Citat:
Ursprungligen postat av
GreenBattery
Banjo gör klart i nya videon att om man hatar honom eller någon annan i SkvallerKärringSekten så stödjer man (automatiskt) C och L.
Citat:
Ursprungligen postat av
granny-panties
Ja, jag reagerade också på Anjos uttalande om att de som "hatar" honom, Jocke och Rask är på "den andra sidan" som de säger stup i kvarten. .
Citat:
Ursprungligen postat av
Crabby88
Gillade hur han förutsätter att hans kommande film kommer göra att andra kreatörer (rask, Simon och motvikt) kommer analysera, och göra videos om.
Det kallas order. Subtila sådana.
Har inte sett denna video men detta måste väl ändå vara ett bevis på att alla dessa skvallerkärringar inte har något bakom pannbenet.
Så Anjo menar alltså att normala människor inte kan tycka att flera personer beter sig illa åt.
1. Ska alla älska Anjo, Lisen, Jocke och Rask när de själva haft/har skulder hos Kronofogden MEN folk ska hata Chrippa som beter sig på samma sätt...
2. Ska alla älska Anjo, Lisen, Jocke och Jonna (Rask?) när de skattefifflar i det dolda MEN folk ska hata Chrippa som gör det öppet...
3. Ska alla älska Anjo, Lisen, Jocke, Jonna, Rask när de beter sig som svin emot andra människor MEN folk ska hata Chrippa och Linnea när de beter sig illa...
Normala människor kan faktiskt ha två tankar i huvudet samtidigt men det verkar ju inte dessa intelligensbefriade skvallerkärringar fatta...
Varför håller Anjo hela tiden på att "kasta sten i glashus"? Han försöker hela tiden få det att framstå som att han är bättre än alla andra, tragiskt att han inte fattar att hans beteende visar tvärtom...
Varför ska man välja mellan "pest och kolera" när man kan tycka illa om båda...
Anjo, ledsen att behöva säga det men personligen tycker jag inte om vad Chrippa gör men du och dina s.k. vänner är det värsta jag sett i hela mitt liv, din skenheliga hycklare.
Vad är det för film det pratas om? Har han (läs Ninetone) ens sålt den till något tv-bolag?