2024-12-29, 12:53
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alimogamed
Har testat allt de där tränat ändra matvanorna funkar inte för går tillbaka till o hetsäta o sitta inne hela tiden utan o röra på mig. Tänkte inte direkt gå o ta tjack hela livet för o bli smal men bara så jag går ner ett par kilo tills jag får vikten jag vill ha och sen kanske jag får mer energi till o träna o så, har hört att de ökar metabolismen ganska mycket också så kanske inte går upp i vikt lika mycket efter de. Iallafall vill jag testa det för o se vad som händer liksom och klarar jag inte det o går upp i vikt igen då får det bli så.

Det funkar definitivt, i alla fall medan du brukar! Har gått ner ca 20 kilo det här året med sporadiskt bruk av amfetamin, alltså inte tagit det varje dag utan i perioder. Du kommer få tvinga i dig mat istället för hungring är det sista man blir av bra dos! Ändrar du dock inte dina vanliga matvanor efteråt kommer du förmodligen sakta gå upp igen om du inte planerat att gå på tjacket permanent. Det har jag märkt de perioder jag avstått då siffrorna på vågen sakta letar sig uppåt igen.

Så det är väl som med alla genvägar och "quick fixes" till att gå ned i vikt; det funkar men förändrar du inte också den bakomliggande orsaken till att du väger mer än du vill så kommer kilona förmodligen tillbaka när du slutat med tjacket. Lycka till och akta så du inte fastnar!
Citera
2024-12-29, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
10 TIMMAR? Öh...

1) Psykos kommer du få, ja. Du använder bensodiazepiner och i nödfall neuroleptika, och sover bort det värsta. Men jag hade konstan psykos första halvåret.

2) Ettee några dagar kan du sova på tjacket. Jag vet folk som är tvungna att slå i sig tjack för att somna.

Man blir "ingången" heter det på pundarspråk.

Jag vägde över 170 kg i början av 2024, tack vare är av vegetering och svulleri. Jag kunde knappt torka mig i baken och när jag drog på mig vätska och var på sjukhus be är jag tvungen att be personal om hjälp. Oerhört förnedrande och patetiskt men då var alternativet att lägga mig i sängen med skiten hängandes ur röven ... Eller be o om hjälp.

Jag kunde inte gå en km när det var som värst; jag fick fruktansvärd mjölksyra i ryggraden bara av att stå vid disken.

Genväg? Ja, man kan mycket riktigt åka över Öresundsbron om man ska till Danmark, eller så kör man upp till norra Norrland, kör över till Finland och fortsätter dem vägen.

Det du skriver låter så bra men det är som att säga åt människor som har tumörer i skelettet att stå ut med smärtorna och undvika genvägen i form av opiater

Smärta är trots allt helt naturligt och är skapat av evolutionen för att vi ska värja oss från ont och överleva.

Jag har nästan 50 pannor kvar för den vikt jag hade innan jag började gå upp i vikt. Amfetamin gör llivet drägligt.

Vad bra då. Se till att hålla vikten sen när du slutar med amfetaminet. Jag tycker fortfarande att man bör visa vilja först och faktiskt gör om sitt liv med hård träning och ändring utav kost. Nu kanske du har tagit på dig skador i hjärtat, kan inte vara en bra kombo att vara såpass överviktig sen ta amfetamin på det. Men fortsätt kämpa på du, det är inget liv att vara grovt överviktig.
Citera
2024-12-30, 00:04
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
10 TIMMAR? Öh...

1) Psykos kommer du få, ja. Du använder bensodiazepiner och i nödfall neuroleptika, och sover bort det värsta. Men jag hade konstan psykos första halvåret.

2) Ettee några dagar kan du sova på tjacket. Jag vet folk som är tvungna att slå i sig tjack för att somna.

Man blir "ingången" heter det på pundarspråk.

Jag vägde över 170 kg i början av 2024, tack vare är av vegetering och svulleri. Jag kunde knappt torka mig i baken och när jag drog på mig vätska och var på sjukhus be är jag tvungen att be personal om hjälp. Oerhört förnedrande och patetiskt men då var alternativet att lägga mig i sängen med skiten hängandes ur röven ... Eller be o om hjälp.

Jag kunde inte gå en km när det var som värst; jag fick fruktansvärd mjölksyra i ryggraden bara av att stå vid disken.

Genväg? Ja, man kan mycket riktigt åka över Öresundsbron om man ska till Danmark, eller så kör man upp till norra Norrland, kör över till Finland och fortsätter dem vägen.

Det du skriver låter så bra men det är som att säga åt människor som har tumörer i skelettet att stå ut med smärtorna och undvika genvägen i form av opiater

Smärta är trots allt helt naturligt och är skapat av evolutionen för att vi ska värja oss från ont och överleva.

Jag har nästan 50 pannor kvar för den vikt jag hade innan jag började gå upp i vikt. Amfetamin gör llivet drägligt.

10 timmar utna problem (om det är BRA skit dvs).
Citera
2024-12-31, 02:10
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
10 timmar utna problem (om det är BRA skit dvs).

Jag syftade på att jag själv till exempel fastar minst 16 timmar varje dag. 10 timmar är ju för fan vad varje människa skippar varje dag mellan sista målet och frukost?;
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in