Citat:
Ursprungligen postat av
Krampusnacht
När något blir beslagtaget så se till avsluta alla konton som användes på dem så datan raderas permanent, sen skapa nya sociala medier och börja om på nytt det är enda lösningen. Att byta lösenord räcker inte när det gäller myndigheter — eftersom dessa använder bakdörrar.
Får man tillbaka något som varit i beslag ska man inte starta det ens utan direkt lämna till elektronik återvinning. De lär vara fullt mer trojaner och maskar som kan spridas trådlöst till andra enheter i ditt hem.
Har de redan gjort tillslag kommer de fortsätta övervaka dig även om utredningen läggs ner så det bästa vore inte använda någon mobiltelefon alls.
De har hackat sig in i alla mina nya eller ny-begagnade elektroniska enheter nu i 5 års tid.
Windows med tpm 2.0 är inga problem för dem.
Android tar de sig in i på ett andetag.
Iphones tar de sig in i lika fort.
Linux tar dem i genomsnitt 2 månader så är de inne igen.
Tyvärr den senaste datorn jag har, i denna har de flashat in någon trojan i utifrån. Först hackar dom in sig sen flashar dom.
Det sjukaste dock är att de använder "government repression", alltså de begår regelrätta brott mot mig och förtalar mig för att försöka göra mig socialt utfryst.
Jag känner till 2 till personer som är drabbade på liknande vis, en av dem har fått en tidigare säpo-chef avskedad när han skrev ett brev till en tidigare justitieminister Beatrice Ask.