2024-12-29, 14:55
Medlem
14:00 Oskarshamn - Almtuna
14:00 AIK - Björklöven
14:00 Vimmerby - Västerås
16:30 Östersund - Djurgården
16:30 Karlskoga - Mora
16:30 Södertälje - Nybro
16:30 Kalmar - Tingsryd
2024-12-29, 15:16
Medlem
Blot-Svens avatar
Almtuna sköt ett skott på mål i första perioden, och det efter 18 minuter. Andra har varit en gäspning. Tur att man stannade hemma.

Edit: Kom igen nu, Gnaget! Och Vimmerby!
2024-12-29, 15:59
Medlem
Blot-Svens avatar
0-0 mot Almtuna efter full tid. Precis som senast. Bra jobbat, grabbar! Kräver två poäng nu.

Edit: Och där blev det en torsk. Jösses...
Senast redigerad av Blot-Sven 2024-12-29 kl. 16:02.
2024-12-29, 16:12
Medlem
Blot-Svens avatar
Förutom AIK håller vi framför allt på Tingsryd och Östersund. Särskilt Kalmar ska inte ha tre poäng i nuläget.
2024-12-29, 16:40
Medlem
Skolboksexempel på tripping på en Moraspelare! Utvisning? Nää!
2024-12-29, 16:47
Medlem
Blot-Svens avatar
Björklöven är lika darriga som IKO i en del matcher. Skiter på sig mot AIK. Härligt, Gnaget!
2024-12-29, 16:55
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
0-0 mot Almtuna efter full tid. Precis som senast. Bra jobbat, grabbar! Kräver två poäng nu.

Edit: Och där blev det en torsk. Jösses...

Haha, den här segern får jag nästan be om ursäkt för, visst är tabelläget prekärt men lite mer vilja förväntade jag mig från Almtuna
2024-12-29, 16:59
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Haha, den här segern får jag nästan be om ursäkt för, visst är tabelläget prekärt men lite mer vilja förväntade jag mig från Almtuna
Såg du matchen? Helt utspelade i första! Sen vete fan vad som hände. Inte var det roligt att se, iaf.

Jaja. Snyggt av Proos i OT.
2024-12-29, 17:02
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Såg du matchen? Helt utspelade i första! Sen vete fan vad som hände. Inte var det roligt att se, iaf.

Jaja. Snyggt av Proos i OT.

Nope, kollade målservice i Aftonbladet, ni har ju en bra statistik mot Almtuna så nog borde ni ha rott hem detta.
2024-12-29, 17:06
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Nope, kollade målservice i Aftonbladet, ni har ju en bra statistik mot Almtuna så nog borde ni ha rott hem detta.
Första: Almtuna tillbringar typ två minuter på IKO:s planhalva. Andra: Lagen passar runt och turas om att lyfta puckar mot mål. Tredje: Almtuna lyfter sig ett snäpp.

Usel match. Hade nog väntat mig åtminstone 1-, 2-0 i första perioden.
2024-12-29, 17:08
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Första: Almtuna tillbringar typ två minuter på IKO:s planhalva. Andra: Lagen passar runt och turas om att lyfta puckar mot mål. Tredje: Almtuna lyfter sig ett snäpp.

Usel match. Hade nog väntat mig åtminstone 1-, 2-0 i första perioden.

Haha, ineffektiviteten känns bekant på något sätt, mitt älskade Leksand brukar praktisera samma upplägg
2024-12-29, 17:11
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Haha, ineffektiviteten känns bekant på något sätt, mitt älskade Leksand brukar praktisera samma upplägg
Haha, ja. Det liksom lektes hockey i 20 minuter, och sen var det ingen i hemmalaget som hade lust att leka mer.

Nåja, Almtuna har faktiskt varit rätt så svåra att få hål på denna säsong. Björklöven är lättare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in