Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-29, 07:56
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Otroligt duktig programledare på Skansen..men förstår inte varför hon lanserar hudcrem...för hon ser mycket skrynklig ut i ansiktet på oreducherade bilder..små rynkor runt munnen .inge fel med det...men hudcremen. kan ju inte va speciellt effektiv
Sådana rynkor rår bara plastikkirurgi på.
Citera
2023-06-29, 20:31
Medlem
Celestrons avatar
Citat:
Otroligt duktig programledare på Skansen..men förstår inte varför hon lanserar hudcrem...för hon ser mycket skrynklig ut i ansiktet på oreducherade bilder..små rynkor runt munnen .inge fel med det...men hudcremen. kan ju inte va speciellt effektiv

Förstår du inte det???
Hudcremen är givetvis Biancas. P kommer nu att använda Allsången som en plattform för att sprida reklam för sin jävla familj och alla Biancas produkter. Hon kommer att utnyttja allsången maximalt!!!
Citera
2023-06-29, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celestron
Förstår du inte det???
Hudcremen är givetvis Biancas. P kommer nu att använda Allsången som en plattform för att sprida reklam för sin jävla familj och alla Biancas produkter. Hon kommer att utnyttja allsången maximalt!!!
Nej Pernilla har en egen hudcrem.la quila. Heter den
Citera
2023-06-29, 21:11
Medlem
Celestrons avatar
Citat:
Nej Pernilla har en egen hudcrem.la quila. Heter den
Och denna gjorde hon reklam för??
Vakna!!
Citera
2023-06-30, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celestron
Och denna gjorde hon reklam för??
Vakna!!

Vad yrar du om? Vakna själv!!
Elins92 skrev ju bara att det är konstigt att Permilla som har en egen hudvårds-serie ser då rynkig ut kring munnen (oss imellan - det beror på rökningen hon höll på med som ung), INGENTING om att hon gjort reklam för den eller så. Fttar du?
Citera
2023-07-02, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Mamman hade ordnat stor studentmottagning på studentdagen.
Bauer med sponsorer på lördagen efter.

Puh, skönt att hon ändå fick vara med någonstans!
Citera
2023-07-03, 13:04
Medlem
Ja!
Citera
2023-07-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Självklart kommer Benjamin och Bianca att uppträda,konstigt annars.
C kommer vara där varje gång,förmodligen även på scenen nån gång,vare sig hon vill eller inte.

Tror inte hon tillåter C komma upp på scenen!
Däremot hoppas jag hon lyckas övertala sina barn att uppträda!
Citera
2023-07-04, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Om jag inte missminner mig så har Emilio pratat om detta i någon/några intervjuer och hyllat Pernilla för att hon har dragit hela lasset med barnen och beklagat att han varit en frånvarande pappa. Men jag minns inte var och när detta sades så jag kan inte länka till nåt. Det är bara nåt jag läst och som har fastnat i huvudet.

Tror att Pernilla lät inte Emilio träffa sina barn innan de blev myndiga och fick bestämma själv. Pernilla och hennes mamma skrämde fotlöpande Emilio. Det fanns tom en sida i internet där dom berättade hur Emilio behandlade Pernilla. Tror inte att Pernilla är inte heller någon ängel.
Pernilla var inte en anvarsfull mamma. Hon lämnade barnen hemma när hon åkte på dansbanan att sjunga. När hon kom hem på morgonen så var tom ytterdörren borta från huset. Bianca passade på att ordna fest hemma.
Citera
2023-07-04, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaTant
Tror att Pernilla lät inte Emilio träffa sina barn innan de blev myndiga och fick bestämma själv. Pernilla och hennes mamma skrämde fotlöpande Emilio. Det fanns tom en sida i internet där dom berättade hur Emilio behandlade Pernilla. Tror inte att Pernilla är inte heller någon ängel.
Pernilla var inte en anvarsfull mamma. Hon lämnade barnen hemma när hon åkte på dansbanan att sjunga. När hon kom hem på morgonen så var tom ytterdörren borta från huset. Bianca passade på att ordna fest hemma.

Jamen, eller hur - de har ju haft en ganska tuff uppväxt på så sätt.
Citera
2023-07-04, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Kolla på avsnittet med båtturen
Sååå mkt narcissistiskt beteende av CB!!!
Man ryser i hela kroppen av obehag.
Citera
2023-07-04, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaTant

Fast Bianca har ju sagt att de träffade Emilio ibland på helgerna när de var små, så det tror jag inte stämmer riktigt.
Vad gäller ytterdörren så tror jag att det var så att det hände när B var typ 14-15 år. P hade löst någon i familjen som skulle hålla koll, men B lyckades övertyga dem om att det inte behövdes eftersom hon skulle sova borta hos en kompis. Vilket hon då inte gjorde, utan hade fest istället.
B kunde nog vara väldigt slug och kreativ så jag tycker nog inte att allt går att skylla på att Pernilla var en dålig mamma.
Hon var ju tvungen att jobba och försörja barnen och hennes jobb är ofta förlagt till helger. Emilio gick ju tydligen inte att lita på riktigt.
Emilio behandlade inte Pernilla speciellt väl och jag förstår att man som förälder reagerar ifall någon behandlar ens barn väldigt illa.
På vilket sätt skrämde dom Emilio?
Tror du verkligen att han hade accepterat att bli skrämd av P och C?
Vi pratar alltså om en man med häftigt italienskt humör, som misshandlade och dödshotade P och i princip hela familjen, som inte drog sig för att attackera P fysiskt inför ögonen på barnen som stod och skrek att han skulle sluta, en man vars ego blev så sårat att han vägrade närvara vid B's födelse, en man som knappt har erkänt och tagit ansvar för sina handlingar utan istället flydde landet och sina barn eftersom han blev så HIMLA orättvist behandlad i media.
Senast redigerad av MrsGossip 2023-07-04 kl. 08:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in