Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 05:25
Medlem
Jag är rätt insatt i krypto så jag vet en del sätt att köpa krypto på olika sätt men vill veta om jag missat nånting som jag skulle kunna använda mig av i framtiden.
jag vill hellst inte ha ett bank konto eller swish inkopplat över huvud taget.
det lutar åt att jag måste hitta en kontakt som jag kan lita på för återkommande köp, ca 5000-15000 per tillfälle varje till var 3e vecka.

men det finns ingen affär eller liknande i sthlm som är känd för att handla med Bitcoin kanske? som man kan lita på? det hade ju vart det allra smidigaste. och man vet att han är på jobbet sina öppettider osv..
Citera
Igår, 06:10
Medlem
Är det så smart att byta krypto mot kontanter. Det kan ju finnas bakterier på dom
Citera
Igår, 06:40
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslen
Är det så smart att byta krypto mot kontanter. Det kan ju finnas bakterier på dom

på kryptot eller kontanterna?
Citera
Igår, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilas
Hmm märkligt att du i början av inlägget påstår att du är insatt i krypto för att sedan visa på att du inte är insatt? Hur ska du ha det? Skriv till mig i DM så ska jag berätta för dig om en hemlig kryptoaffär i Stockholm. Det kostar dig bara 1500:- i medlemsavgift.

jag är isatt men kan inte säga vad jag vet redan eftersom det är en liten krets som vet om det ville bara se om andra viste om det men du svarade min fråga tack
Citera
Igår, 12:33
Medlem
avbitarns avatar
Insatt men vet inte hur man säljer krypto mot kontanter. Ok…

Lycka till!
Citera
Igår, 13:21
Medlem
George1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Kronofogden säljer Bitcoin titt som tätt, där kan du betala kontant upp till 25k. Dock aktion så inget fastpris ges.

Fel!

Kronofogden tar inte emot kontanter på de auktionerna dem anordnar som du hänvisar till.
Tänka sig, en myndighet som inte tar emot sin egen valuta som betalning.. Let that sink in :-)

Har man inte koll borde man inte yttra sig tycker jag.

Frn Kronis egen hemsida:
Hur betalar jag?
Du betalar det du köpt med kort eller Swish. Vi accepterar inte korten American Express eller Diners Club. Du kan inte betala ditt köp med postväxel eller sedlar och mynt.

Länk till källa:
https://auktionstorget.kronofogden.s...atauktion.html
Citera
Igår, 13:59
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George1
Tänka sig, en myndighet som inte tar emot sin egen valuta som betalning.. Let that sink in :-)
Vilken valuta tror du att du betalar med när du använder Swish? Det vore önskvärt att tänka efter innan man skriver inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in