Citat:
Ursprungligen postat av
fardtjansten
mitt fetade.
Då är det ju solklart att ni är avundsjuka på henne och inget annat, Svenskt så det förslår.
Jag hoppas dom får ett lyckligt liv tillsammans, dom har alla förutsättningar för det.
Inget förhållande fungerar 100% direkt det kräver ansträngningar från båda parter.
What??? Förtydligande: Ingen vettig människa kontaktar PW i detta nu, privat, för att berätta att hennes Golden boy har varit, enligt uppgift här, otrogen, manipulerande, försummande, gränslös på sitt jobb och allmänt svinig mot kvinnor.
PW har visat vad hon går för... Älska allt hon gör annars är du en "Krösamaja". Vem 50+ skriver ens så?
Hade någon fd fru, flickvän eller dejt till CB hört av sig till PW hade hon garanterat hängts ut eller kanske hotats, som ryktet säger kan bli aktuellt. Då kanske fb ändå är ett tryggare forum. Skadade människor brukar inte söka upp andra för upprättelse heller.
Nä, PW kan gott ha't. Jag skriver i den här tråden för att hela mitt varningssystem gick igång när jag började läsa om relationen och nu kan jag ana att hon rasar. Tappar det. CB lär ju inte sitta i bakgrunden och viska "Ta det lugnt nu. Vi bryr oss Inte!". Nä, nu ska hedern upprättas i offentlighetens ljus.
Förresten. PW känner honom inte. I senaste poddavsnittet visste hon ens inte hur många bröder han har... På den nivån är det.