2024-12-27, 10:10
Medlem
Edt.cat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Har precis kpt spelet och kommit en bit. Mste dda tre kaniner men satan vad svrt det r att jaga de sm cklen. S fort man fr syn p en s r den borta. Nn som har nt tips p hur jag lttast jagar dom?

Stressa inte/ du kommer att rida frbi hundratals. Men vill du ta den s rid runt mellan Valentine och Strawberry; panga dem frn hsten med en Vermint.
Citera
2024-12-27, 10:38
Medlem
Citat:
Har precis kpt spelet och kommit en bit. Mste dda tre kaniner men satan vad svrt det r att jaga de sm cklen. S fort man fr syn p en s r den borta. Nn som har nt tips p hur jag lttast jagar dom?

Anvnd Slow-motion funktionen "Dead Eye" eller vad den heter. Tror du trycker in hgre spaken (Om det r Xbox du spelar p).
Citera
2024-12-31, 18:01
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funderaren85
Anvnd Slow-motion funktionen "Dead Eye" eller vad den heter. Tror du trycker in hgre spaken (Om det r Xbox du spelar p).
Jag har vant mig vid Dead Eye nu och d funkar det smidigt.

Ser att det finns en massa mods ute till de som lirar p dator.
r det ngra i trden som anvnder ngra och vad r era favoritmoddar i s fall?
Citera
2024-12-31, 23:50
Medlem
Citat:

Favoritmoddarna jag krde med frra vintern nr jag spelade var bl a Hang Mod s du kan hnga npcs i trd och frn broar etc.
Gun trix mod och sen duel mod s du kan utmana vilken npc som helst i en duel.

Och smoking mod s du kan rka cigg eller cigarr betydligt lngre.
Citera
2025-01-01, 17:10
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Favoritmoddarna jag krde med frra vintern nr jag spelade var bl a Hang Mod s du kan hnga npcs i trd och frn broar etc.
Gun trix mod och sen duel mod s du kan utmana vilken npc som helst i en duel.

Och smoking mod s du kan rka cigg eller cigarr betydligt lngre.
Tack, ska testa dom.
Citera
2025-01-01, 20:10
Medlem
Lite sugen p att kpa spelet, gillar GTA. Lirat en hel del, gillar konceptet s att sga. Ngon som lirar detta p Xbox serie X, och vet om det r en speciell version av spelet fr Serie X modellerna?, eller funkar det lika bra att kpa utgva "xbox one" och grafiken blir optimerad nd?. Vet GTA hade en separat utgva fr fr just serie X modellerna.

Hur tycker ni det fungerar nr man handlar p microsoft store?
Citera
2025-01-04, 21:42
Medlem
DeeDoo2s avatar
Citat:

Spelar p PC men inga moddar. r sn dr vaniljspelare. Hade dock velat ha en mod fr att korta de lnga laddningstiderna.
Citera
2025-01-04, 21:48
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Lite sugen p att kpa spelet, gillar GTA. Lirat en hel del, gillar konceptet s att sga. Ngon som lirar detta p Xbox serie X, och vet om det r en speciell version av spelet fr Serie X modellerna?, eller funkar det lika bra att kpa utgva "xbox one" och grafiken blir optimerad nd?. Vet GTA hade en separat utgva fr fr just serie X modellerna.

Hur tycker ni det fungerar nr man handlar p microsoft store?
Finns ingen "next-gen update" tyvrr, bara 30 FPS p konsol. Men tycker det funkar.
Citera
2025-01-04, 22:27
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeeDoo2
Spelar p PC men inga moddar. r sn dr vaniljspelare. Hade dock velat ha en mod fr att korta de lnga laddningstiderna.
Jag upplever inga laddningstider annat n d jag startar spelet eller laddar en save. Har inte kommit s lngt in i spelet n, s jag kanske inte har sttt p de laddningstider du pratar om.
Citera
2025-01-05, 05:47
Medlem
Embas avatar
RDR2 behver inte moddas. Masterpiece.
Citera
2025-01-05, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
Finns ingen "next-gen update" tyvrr, bara 30 FPS p konsol. Men tycker det funkar.
okej , tack fr information om FPS. Kpte spelet i MS Store. Helt klart godknd grafik trots allt.
Citera
2025-01-05, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
okej , tack fr information om FPS. Kpte spelet i MS Store. Helt klart godknd grafik trots allt.

Trots allt? RDR2 tillsammans med GTA V och Stalker 2: Heart of Chernobyl och mjligen Witch Hunter 3 r de spel som har bsta grafik ngonsin genom tiderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in