Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Igår, 11:11
Medlem
Hej Kortfattat så reser jag till Thailand nu i januari och är över där i ca 25 dagar, jag vill testa massa grejer äta god mat o bo relativt bra. Tror ni att 17-20 tusen kronor är en bra budget eller om man sa lägg på eller ta spara lite pengar.
Citera
Igår, 11:14
Medlem
Hade du tänkt äta billigare asiatisk mat när du är där eller europeisk mat som är lite dyrare. Full varje dag? 4000 - 6000bath på en dag kanske
Citera
Igår, 11:15
Medlem
Personligen tycker jag det är lite i överkant men det beror väl på var i Thailand du ska åka.
Citera
Igår, 11:25
Medlem
Bli nedsövd och rånad budget?
Citera
Igår, 11:33
Medlem
Bli anal knullad? Ja? nej? Kan ta några centimeter om jag ej har budget?
Citera
Igår, 12:34
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsenrobban
Hej Kortfattat så reser jag till Thailand nu i januari och är över där i ca 25 dagar, jag vill testa massa grejer äta god mat o bo relativt bra. Tror ni att 17-20 tusen kronor är en bra budget eller om man sa lägg på eller ta spara lite pengar.
Beror ju helt och hållet på hur mycket vin kvinnor och sång du är ute efter,är det enbart lite god Thai mat och softa på stranden med nån enkel utflykt, räcker det gott,ska du dock parta till det bjussa på Ladydrinks och ta med kvinnligt sällskap hem till rummet får du nog räkna med det dubbla ;-)
Citera
Igår, 13:05
Medlem
Det var en stund sen jag var där, men har just varit i 2 andra land i Asien.

Köp bara lokal mat, drick bara öl på flaska och beställ inte vin.

Bo billigt och lägg hellre pengarna på aktiviteter och utflykter.

Borde hålla, men har mer hemma som du kan komma åt.
Citera
Igår, 14:35
Medlem
Antexs avatar
Citat:

För klen budget. Lägg på minst det dubbla så funkar det nog.
Citera
Idag, 09:33
Medlem
Citat:

Hotellpriser kan du ju kolla själv online. "Relativt bra" kan vara allt från 500 thb till 5000 thb per natt.

Du kommer klara dig på dom pengarna, men du kan inte leva loppan.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3649006

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in