Citat:
Jag har inte motbevisats om något i detta fall. Jag ljuger inte utan tror baserat på uppgifter jag har. Dina underättelsetjänster tar sin information direkt från Kiev precis som du så det blir fel. Det är ingen som styrker förluster i Ukraina, det är en statshemlighet även om Zelenskyj spottar ut lögner. Jag utgår ofta från Meduzas siffror (sammarbetar md BBC) och multiplicerar med Ryssland överlägsenhet vad det gäller vapen, ammunition och manskap, ofta x5 (enligt ukrainska soldater) vad det gäller vapen och ammunition. Vi ska inte tro att Ryssland missar grovt varje gång man skjuter en granat eller missil och det är Ukraina som desperat mobiliserar ofta, Ryssland har frivilliga. Notera att Meduzas gör ingen liknande undersökning i Ukraina och du kan ju fundera på varför. Du har flera gånger om motbevisats på denna punkt bara i denna tråd. Det har redovisats kvalificerade bedömningar gällande förluster på bägge sidor OCH Zelensky har själv gått ut med en ungefärlig siffra vad gäller ukrainska förluster specifikt. Samtliga bedömningar oavsett källa ligger i samma härad och kan dessutom styrkas med både oberoende mediekällor, olika staters underrättelsetjänster och privata initiativ, t.ex. när man häromsistens räknade antalet ”saknade” ryska soldater (uppgivet från ryska källor) samt inte minst dödsannonser i ryska tidningar.
Ändå fortsätter du att ljuga hela tiden. Om du nu har ett patologiskt behov av att ljuga, något som förefaller mer än sannolikt efter dina +1500 inlägg med lögner i denna tråd, så finns det en särskild tråd där du och dina gelikar får hållas. Yttrandefrihet betyder inte att du får smutsa ned i precis ALLA trådar med dina ignoranta och upprepade lögner - synbarligen endast i syfte att förstöra diskussionen.
Ändå fortsätter du att ljuga hela tiden. Om du nu har ett patologiskt behov av att ljuga, något som förefaller mer än sannolikt efter dina +1500 inlägg med lögner i denna tråd, så finns det en särskild tråd där du och dina gelikar får hållas. Yttrandefrihet betyder inte att du får smutsa ned i precis ALLA trådar med dina ignoranta och upprepade lögner - synbarligen endast i syfte att förstöra diskussionen.
Du har ingen som helst aning om vad demokrati, yttrande och åsiktsfrihet är. Alla ska tycka som dig och dina likar.