2018-12-12, 17:57
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Mitt livs ml r att f 10 i skgg osv. Men det gr fan inte...

Dricker tonics hela jvla tiden. Sover, ker stagecoach osv osv. Men inget hnder!?
Citera
2018-12-12, 18:33
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Jag hoppas det kommer en patch s man kan ha mer big fish p hsten och att jag tog med mig en extra hst, tog bort sadeln s la jag p en mose pelt, hade hoppats p att jag skulle kunna lgga p en till med sadeln borta.

Tkr man iaf skulle kunna hnga dom p sidan med de andra mellandjuren. Btw i trsket s flyter dom upp till ytan och kanterna snrade och frdiga. Bugg?
Hnder om man skjutit eller brkat med en aligator som attackerat en nr man gtt p det djupa.

Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Mitt livs ml r att f 10 i skgg osv. Men det gr fan inte...

Dricker tonics hela jvla tiden. Sover, ker stagecoach osv osv. Men inget hnder!?

Citat:
Ursprungligen postat av Kadden

Rakade av allt hr och skgg fr frsta gngen igr. Hret mrkte ja vxte ut snabbare n skgget. Har som max haft 9 med Arthur. Skulle gissa p att kapitelbyten och main story uppdrag hjlper hrvxten d datumen ndras.
Citera
2018-12-12, 18:42
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
De gr att hitta nd. Jag sprang p tv st innan jag aktiverade det hos Sinclair. Han vet bara inte riktigt vad det r fr nt frrn uppdraget r aktiverat.

Aha, okej. Stmmer iofs, sprang p dinosaurie ben innan jag trffade henne.
Citera
2018-12-12, 18:56
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket

Rakade av allt hr och skgg fr frsta gngen igr. Hret mrkte ja vxte ut snabbare n skgget. Har som max haft 9 med Arthur. Skulle gissa p att kapitelbyten och main story uppdrag hjlper hrvxten d datumen ndras.
Ja. Hret vxer snabbare. Men jag hade 10 I mustasch och 9 i skgg p Arthur i typ chapter 4. I chapter 6 var det samma sak. S brjade om dr men hann klara
innan jag ens ntt 9 p ngot igen.

Citat:

Jvla bugg...
Citera
2018-12-12, 19:53
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
nnu vrre nu. Rakade allt hr p huvudet. Gjort uppdrag och kt runt i stagecoach. Inget vxer och kan inte sova ngonstans trots att det gtt flera dagar och r fortf. flintskallig Allts vad i helvete...

Edit: var buggat. Funkade efter mnga frsk. Hret p huvudet vxer men hnder ingenting med chin och chops. Hade 7 i mustasch och Chin. Startade om p 0 och har 7 i mustasch och 4 i chin och chops. Kommer ta lng tid innan allt r 7 och tror fan det r omjligt fr mig att komma till 10...

Det hr med skgget har frstrt hela min spelupplevelse
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2018-12-12 kl. 20:00.
Citera
2018-12-12, 20:53
Medlem
Peripheryys avatar
Jag knner absolut inget sug efter att spela det hr spelet efter att ha klarat huvudstoryn. Egentligen har jag nog en hel del kvar att upptcka men nu knner jag att det lika grna kan kvitta.
Citera
2018-12-12, 20:57
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peripheryy
Jag knner absolut inget sug efter att spela det hr spelet efter att ha klarat huvudstoryn. Egentligen har jag nog en hel del kvar att upptcka men nu knner jag att det lika grna kan kvitta.

Hoppas de lgger till mer story content n onlineskit
Citera
2018-12-12, 21:29
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Haha, samma hr eller s r jag bara ovanligt trtt efter jobbet den hr veckan
Klarade storyn i Lrdags och har inte spelat en minut efter det trots att jag har hela West Elizabeth kvar att utforska

Jag har ju gjort 100% av alla missions (inkluderat stranger missions etc etc) som finns i spelet enligt mina stats, det enda jag egentligen har kvar r dinosaur bones och rock carvings...nn som kan sga om det finns ngot spektakulrt att utforska i West Elizabeth
Citera
2018-12-12, 21:29
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Hoppas de lgger till mer story content n onlineskit
Vet inte riktigt vad som dom skulle kunna lgga till som gr det mycket bttre?

Nu nr jag spelat klart storyn blir det bara att jag irriterar mig p smgrejer, som att man hela jvla tiden mste borsta hstfan och samtidigt se till att hlla sin hlsa i skick.
ven detta som dliga/sega kontroller och att man HELA JVLA TIDEN mste se till att g tillbaka till hsten fr att f med sig sina gevr r otroligt strande, det frstr hela upplevelsen nu nr huvudstoryn r klar.

Frut idag hamnade jag i trubbel nr jag rkade rida p nn farm och direkt s hoppade jag av hsten fr att eliminera fienderna. Sjlvklart upptcker jag nr jag sprungit ifrn hsten att jag inte fick med mig mina gevr... Vid det hr tillfllet var det krt fr mig och jag blev skjuten strax drefter.
Citera
2018-12-12, 21:32
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Vet inte riktigt vad som dom skulle kunna lgga till som gr det mycket bttre?

Nu nr jag spelat klart storyn blir det bara att jag irriterar mig p smgrejer, som att man hela jvla tiden mste borsta hstfan och samtidigt se till att hlla sin hlsa i skick.
ven detta som dliga/sega kontroller och att man HELA JVLA TIDEN mste se till att g tillbaka till hsten fr att f med sig sina gevr r otroligt strande, det frstr hela upplevelsen nu nr huvudstoryn r klar.

Frut idag hamnade jag i trubbel nr jag rkade rida p nn farm och direkt s hoppade jag av hsten fr att eliminera fienderna. Sjlvklart upptcker jag nr jag sprungit ifrn hsten att jag inte fick med mig mina gevr... Vid det hr tillfllet var det krt fr mig och jag blev skjuten strax drefter.

Ass jag hajjar inte, i Gta V s r det ju per automatik att man alltid har det vapen man hade uppe sist som ens karaktr hller i s fort man gr ur sin bil etc, varfr kunde de inte gjort likadant i RDR2??
Fattar verkligen inte hur de lyckades rra till det s mycket nr det r exakt samma system som i Gta V...
Citera
2018-12-12, 21:36
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Ass jag hajjar inte, i Gta V s r det ju per automatik att man alltid har det vapen man hade uppe sist som ens karaktr hller i s fort man gr ur sin bil etc, varfr kunde de inte gjort likadant i RDR2??
Fattar verkligen inte hur de lyckades rra till det s mycket nr det r exakt samma system som i Gta V...
Jag fr inte riktigt heller ihop detta.. Man kan ju undra vad fr snille som tyckte att detta var den bsta lsningen man kunde komma p.
Citera
2018-12-12, 23:41
Medlem
EnLitenFryss avatar
r p chapter... 6 eller 7? Frga:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in