Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-06, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Jag vet faktiskt inte. Är inte i Sverige just nu. Jag hoppas det. Men om dom fått kontakt med henne så verkar det inte hjälpt.
Men hon lär bli varse. Usch vilken man.
Kommer att vara på samma event som honom om ett par veckor. Ska bli spännande. 😬

Ja fy för den mannen.
Nu när han nästlat in sig och lärt känna hennes svaga punkter, så lär det bli svårt att bli av med honom.
Citera
2021-11-06, 22:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det stämmer, Emilio var inte närvarande på förlossningen utan var på Spybar och festade.

I Emilio Ingrossos frånvaro fick i stället bästa vännen Susanne Nordström åka med till BB.
– Jag försökte få tag på Emilio… Vi åkte in till BB och jag fick fortfarande inte tag på Emilio, så jag sa till dig att du får vara mitt stöd tills Emilio kommer, fortsätter hon.
Morgonen efter födseln uppgav Emilio för Aftonbladet att han hade glömt att ta med sin mobil den kvällen.

https://www.expressen.se/noje/emilio...onens-fodsel-/

Pernilla om Emilios ointresse för barnen:
Jag har haft en otrolig rädsla för att inte leva med barnen. De sista åren var jag livrädd för att tappa kontrollen över dem – ska de vara med honom i en, två veckor? Hur ska det gå? Men jag hade inte behövt oroa mig, det är en för stor ansträngning för honom att kräva varannan vecka, ens varannan helg.
[...]
Med facit i hand kunde jag skilt mig mycket tidigare. Han har inte varit intresserad av att ta barnen – det jag var mest rädd för. Konstigt, ens barn är ju det viktigaste man har. Men han är liksom ointresserad. Jag har verkligen försökt skapa en fungerande relation, jag har ALDRIG varit svår och bitter, tvärtom, ringer han och vill träffa dem så ställer jag upp direkt. Nånstans är han en kärleksfull pappa, men han pallar inte.
Hur då pallar inte?
– Han träffar dem och fikar varannan, var tredje vecka. Men ingen av barnen sover hos honom och så har det varit i flera år. Jag kan inte ringa och tjata. Ett tag försökte han ha dem en i taget, men det gick inte.

https://www.expressen.se/mama/mamali...hela-mitt-liv/

Citat:
"Det är skönt att Jocke är så himla stark. Han står vid min sida, han drar inte".
Sorgligt att Pernilla råkade ut för samma skit igen med Joakim.
Som resulterade i en nytt omslag på tidningen Mama och en utförlig artikel om att Pernilla klängde sig fast vid Joakim.
Som i sin tur stack..
Citera
2021-11-06, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Sorgligt att Pernilla råkade ut för samma skit igen med Joakim.
Som resulterade i en nytt omslag på tidningen Mama och en utförlig artikel om att Pernilla klängde sig fast vid Joakim.
Som i sin tur stack..

Och då är den stora frågan om valet av CB är så mycket klokare? Enligt vad som skrivits i denna tråd av bekanta till honom så är det skrämmande mycket som överensstämmer med hur E betett sig.
Senast redigerad av Someone1 2021-11-06 kl. 23:01.
Citera
2021-11-06, 23:39
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Och då är den stora frågan om valet av CB är så mycket klokare? Enligt vad som skrivits i denna tråd av bekanta till honom så är det skrämmande mycket som överensstämmer med hur E betett sig.

Vi får väl hoppas att det funkar bättre mellan Pernilla och hennes nya man, än vad det har gjort med deras respektive expartners.

Emilio har Åsa nu, han lyckades förstöra en del mellan Pernilla och Joakim.
Citera
2021-11-08, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Men bara för att dom inte träffat rätt partner innan så behöver det ju inte gå åt pipsvängen nu?
Två personer som inte passar ihop kan ju locka fram dom värsta sidorna hos varandra och tvärtom.
Vi får väl hoppas att dom träffat rätt nu, det tycker jag Pernilla är värd.

Med tanke på Herr Bauers track record så är jag ytterst tveksam.
Citera
2021-11-10, 11:28
Medlem
På näst senaste storyn skrev hon att hon är på Gekås kl 11 idag och hoppades få möta mycket folk där. På senaste storyn möter hon en kund i affären, kunden meddelar att det är ju kl 13 som gäller varpå PW lägger ut texten ” jag skrev feeel, det är ju kl 13!”…….
Hon är mer korkad än jag först trodde. Visst hon har säkert jättemycket att tänka på men jösses detta är ju hennes levebröd och givetvis vill hon sälja mycket av ”kollektionen” så tiderna borde hon åtminstone kunna hålla ordning på.
Dessutom är Gekås per definition ett ställe dit långväga gäster kommer, respektlöst mot kunderna att skriva fel tid. Korkskalle.
Citera
2021-11-10, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
På näst senaste storyn skrev hon att hon är på Gekås kl 11 idag och hoppades få möta mycket folk där. På senaste storyn möter hon en kund i affären, kunden meddelar att det är ju kl 13 som gäller varpå PW lägger ut texten ” jag skrev feeel, det är ju kl 13!”…….
Hon är mer korkad än jag först trodde. Visst hon har säkert jättemycket att tänka på men jösses detta är ju hennes levebröd och givetvis vill hon sälja mycket av ”kollektionen” så tiderna borde hon åtminstone kunna hålla ordning på.
Dessutom är Gekås per definition ett ställe dit långväga gäster kommer, respektlöst mot kunderna att skriva fel tid. Korkskalle.

Konstigt att det inte var kl 11 och hon kom kl 13..
Citera
2021-11-11, 08:35
Medlem
I dagens avsnitt av WV säger Pernilla: Det viktigaste för Christian är hans familj!!!

Om det som kommit fram här i tråden att han struntat i sitt/sina barn och varit otrogen mot mammorna
är sant så är Pernilla sååå jävla lurad!!! Hur sjukt är inte de. Att hon tror på en notorisk lögnare. Varför är hon så blåst och vägrar lyssna. Är det slut på män i sthlm eller varför måste hon ta första bästa snygging???
Citera
2021-11-11, 10:26
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Alltså ursäkta, men… Bullshit!
Han har ju knappt kontakt med sin dotter än lite då & då.
Citera
2021-11-11, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
I dagens avsnitt av WV säger Pernilla: Det viktigaste för Christian är hans familj!!!

Om det som kommit fram här i tråden att han struntat i sitt/sina barn och varit otrogen mot mammorna
är sant så är Pernilla sååå jävla lurad!!! Hur sjukt är inte de. Att hon tror på en notorisk lögnare. Varför är hon så blåst och vägrar lyssna. Är det slut på män i sthlm eller varför måste hon ta första bästa snygging???

Ja herregud! Men det är så här han presenterar sig själv. Pernilla kommer att bli så lurad/besviken.
Bara sättet hon framställer honom. Sedan är väl Pernilla väldigt godtrogen . Kommer att bli jobbigt för henne när hon kommer till insikt vem hon har att göra med. Men då är skadan redan gjord. Tyvärr.
Citera
2021-11-11, 14:42
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Ja herregud! Men det är så här han presenterar sig själv. Pernilla kommer att bli så lurad/besviken.
Bara sättet hon framställer honom. Sedan är väl Pernilla väldigt godtrogen . Kommer att bli jobbigt för henne när hon kommer till insikt vem hon har att göra med. Men då är skadan redan gjord. Tyvärr.
Tycker att det är väldigt konstigt att PW inte reagerar på att CB knappt har någon kontakt med sitt barn. Hade jag träffat någon som inte träffar sitt barn mer är sporadiskt då hade jag undrat och velat veta varför. Och troligen också höra mammans version.
Nä, stor varningsflagg.
Citera
2021-11-11, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Tycker att det är väldigt konstigt att PW inte reagerar på att CB knappt har någon kontakt med sitt barn. Hade jag träffat någon som inte träffar sitt barn mer är sporadiskt då hade jag undrat och velat veta varför. Och troligen också höra mammans version.
Nä, stor varningsflagg.
Jag har sett bilder på hans dotter flera gånger och vet tom att hon heter Smilla. Om detta är ett spel för gallerierna vet jag inget om....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in