2025-01-02, 23:24
Medlem
Älskar ändå Alexandra Pascalidou, när hon satt i tv och seriöst hävdade att "Trump-supportrar öser ut droger och alkohol i svarta områden".

Hon hänvisade till en "säker källa".
Om jag inte minns helt fel så var källan The Onion ...
Citera
2025-01-02, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ned Flander
När jag körde Taxi i Stockholm var det väldigt vanligt att man fick in fulla kändisar i bilen.

En gång efter en TV4 personalfest fick jag in en mycket känd TV4 programledare med sin toyboy.

Hon började suga av honom i baksätet, hann med detta i 20 sekunder innan hon kräktes, rejält packad som hon var.

Skönt att du inte namngav henne såhär ~20 år senare.

Blev en riktigt lyckad historia om en kändis.
Citera
2025-01-03, 00:07
Medlem
DickeFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Vad var det pinsamma med detta?

Tror hennes föräldrar hade tyckt det var enormt pinsamt om de sett henne och killarna så onyktra och högljudda att folk vänder sig om och undrar vad som står på. Mitt på dagen, mitt på Stora Torget i Visby!
Citera
2025-01-03, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Jag fick hämta skämskudden när jag läste krönikan.

Hon satte ju år 2015-tonen genom att inleda med att "Främlingsfientligheten breder ut sig allt mer".

Kan tänka mig att Schyffert, Gardell (x2) och Betner älskade krönikan.

Vacker blev blödig av bilden på dottern som liten
Citera
2025-01-03, 04:48
Medlem
OneTaps avatar
såg peter settman tappa en ica kasse på östermalm förut. önskar ja hunnit filma :P rullade äpplen flera meter som han plocka upp. fy fan va ja garva. =)
Citera
2025-01-03, 16:20
Medlem
falconer8s avatar
Pinsamt för MIG/ OSS. Jag gick i högstadiet för många år sedan, antingen utspelar detta sig när jag gick i sjuan eller åttan. Hela klassen skulle i väg och kolla på teater.

Tror skiten hette " Spökplånkan" eller något sådant löjligt. Vi anländer och jag och ett par kompisar gör teaterbyggnaden osäker medan vi rekar runt. Föreställningen hade inte börjat ännu.

Sen kom någon av oss på idén att gå längst upp. Tror att det var jag som kom på det. Väl uppe på högsta " balkongen" så när vi ser åt vänster ner mot scenen så istället för teaterföreställningen, som inte hade börjat ännu, visades en hemmainspelad film på vår musiklärare och Svante Turesson. Som vår musiklärare kände och var vän med.

När jag såg detta utbrast jag högt och tydligt: " Vad är detta för skit? Jag trodde att vi skulle kolla på teater ". När vi vänder blicken mot höger ser vi vår musiklärare och Svante Turesson sitta på teaterbänkarna, musikläraren såg duktigt förbannad ut och högröd i ansiktet.
Svante Turesson såg inte glad ut han heller.
Mina betyg i musik var dåliga redan som dom var och de blev inte bättre efter det här.
Citera
2025-01-03, 17:54
Medlem
såg skara-bert karlsson en gång på en marknad när han ville låna pengar av någon bekant
som om han inte hade pengar eller
Citera
2025-01-03, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DickeFix
Tror hennes föräldrar hade tyckt det var enormt pinsamt om de sett henne och killarna så onyktra och högljudda att folk vänder sig om och undrar vad som står på. Mitt på dagen, mitt på Stora Torget i Visby!
Antagligen mer pinsamt för Madeleine när avslöjandet om Kungens affärer med Henemark och Kaffeflickorna briserade.
Hon lämnade ju landet.
Citera
2025-01-03, 18:39
Medlem
DickeFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crator
Antagligen mer pinsamt för Madeleine när avslöjandet om Kungens affärer med Henemark och Kaffeflickorna briserade.
Hon lämnade ju landet.

Ja, han och Silvia vände snabbt blad.
https://www.youtube.com/watch?v=KveYlYYOfPk

Detta kanske bättre avspeglar sanningen.
https://www.youtube.com/watch?v=kDc_PWlhKzs
Citera
2025-01-03, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DickeFix
Ja, han och Silvia vände snabbt blad.
https://www.youtube.com/watch?v=KveYlYYOfPk

Detta kanske bättre avspeglar sanningen.
https://www.youtube.com/watch?v=kDc_PWlhKzs
Haha, det sista hade jag inte sett förut
Citera
2025-01-03, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnflygandeKo
På tal om Dogge såg han vid hötorget ta en selfie framför en av hans reklamskyltar. Så mycket han har horat ut sig på reklam var det bara pinsamt att se.
Är att försörja och ta ansvar för sin familj att hora ut sig? Vet du att han blev ensam förälder efter att mamman till hans dotter dog?
Citera
2025-01-03, 21:50
Medlem
EnflygandeKos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Är att försörja och ta ansvar för sin familj att hora ut sig? Vet du att han blev ensam förälder efter att mamman till hans dotter dog?

Tråkigt för hans dotter, men tycker fortfarande att han "horar" ut sig i reklam. Om han är så "talangfull" får han väll göra lite ny musik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in