Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Nej, det är mina menigsmotståndare som ljuger friskt här. Det är den enda anledningen jag är här för några måste stå emot dom. Jag är inte ensam i tråden för det finns några tappra själar kvar, sen har hela världen utanför väst som fattar vad detta går ut på. Även i USA ser det annorlunda ut och många är trött på tramset i Ukraina, NATO och världsherravälde. Som vanlig är vi i Europa alltid efter.
Min empati är det inget fel på därimot är er ensidig och det ser vi ofta vad det gäller Gaza och folket där. Alla länder gör fel då och då. Även Ukraina som istället för att slåss med rysktalande och Ryssland borde ha sammarbetat och tagit hand om sin sovjetindustri som nu har ruttnat bort. Ukraina hade kunnat bli ett mycket rikt land i Europa men kastade bort allt för råskinnen, oligarkerna och dess NATO-sjuka.
Exakt, alla med annan åsikt och ert perspektiv ska lämna tråden. Det är det som kallas yttrande och åsiktsfrihet, demokrati och västs värdegrund för tillfället.
Varför inte hoppa in i trådarna för Syrien så får du veta mer?
Nej, jag har inga färska siffror på det men många flyttade till Ryssland för Kievregimens soldater sköt så mycket granater på dom. Varför inte söka själv så kanske du lär dig något.
Herrejävlar, du slår verkligen knut på dig själv gång på gång i dina försök att rättfärdiga Putins storhetsvansinne. Jag kör en klassisk BehindRaybans-uppställning:
1. Tappra själar?! Ni som sitter och försvarar och till och med hyllar Rysslands invasion/ockupation/annektering, är ni tappra själar? Hur då?
2. "Alla länder gör fel då och då" skriver du, gäller det enbart Ukraina eller har du förmågan att applicera dessa ord på Rysslands agerande?
3. Ukraina kan fortfarande bli ett mycket rikt land, men vad i hela fridens namn talar för att det skulle vara under ryskt inflytande (läs: förtyck)? Absolut ingenting överhuvudtaget. INGET.
4. Det är "västs värdegrund" som möjliggör för dig att sitta och sprida ogrundade påståenden och lögner på detta svenska internetforum, hajar du inte det eller? Du kan sprida dina psykotiska lögner, kör hårt, men du kommer inte bli oemotsagt. Tror du att det finns någon rysk motsvarighet till Flashback som den ryska allmänheten enkelt kan slösurfa på varje dag?