2024-12-31, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Husmusen7
Tycker det är alldeles för mycket pengar för bara 1 person att vinna.

Känner detsamma, han borde dela vinsten med mig.^
Men sjuk vinst, hoppas gubbjäveln, barn och barnbarn bränner allting på massa skoj.
Citera
2024-12-31, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Det som blir ännu mer galet är att kostnaden ändå är 1000kr och då vill man ju inte få en bong med otroligt konstiga spikar ....Han måste ju blivit tvärarg först

Liksom va fan är detta

Klicka på ATG och sen ”mer om Harry Boy”, så ser du fördelning mellan beräknad vinststorlek/vinstchans, vilket tyder på att den mkt väl kan ha spikat allt på fyra ben.
Citera
2025-01-01, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Klicka på ATG och sen ”mer om Harry Boy”, så ser du fördelning mellan beräknad vinststorlek/vinstchans, vilket tyder på att den mkt väl kan ha spikat allt på fyra ben.

Isåfall har han inte detta fall tänkt i princip "vaska" en tusing...

Bra gamblat
Citera
2025-01-01, 00:01
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Hoppas han håller sin identitet hemlig för sin egen skull.
Definitivt. Vi vet ju hur somliga negeröron börjar snurra när de får nos på en äldre man med pengar...
Citera
2025-01-01, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Isåfall har han inte detta fall tänkt i princip "vaska" en tusing...

Bra gamblat

Hittade detta på aftonblaskan:

”Jag har varit med i travet länge. Jag spelar varenda vecka på V86 och V75. Jag tänkte så här, jag gör egna system och de går inte alltid så bra, det funkar inte alltid. Och så köper jag andelar. Tidigare i veckan vann jag några tusen på ett andelsspel. Jag hade 1 800 kronor kvar på ATG-kontot. Sen vid 14.30 lade jag in 200 kronor till och körde två Harry Boy, en original och en Chans.”

Så han körde (enligt denna texten iallafall) två olika 1000kr Harry Boy, en vanlig och en chans-harry.

Gissar att rätt kupong kommer ut imorgon.
Citera
2025-01-01, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Hittade detta på aftonblaskan:

”Jag har varit med i travet länge. Jag spelar varenda vecka på V86 och V75. Jag tänkte så här, jag gör egna system och de går inte alltid så bra, det funkar inte alltid. Och så köper jag andelar. Tidigare i veckan vann jag några tusen på ett andelsspel. Jag hade 1 800 kronor kvar på ATG-kontot. Sen vid 14.30 lade jag in 200 kronor till och körde två Harry Boy, en original och en Chans.”

Så han körde (enligt denna texten iallafall) två olika 1000kr Harry Boy, en vanlig och en chans-harry.

Gissar att rätt kupong kommer ut imorgon.

Japp det var den jag läste att han hade köpt 2st...

Vilken hjälte
Citera
2025-01-01, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Såna här gubbar har flera hundra tusen i spelskulder. Man lägger inte 1000 om man inte är speltorsk.

Vad la du på dina bingolotter under jul och nyår?
Citera
2025-01-01, 00:29
Medlem
Masingas avatar
Kul för han att han vann. Troligtvis så låg han back ett par millar minst innan vinsten.
Citera
2025-01-01, 00:30
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Hoppas han håller sin identitet hemlig för sin egen skull.

Jag håller med, hade jag vunnit en större summa så hade jag hållt käft om det och inte nämnt det till någon.

För när sånt här kommer ut så blir man helt plötsligt "populär" och får en massa nya "vänner". Sen så blir man ett byte för kriminella som kommer att göra allt för att pressa en på pengar.
Citera
2025-01-01, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Kul för han att han vann. Troligtvis så låg han back ett par millar minst innan vinsten.

Vissa lägger pengar på travspel, andra på snus/cigg, och vissa på godis.

Men ganska solklart så ligger man tungt back om man inte träffar en större vinst.

När jag var 15-25 så hängde jag väldigt mkt på travbanor runtom i landet. Räknade ut att jag var back ca 250K på den tiden, men jäklar va kul jag hade under tiden!

Och det var ju inte direkt så att mina vänner hade pengar sparat på kontot heller, så det är bara olika former av slösande
Citera
2025-01-01, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Definitivt. Vi vet ju hur somliga negeröron börjar snurra när de får nos på en äldre man med pengar...
Undra om dom frågar innan dom hänger ut honom, eller om det är nåt man får räkna med.
Citera
2025-01-01, 01:52
Medlem
ormbitens avatar
Kaffepengar!

Det var ju nån i USA som vann 21 miljarder kronor. 21000 miljoner!!!

Vad fasen gör man med 21 miljarder?

Nä men skämt åsido. Stort grattis till dagens vinnare!
Själv hade jag exakt noll rätt.
Det är nästan en bragd det också.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in