Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-17, 08:07
  #5041
Medlem
Theo har blivit pappan till honom som Pernilla ser efter att Bauer projicerat att Jocke är dominant och hon måste sätta ner foten
Detta går ut över pojken och är en klassisk strategi hos narcissister att först älska bonussonen över allt till att därefter övergå till att skrämma honom med att jag bestämmer över din mamma och även dig.
/Talar av erfarenhet
Citera
2023-09-17, 08:52
  #5042
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Theo har blivit pappan till honom som Pernilla ser efter att Bauer projicerat att Jocke är dominant och hon måste sätta ner foten
Detta går ut över pojken och är en klassisk strategi hos narcissister att först älska bonussonen över allt till att därefter övergå till att skrämma honom med att jag bestämmer över din mamma och även dig.
/Talar av erfarenhet

Bauer är vedervärdig och förmodligen kommer Theo ta avstånd så mycket som är möjligt.
Citera
2023-09-17, 09:50
  #5043
Medlem
Ja och då har Bauer lyckats. 😈
Citera
2023-09-17, 09:56
  #5044
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Theodore är ju bara den där gnälliga, lata, "drama-queen", lätt utvecklingstörda, hopplösa killen i ful frisyr. Har aldrig gillat honom. Men helt klart - Pernilla dissar honom hela tiden.

Theo är nog den mest bortskämda och gnälliga ungen jag någonsin skådat. Han har någon äcklig personlighet, han ska bara ha och ha men sedan gnäller ändå på Pernilla och skäms över henne vad hon än gör.

Det är bra att han börjar bli myndig snart så hon kan sjasa iväg honom ur huset.
Citera
2023-09-17, 13:24
  #5045
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
OCH JA. Du har så rätt i allt du skriver. Så otroligt barnsligt och elakt hon beter sig mot honom.. Skrattar och hånar honom och ja - jag förstår varför - men jag förstår inte varför hon är med honom alls. Verkar ju bara skava, och känns inte alls att hon beter sig så som en människa som träffat mannen i sitt liv beter sig.

För att hon vill vara som Hans och Christina då hon blir några år äldre och ha det exakt som dem.
Citera
2023-09-19, 01:12
  #5046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Bauer är vedervärdig och förmodligen kommer Theo ta avstånd så mycket som är möjligt.
Pernilla sa nyligen att Theo bor det mesta hos sin pappa, som även bor i Lidingö.
Citera
2023-09-19, 01:36
  #5047
Medlem
Har inte sett många avsnitt, för jag tål inte Grille. Pernilla är inte mycket trevligare hon heller.
Minns det avsnittet när Pernilla och Grille är hos Hans och Cristina i Marbella. Grille vaknar först och går till köket. Cristina kommer in strax efter. Då Christina får en tillsägelse av Grille när han säger att hon har för mycket prylar framme. Christina tar illa vid sig att Grille föreslår att blocka bort hennes prylar. Denne man är vidrig.
Citera
2023-09-19, 07:02
  #5048
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaTant
Pernilla sa nyligen att Theo bor det mesta hos sin pappa, som även bor i Lidingö.

Och då har han ändå världens finaste rum med badrum hos Pernilla. Där ser man, det går inte att köpa trivsel.
Citera
2023-09-19, 14:12
  #5049
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Theo är nog den mest bortskämda och gnälliga ungen jag någonsin skådat. Han har någon äcklig personlighet, han ska bara ha och ha men sedan gnäller ändå på Pernilla och skäms över henne vad hon än gör.

Det är bra att han börjar bli myndig snart så hon kan sjasa iväg honom ur huset.
Fast hon vill ju ha barnen boendes hos sig. Hon är en sån människa som inte kan vara ensam,hon måste ha folk runt omkring sig.
Citera
2023-09-19, 19:38
  #5050
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Fast hon vill ju ha barnen boendes hos sig. Hon är en sån människa som inte kan vara ensam,hon måste ha folk runt omkring sig.

Tror det bara är en typ av "krig" mellan hennes före detta män tillika barnens fäder.
Citera
2023-09-20, 08:18
  #5051
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Och då har han ändå världens finaste rum med badrum hos Pernilla. Där ser man, det går inte att köpa trivsel.
Han vill väl ha privacy och inte behöva ha ett helt gäng tv folk i nyllet dagarna i ända och behöva synas på tv. Förstår inte hur Pernilla tänker. Hon har berövat Theo på sin barndom, det är oförlåtligt. Tur att han åtminstone har en vettig förälder.
Citera
2023-09-20, 17:56
  #5052
Medlem
Var på en flygplats i utriket för ett tag sedan. Sitter och pysslar som man gör men det var ändå ganska lugnt och folk gör i regel samma sak. Rätt vad det är så hör jag en grupp som skriker och tjoar och enligt min mening inte beter sig respektfullt. Undrar vilka jäkla idioter det är som för ett sådant liv, hörde inte att de var svenska. Mkt riktigt ser jag snart Pernilla W och en skara människor får förbi och uppriktigt sagt lever rövare. Pillan, om du läser detta. Snälla bete dig på flygplatser, folk jobbar och behöver ro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in