
2022-10-08, 09:27
  #3956
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Man undrar hur länge cirkusen ska fortsätta. Tycker genuint synd om Theo. Han har inte haft fritt från kameror i sitt eget hem sen han var 5 år gammal. Tur han har en normal pappa. Det är det som räddar honom ifrån att bli förstörd.

Har inte sett till honom på länge dock så han eller Jocke drog väl i bromsen.
Citera
2022-10-08, 09:27
  #3957
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Håller med. Benjamin har väl berättat hur han lånade ut pengar till henne som 12-åring och man har ju också förstått att hon jagade gig i typ gallerior där det kom tre personer för att få en autograf.

Haha önskar hon når denna botten igen. Jag hatar den familjen.
Citera
2022-10-08, 09:32
  #3958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Vad är din definition av ett fan? Det står dig fritt att kalla mig vad du vill. Det är din sak.


Just av att du är inne på denna sida. Puss på dig
Citera
2022-10-08, 09:41
  #3959
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Tänker att om man är dålig på att hushålla med sin ekonomi så spelar inkomsten ingen roll.

Herr B lär ju kosta och kanske blir det han som vankar iväg med halva slottet när han hittar en yngre och ”charmig” kvinna.

Pernilla är ytlighet personifierad och hon har överfört detta till sina barn. Det är inte lätt att växa upp i en kändisfamilj om ingen kan vara ett ankare.

Pernilla växlar mellan att leka barn och förvirrad. De hejar på varandras ekonomiska framgångar i familjen, samtidigt mår alla skit. OCH detta gör de business av, mer klirr i kassan och ännu sämre mående.

Dock fascinerad av att folk faktiskt sponsrar henne med köp av t ex kläder och produkter. Vill någon verkligen vara henne? Förmodligen ligger hon ff ibland och gråter på toagolvet som hon tidigare gjort i 10 år.
Citera
2022-10-08, 10:38
  #3960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Haha önskar hon når denna botten igen. Jag hatar den familjen.

Känner du dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in