Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-24, 19:10
Medlem
Tuppruskarens avatar
Bojkotta Swish, iaf om ni ska ge bort pengar i jul, s otroligt opersonligt.

Cash will always be king.
Citera
2024-12-24, 19:36
Medlem
svampdamps avatar
Jag med slkt har fortfarande sporadiska bekymmer med Swish. ven enligt deras statussida s verkar de fortfarande ha problem.
Citera
2024-12-24, 19:38
Medlem
Tuppruskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Jag med slkt har fortfarande sporadiska bekymmer med Swish. ven enligt deras statussida s verkar de fortfarande ha problem.

Bankomater finns vl fortfarande? S julen r inte frstrd fr detta.
Citera
2024-12-24, 20:08
Medlem
Varfr ska det vara problem med swish s ofta?
Citera
2024-12-24, 20:13
Medlem
Jag swishade nyss, funkade.
Citera
2024-12-24, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Frhoppningsvis kommer det ligga nere i veckor. Nr snt hr hnder d ser man hur inkompetenta mnniskor r. Man fr ju hoppas att internet ocks kommer ligga nere i veckor, d kommer man se vilsna, sjlvmordsbengna och panikslagna mnniskor verallt. Bedrvligt r det.

Brukar ofta tnka p hur otroligt det r att det moderna samhllet gr runt. Individuellt r vi s ofattbart skadade men nr jag trycker p knappen s tnds fan lampan trots allt.
Citera
2024-12-24, 20:59
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crintegral
Varfr ska det vara problem med swish s ofta?

Det r nog en komplex milj med std fr alla bankers olika system, sedan tror jag skert det r en hel del inkompetens.
Citera
2024-12-24, 21:07
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
Brukar ofta tnka p hur otroligt det r att det moderna samhllet gr runt. Individuellt r vi s ofattbart skadade men nr jag trycker p knappen s tnds fan lampan trots allt.

vad r det fr lampa du pratar om?
Citera
2024-12-24, 21:11
Medlem
Jenshalls avatar
Rysarna igen sklart. Men vi som vanligt folk fr inget veta man fr inte riskera stdet fr Ukraina skall dala. Vra politiker borde klhalas
Citera
2024-12-24, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Rysarna igen sklart. Men vi som vanligt folk fr inget veta man fr inte riskera stdet fr Ukraina skall dala. Vra politiker borde klhalas

Om det vore ryssen skulle ju det tvrt om ka viljan att hjlpa Ukraina utrota avskrdet.
Citera
2024-12-24, 21:21
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Julklapp frn ryssen.
De vill sprida lite orolighet s hr i juletid.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall

Eller s r det s enkelt som att det har blivit verbelastat nu nr det swishas extra mycket nu i jul? Ryssland ligger inte bakom allt elnde i vrlden.
Citera
2024-12-24, 21:34
Medlem
cheks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Eller s r det s enkelt som att det har blivit verbelastat nu nr det swishas extra mycket nu i jul? Ryssland ligger inte bakom allt elnde i vrlden.

Jod, klart det r ryssen.
De lg skert bakom strulet med bingolotto igr med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in