Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-07, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
På Christian Bauers Facebook sida står det nu att PW är hans allt.
Det var inte så längre sedan det stod att nageltjejen han var tillsammans med var hans allt.
Och innan det så var iranskan som har bodde med hans allt.
Och innan det så var flygvärdinnan hans allt.

Och alla de kvinnor som han är otrogen med, är det oxå hans allt…? (Ironi)

😂
Vilken vuxen människa skriver ens ut sådant? Fjortisbeteende så det skriker om det. Hade min partner skrivit så på sin Facebook hade jag skämts.
Citera
2021-10-07, 12:00
Medlem
Det är så här han fungerar. Så obehagligt.
Tyvärr så tror jag inte att PW kommer att ta till sig vad som sägs och skrivs. Jag vet inte själv hur jag reagerat. Det som är sorgligt i det här fallet är att det ses som avundsjuka. Vilket det ABSOLUT inte är.
Men sanningen kommer fram om CB. Hans rätta jag kommer att komma fram. Det är bara att luta sig tillbaka och se när masken faller. När någon är för bra för att vara sann så är det nog stora varningstecken. Vet att på en av hans arbetsplatser har dom slagit vad om hur länge det kommer att hålla. Ganska sorgligt egentligen. För Pernilla är så värd någon bättre.
Citera
2021-10-07, 13:59
Medlem
Citat:
Det var inte så längre sedan det stod att nageltjejen han var tillsammans med var hans allt.

Alltså, det är så pinsamt att det riktigt kryper i mig...
Citera
2021-10-07, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Det är så här han fungerar. Så obehagligt.
Tyvärr så tror jag inte att PW kommer att ta till sig vad som sägs och skrivs. Jag vet inte själv hur jag reagerat. Det som är sorgligt i det här fallet är att det ses som avundsjuka. Vilket det ABSOLUT inte är.
Men sanningen kommer fram om CB. Hans rätta jag kommer att komma fram. Det är bara att luta sig tillbaka och se när masken faller. När någon är för bra för att vara sann så är det nog stora varningstecken. Vet att på en av hans arbetsplatser har dom slagit vad om hur länge det kommer att hålla. Ganska sorgligt egentligen. För Pernilla är så värd någon bättre.

Ja, det är sorgligt.
Citera
2021-10-07, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mali09
😂
Vilken vuxen människa skriver ens ut sådant? Fjortisbeteende så det skriker om det. Hade min partner skrivit så på sin Facebook hade jag skämts.

Riktigt, riktigt pinsamt. Hade jag träffat någon som outat så på sociala medier så hade jag tagit pick och pack och dragit. Det signalerar att något inte står rätt till.
Citera
2021-10-07, 19:59
Medlem
Citat:

Skicka gärna skärmdumpar så blir du mer trovärdig. Är du vän med honom på Facebook? Hittar nämligen inte honom.....
Citera
2021-10-07, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Skicka gärna skärmdumpar så blir du mer trovärdig. Är du vän med honom på Facebook? Hittar nämligen inte honom.....

Sök på namnet och välj ”personer”, så hittas han.
Citera
2021-10-07, 20:13
Medlem
Citat:

Ser att du redan fått svar. Sök på hans namn så hittar du honom. Fast du är kanske redan vän med honom?
Senast redigerad av Someone1 2021-10-07 kl. 20:18.
Citera
2021-10-07, 20:46
Medlem
Citat:

Öhhh... Han är ju hur lätt som helst att hitta på FB.

Det här inlägget känns mer som ett försök att få någon att försäga sig och ge sig till känna.
Citera
2021-10-07, 20:46
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Ser att du redan fått svar. Sök på hans namn så hittar du honom. Fast du är kanske redan vän med honom?
Fast vi hade nog gärna sett någon dump å"vad han har skrivit om / till alla andra som räknades upp . För allt vad vi kan veta så kan Pillan vara den första på 20 år som han skriver så fint om offentligt
Citera
2021-10-07, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Öhhh... Han är ju hur lätt som helst att hitta på FB.

Det här inlägget känns mer som ett försök att få någon att försäga sig och ge sig till känna.

Exakt min tanke!!!
Citera
2021-10-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Fast vi hade nog gärna sett någon dump å"vad han har skrivit om / till alla andra som räknades upp . För allt vad vi kan veta så kan Pillan vara den första på 20 år som han skriver så fint om offentligt

Tror du ens själv på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in