2024-12-31, 08:57
Medlem
Tror det r bra.

Kvinnor rasblandar mer med svarta.

Sg dock en svart kvinna som rasblandat med en svensk man med en mycket vacker dotter.

Vad som var speciellt med den svarta kvinnan var att hon hade samma attityd som en vit kvinna. Det r viktigt vad de svarta kvinnorna utstrlar fr att vita mn ska finna dem attraktiva.
Citera
2024-12-31, 09:48
Medlem
Jag kan frst att man kan attraheras av ngon av en annan ras, kanske till och med ha en krleksrelation.
Vad jag finner mrkligt r hur man kan vilja ha barn som inte pminner det minsta om en sjlv och som dessutom kommer att knna sig som en frmling utan ngon egentlig tillhrighet.
Visst kan jag tycka att det finns porriga fruntimmer som r av frmmande ras, men jag skulle aldrig f fr mig att skaffa barn med en sn.

Har sju barn sjlv, med en svensk kvinna.
Citera
2024-12-31, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Centerpartiet var mycket tydliga med vad de tyckte om rasblandning:

https://snd.se/sv/vivill/party/c/p/1933

Centerpartiet vill idag f in och rasblanda minst 70 miljoner flyktingar till Europa:

https://www.centerpartiet.se/var-pol...ch-integration

Centerpartiet har varit tydliga med att Sverige kan ta in 30 miljoner invandrare och rasblanda genom "integrering":
https://m.youtube.com/watch?v=99VjCqtRiA0

Sverige genomgr en omfattande masspsykos, antingen frr eller nu, eller bda. Det tror jag alla hller med om i denna frga?
Ja det r ironiskt att landet lagom defacto r otroligt extremt och vldigt svart eller vitt.
Citera
2024-12-31, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisLynch
Ja man skall plocka det bsta. Det r kanske inte mer n det atletiska

Nej jag menar att vita r bttre p atletiska sporter ocks, svarta springer snabbt men se exempelvis styrkesporter som domineras av vita.
Citera
2024-12-31, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Jag motsger inte att incest skulle ge dlig avkomma. Det r bevisat sedan lnge.
Jag sger att motsatsen till incest dr man inte r fr nra genetiskt utan fr lngt bort genetiskt ocks kan ge dlig avkomma.
Att det optimala r ngot slags mellanting dr man r frn samma evolutionra stam men dr man inte r s nra att incestusa genetiska problem uppstr.

Man slipper sklart problemen som incest fr med sig om man fr barn med ngon genetiskt lngt bort men man introducerar en annan form av dysgenik dr man blandar vitt skilda vinnande kombinationer av gener och fr en blandning som kanske inte r anpassad fr ngot och inte r vinnande alls.

Tnk en tiger och ett lejon som fr en liger, den klarar sig frmodligen inte srskilt bra i naturen.
Det r ganska ltt att avgra vitaliteten, bara se p avkommans fertilitetsfrmga.

Svitt jag vet finns inga uppenbara fertilitetsproblem hos mnniskohybrider, till skillnad frn ligrar. S din jmfrelse haltar rtt rejlt
Citera
2024-12-31, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaxenLarsson
Ja kanske tekniskt sett, men jag str fast vid att det r tv personers fria val, ven om de fr en cp-unge. Min tanke r att om det var frbjudet enligt gud hade avkomman blivit steril eller ngot som med ligrar
Frgan jag stllde hade inget att gra med fria val eller inte, och inte heller hade min frga ett skit att gra med gud eller steriitet.
Citera
2024-12-31, 11:36
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Det r ganska ltt att avgra vitaliteten, bara se p avkommans fertilitetsfrmga.

Svitt jag vet finns inga uppenbara fertilitetsproblem hos mnniskohybrider, till skillnad frn ligrar. S din jmfrelse haltar rtt rejlt

Det var inte ligrars fertilitet jag syftade p d jag inte ens visste att manliga ligrar r sterila.
Jag syftade mer p den blandade kroppen som skapats och hur den frmodligen inte skulle verleva i naturen, eftersom den inte r anpassad fr att klara sig i en specifik milj.

Det verkar exempelvis finnas studier om rasblandade barn som visar att de i hgre grad drabbas av mental ohlsa och i hgre grad r suicidala:
https://www.medicalnewstoday.com/art...-mental-health
Senast redigerad av mendokse 2024-12-31 kl. 11:40.
Citera
2024-12-31, 11:44
Medlem
63% av svarta i Kanada blir ihop med en annan ras om de r fdda i Kanada.

"63% of Canadian-born Blacks (who were in couples) were in mixed unions, while the numbers for Blacks born in the Caribbean and Bermuda (17%), and Africa (13%) were much lower percentages.
For Chinese people born in Canada, 54% (who were in couples) were with someone non-Chinese (it's not noted if this figure refers to anyone who is not East Asian (race), or just not Chinese (nationality)), compared to only 3% of those born in China who immigrated to Canada.
33% of South Asian Canadians who were born in Canada, were in a mixed union, compared to only 3% of those who were born in South Asia"

https://en.wikipedia.org/wiki/Interracial_marriage

Vilket innebr att rasblandning kommer ske i Sverige ocks. Vita mn fr komma p ngot stt att se svarta och andra raser som attraktiva. Det r bra eftersom det innebr mer krlek. Det r s att ju mer man ser kvinnor av andra raser , desto mer gillar man dem.

Krlek uppstr av olika anledningar bl.a.

- Att man ser ngon och pratar med personen.

-- Att man rr ngon , kar knslan av nrhet.

- Att man inte har ngon ide att krlek inte kan existera mellam raser.
Citera
2024-12-31, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Frgan jag stllde hade inget att gra med fria val eller inte, och inte heller hade min frga ett skit att gra med gud eller steriitet.

Du fr hitta ngon som bryr sig
Citera
2024-12-31, 13:21
Medlem
Det r naturligtvis trkigt att den nordiska rasen frsvinner. Den finns fortfarande men minskar. Jag r gift med en svensk kvinna.

Men svenska kvinnor idag r smre fr en man. Dom r trkiga, en del r dominanta och en del bryr sig inte om att vara kvinnliga. Se p kvinnliga chefer i sina kostymliknande klder vad fan r detta?

Det fr bli som det blir, bra svenska mn inleder frhllande med spnnande utlndska tjejer. Det kan vara ganska vackra och kurviga serbiska tejer eller ukrainskor som vet vad en man behver.

Det kan ocks vara negresser, Kenya eller Ghana, nej det r inga horor, det r krleksfulla kvinnor och smakar det s kostar det.

Till och med arabiska kvinnor r bttre en de svenska kvinnorna, tyvrr.
Citera
2024-12-31, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Ser ni negrer skaffa barn med annat n negrer? Nej.

Ser ni araber skaffa barn med annat n araber? Nej.

Ser ni asiater skaffa barn med annat n asiater? Nej.

Ser ni lite blandat hr och dr? Ja.

Vad beror det p? Judar och massmedia.

Folk fr givetvis gra precis vad de vill, att rsta fr ett folkmord och att inte ha ryggrad nog att se den vilja i massmedia och i vrlden att frinta och hmnas p den vita och skandinaviska rasen d den r gravt verlgsen br vara ett ddsstraff i sig.

Fr varje vit som skaffar barn med en individ ur en annan ras mste det finnas en individ ut en annan ras som skaffar barn med en vit, smartskalle
Citera
2024-12-31, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Det var inte ligrars fertilitet jag syftade p d jag inte ens visste att manliga ligrar r sterila.
Jag syftade mer p den blandade kroppen som skapats och hur den frmodligen inte skulle verleva i naturen, eftersom den inte r anpassad fr att klara sig i en specifik milj.

Vi lever inte i ett samhlle dr man mste verleva i naturen s det finns ingen rationell anledning till att avla p just den egenskapen, p bekostnad av andra egenskaper frsts.

Det som frutsger reproduktiv framgng i moderna samhllen r fljande:

- Utseende
- Psykisk stabilitet och sjlvfrtroende
- Extroversion
- I viss mn intelligens

Vlj en kvinna som maximerar ovanstende egenskaper, oaktat ras. Det finns ingen anledning att tnka som mendokse och vlja ngon grobian-kvinna som kan verleva i naturen.
Senast redigerad av Horafittakukanus 2024-12-31 kl. 13:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in