Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-16, 23:28
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
It takes 2 to tango!

Har skrivit det tidigare men skriver det igen. Den sorgligaste ”kärlekshistorien” som jag någonsin hört talas om. Jag tror att det gör mer skada än nytta för P att beblanda sig med C. Här och nu anser hon att folk är avundsjuka, men när hon väl vaknar upp ur dimman så kommer hon få en rejäl uppvakning och risken är att hennes varumärke tagit rejäl skada när det väl sker.

Precis. Och TJÄJEN är ju kär.
Citera
2021-10-16, 23:29
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Det som oxå är lite lustigt är att CB tidigare skrivit 3 hjärtan på FB.
Nu är det 4.

♥️♥️♥️ hjärtan är normalt. ♥️♥️♥️♥️ Är en psykopat.
Citera
2021-10-16, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
♥️♥️♥️ hjärtan är normalt. ♥️♥️♥️♥️ Är en psykopat.

I det här fallet så är det psykopat bara att nämna en HON. Stanna vid barnen för de består, men att börja beblanda in en romans är ett BIG NO. Ok om man är 20, men inte när man är 50+.
Citera
2021-10-16, 23:34
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
I det här fallet så är det psykopat bara att nämna en HON. Stanna vid barnen för de består, men att börja beblanda in en romans är ett BIG NO. Ok om man är 20, men inte när man är 50+.

Nej då tar man det lugnare...
Citera
2021-10-16, 23:35
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Förstår inte att någon står ut med henne..

Han då ? Kanske en perfekt match.
Citera
2021-10-16, 23:36
Medlem
Biancas nya kontor liknar fan ett parkeringshus. Fattar inte varför hon kladdar ner trosorna över det. Hysterisk kvinna i alla lägen.
Citera
2021-10-16, 23:43
Medlem
Citat:
Nej då tar man det lugnare...

Yep, normalt funtade människor tar det lugnare. Dessvärre faller inte C inom den kategorin. Han gör sig till åtlöje och kör ända in i kaklet.
Citera
2021-10-16, 23:51
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Yep, normalt funtade människor tar det lugnare. Dessvärre faller inte C inom den kategorin. Han gör sig till åtlöje och kör ända in i kaklet.

Ja så är det.
Citera
2021-10-17, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Biancas nya kontor liknar fan ett parkeringshus. Fattar inte varför hon kladdar ner trosorna över det. Hysterisk kvinna i alla lägen.

För att hon ser bortom ”parkeringshuset” och hur det kommer bli. Så inte SÅ konstigt.
Citera
2021-10-17, 00:15
Medlem
Citat:
Han då ? Kanske en perfekt match.

Nu är det ju hon som man vet hur hon beter sig i div situationer - eller typ det mesta av tiden.
Citera
2021-10-17, 00:23
Medlem
Citat:

En narcissist fattar inte när han/hon gör sig själv till åtlöje. De har ALLTID rätt och alla andra har fel. Påpekar man till dem att de gjort något fel/galet är alla andra avundsjuka på dem..

Något jag funderat över.. Har inte C.B några vänner? Det är alltid bilder på Pernilla och hennes kompisar/kollegor/familj när de är ute i svängen och äter, med C.B på ett hörn. Men aldrig på hans vänner eller familj. Eller har jag missat nåt?
Citera
2021-10-17, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
För att hon ser bortom ”parkeringshuset” och hur det kommer bli. Så inte SÅ konstigt.

Försökte göra det jag också men lyckades inte riktigt. Men är hon lycklig så visst. Utsikten verkade fin i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in