2024-12-21, 00:31
Medlem
Lngesen man spelade detta, krde ett tag men sen trttnade man p spelet. Har aldrig fastnat fr storyn i RDR eller i GTA, sen tycker jag att spelvrlden r fr stor i dessa spel och de blir ju inte direkt mindre fr var spel som slpps.

r dock glad att man kpte Red Dead Redemption Collectors Box, har den stendes hemma helt inplastad och den har gtt upp i vrde en hel del, ser att Gameshop skall ha mellan 15-16 000kr fr denna vilket r sjukt. Fr 1 r sen s skulle de ha 5000kr, vrdet har sprungit ivg snabbt.
Senast redigerad av MickelMan 2024-12-21 kl. 00:35.
Citera
2024-12-21, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hm ja tyckte jag lste att jag tex kunde transportera mig direkt till olika platser, frn arthurs camp.

Men okej camp kanske r ondigt om man ej vinner ngot p de eller tjnar ngot.

Ja det r totalt ondigt. Fr det frsvinner nd sen nr du blir John.
Citera
2024-12-21, 14:19
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Ja det r totalt ondigt. Fr det frsvinner nd sen nr du blir John.
Jajo, men majoriteten av spelet spelar man ju som Arthur. Mrkligt resonemang.
Citera
2024-12-21, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Jajo, men majoriteten av spelet spelar man ju som Arthur. Mrkligt resonemang.

Men det finns fortfarande inget att hmta dr som r vrt allt slit och slseri av pengar och prylar. Man kan fylla p med lite ammo, health och fast travel som ngon nmnde men kan inte minnas det sjlv. Thats it. Sen kan man dekorera osv men vad r pongen med det om man nd aldrig r i campet?
Citera
2024-12-21, 15:23
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Men det finns fortfarande inget att hmta dr som r vrt allt slit och slseri av pengar och prylar. Man kan fylla p med lite ammo, health och fast travel som ngon nmnde men kan inte minnas det sjlv. Thats it. Sen kan man dekorera osv men vad r pongen med det om man nd aldrig r i campet?
Ja man kan fylla p det, men finns ven quest fr olika karaktrer i lgret som man kan starta.
Citera
2024-12-21, 21:05
Medlem
Citat:

Citat:
Ja man kan fylla p det, men finns ven quest fr olika karaktrer i lgret som man kan starta.

Oj klurigt val hr. Hm men spelar man inte som Arthur ganska lngt in?

Hstar d. E de vrt att dra och fnga en hst tex white arabisk hst uppe i bergen eller?
Citera
2024-12-22, 08:55
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Oj klurigt val hr. Hm men spelar man inte som Arthur ganska lngt in?

Hstar d. E de vrt att dra och fnga en hst tex white arabisk hst uppe i bergen eller?
Ja man spelar som Arthur majoriteten av spelet.

Ja det tycker jag, en av de bttre hstarna. Brukar alltid fnga en.
Citera
2024-12-22, 13:18
Medlem
Citat:
Ja man spelar som Arthur majoriteten av spelet.

Ja det tycker jag, en av de bttre hstarna. Brukar alltid fnga en.

Varit dr tv ggr nu utan att lyckas ens se hsten. S nu ska ja satsa p en annan.

Tar ju en evighet att rida upp dit
Citera
2024-12-22, 13:47
Medlem
Citat:
Varit dr tv ggr nu utan att lyckas ens se hsten. S nu ska ja satsa p en annan.

Tar ju en evighet att rida upp dit

Har fr mig att den oftast brukar befinna sig till vst om lake Isabella. Inte alls lngt ifrn heller. Utan nstan precis vid vattnet men p vstra sidan som sagt.
Citera
2024-12-23, 01:14
Medlem
Citat:
Har fr mig att den oftast brukar befinna sig till vst om lake Isabella. Inte alls lngt ifrn heller. Utan nstan precis vid vattnet men p vstra sidan som sagt.

Japp dr ja har varit. Tredje gngen gillt idag och d sg ja den, men lyckades skrmma den fr mnga ggr s den spawna bort :/
Citera
2024-12-26, 02:35
Medlem
BasilTheBat-Lords avatar
Finns det ngon annan som brukar kolla p youtubers som jvlas med RP:are i online? Det r rtt kul nr en 7m lng cowboygrabb blir skitsur fr det lilla minsta. Borde rcka med att ska p "rdr2 rp trolling" ifall man skulle vilja se.
Citera
2024-12-26, 21:41
Medlem
RollonHomies avatar
Har precis kpt spelet och kommit en bit. Mste dda tre kaniner men satan vad svrt det r att jaga de sm cklen. S fort man fr syn p en s r den borta. Nn som har nt tips p hur jag lttast jagar dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in