Citat:
Ursprungligen postat av
myh1
Du frågar vad Tour de France har med detta att göra... Sen kommer du med utläggning om att asfalt kan smälta under Tour de France.... Jag vet inte varför du drog upp Tour de France - det får du svara på själv...!!!
Om nu ett Tour de France lopp skulle avbrytas av arrangören, är jag säker på att ryttare får fortsätta cykla efter problem är åtgärdat... Ingen blir diskade för något dom inte kan kontrollera, eller har givit upp....
Jag frågade vad klimatzonen har med saken att göra då det endast är de rådande förhållanden vid tävlingen som spelar någon roll. Inte hur klimatet i stort ser ut
Om nu en deltagare i tour de france inte skulle klara en etapp/heat/delmoment så är man ute ur tävlingen. Man bryter inte en etapp för att de tävlande är alldeles för värdelösa, hjälper dem att klara av denna etapp och sedan påbörjar nästa etapp och låtsas som att inget har hänt.
Tour de france är en tävling.
Robinson är uppenbarligen tävling nu när vi fått de flesta korten på bordet. Om det inte är en tävling finns inte heller någon vinnare.
Det är ju flera i tråden som senaste timmarna hävdar att produktionen kontrollerar allt.