2025-01-04, 07:01
Medlem
Baron21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Anjos nya dokumentär skulle enligt sms ifrån Joakim vara en granskning av Julia och Socialen, enligt honom skulle det finnas bevis som hade skickats som visat något om hur sjuk Julia är och hur allvarligt det var eftersom många velat göra en IVO anmälan på socialen.
Håller med om att det absolut är allvarligt att hetsa tusentals människor som inte har ful insyn i ett ärende att anmäla en socialtjänst.
Men just det, nu är man på god fot med Julia igen så då gäller det inte längre!! Är det inte spännande hur någon bara är en dålig förälder när det passar?

Anjo borde göra en dokumentär om varför han, Joakim, Lisen, Books, Angelica vittnade om väldigt stora brister i någons föräldraförmåga för tusentals tittare, när samma personer nu verkar vilja vittna till personens fördel. Är inte det att ta viktiga resurser av socialen? Ena stunden hetsar man sina följare till att anmäla personen till socialen, i nästa ska man försöka stoppa det beslut som socialen bedömt behövts.

Vet någon var den dokumentären ska visas?
Senast redigerad av Baron21 2025-01-04 kl. 07:06.
Citera
2025-01-04, 07:31
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21

YouTube??
Citera
2025-01-04, 10:45
Medlem
Banjo gör klart i nya videon att om man hatar honom eller någon annan i SkvallerKärringSekten så stödjer man (automatiskt) C och L.

ALLA borde plockas bort från jootoob för att de beter sig som kids på ett mellanstadieskolor.

Det får vara färdigt med denna miffocirkus nu.
Citera
2025-01-04, 11:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Banjo gör klart i nya videon att om man hatar honom eller någon annan i SkvallerKärringSekten så stödjer man (automatiskt) C och L.

ALLA borde plockas bort från jootoob för att de beter sig som kids på ett mellanstadieskolor.

Det får vara färdigt med denna miffocirkus nu.

Ja, jag reagerade också på Anjos uttalande om att de som "hatar" honom, Jocke och Rask är på "den andra sidan" som de säger stup i kvarten.

Anjo har verkligen en narcissistisk skev självbild och tyvärr är det detta som matar de yngre som tar intryck av detta under åren som formar dem fram till 25.

Youtube måste rycka upp sig och börja följa sina regelverk såväl som svensk lagstiftning. De är liksom inte fria från ansvar.
Citera
2025-01-04, 11:27
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Ja, jag reagerade också på Anjos uttalande om att de som "hatar" honom, Jocke och Rask är på "den andra sidan" som de säger stup i kvarten.

Anjo har verkligen en narcissistisk skev självbild och tyvärr är det detta som matar de yngre som tar intryck av detta under åren som formar dem fram till 25.

Youtube måste rycka upp sig och börja följa sina regelverk såväl som svensk lagstiftning. De är liksom inte fria från ansvar.

Gillade hur han förutsätter att hans kommande film kommer göra att andra kreatörer (rask, Simon och motvikt) kommer analysera, och göra videos om.
Det kallas order. Subtila sådana.
Citera
2025-01-04, 11:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Gillade hur han förutsätter att hans kommande film kommer göra att andra kreatörer (rask, Simon och motvikt) kommer analysera, och göra videos om.

Verkligen!

Han lyfter därmed upp sig själv ett snäppe över de andra i näringskedjan och fattar inte själv hur han lyfter fram sin narcissism ännu mer.

Samtidigt visar han hur han anser sig underordnad Jocke. Ingen äkta vänskap där inte.

Vilken jävla idiot han är.
Citera
2025-01-04, 11:38
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
YouTube??
Hade för mig att han sa i något klipp att han skulle kolla om någon streamingtjänst ville sända hans nya dokumentär

Så rimligtvis hittar ni den på Netflix eller på HBO Max
Citera
2025-01-04, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Hade för mig att han sa i något klipp att han skulle kolla om någon streamingtjänst ville sända hans nya dokumentär

Så rimligtvis hittar ni den på Netflix eller på HBO Max
haha låter troligt Han får nöja sig youtube kanske voyd
Citera
2025-01-04, 14:01
Medlem
Hugin86s avatar
ANJO hur kan man ifråga sätta "sekten" när vi kritikserar C och L. Då är man sjuk i huvudet och är på deras sida. Hur tänker man då ? Han lover även mycket med sin nya film. Se hom han kan leva upp till sin youtube dokumuntär ,som kommer få alla tappa hakan ☺️
Citera
2025-01-04, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Ja, jag reagerade också på Anjos uttalande om att de som "hatar" honom, Jocke och Rask är på "den andra sidan" som de säger stup i kvarten. .

Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

Har inte sett denna video men detta måste väl ändå vara ett bevis på att alla dessa skvallerkärringar inte har något bakom pannbenet.

Så Anjo menar alltså att normala människor inte kan tycka att flera personer beter sig illa åt.

1. Ska alla älska Anjo, Lisen, Jocke och Rask när de själva haft/har skulder hos Kronofogden MEN folk ska hata Chrippa som beter sig på samma sätt...

2. Ska alla älska Anjo, Lisen, Jocke och Jonna (Rask?) när de skattefifflar i det dolda MEN folk ska hata Chrippa som gör det öppet...

3. Ska alla älska Anjo, Lisen, Jocke, Jonna, Rask när de beter sig som svin emot andra människor MEN folk ska hata Chrippa och Linnea när de beter sig illa...

Normala människor kan faktiskt ha två tankar i huvudet samtidigt men det verkar ju inte dessa intelligensbefriade skvallerkärringar fatta...

Varför håller Anjo hela tiden på att "kasta sten i glashus"? Han försöker hela tiden få det att framstå som att han är bättre än alla andra, tragiskt att han inte fattar att hans beteende visar tvärtom...

Varför ska man välja mellan "pest och kolera" när man kan tycka illa om båda...

Anjo, ledsen att behöva säga det men personligen tycker jag inte om vad Chrippa gör men du och dina s.k. vänner är det värsta jag sett i hela mitt liv, din skenheliga hycklare.

Vad är det för film det pratas om? Har han (läs Ninetone) ens sålt den till något tv-bolag?
Citera
2025-01-04, 15:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Har inte sett denna video men detta måste väl ändå vara ett bevis på att alla dessa skvallerkärringar inte har något bakom pannbenet.

Så Anjo menar alltså att normala människor inte kan tycka att flera personer beter sig illa åt.

1. Ska alla älska Anjo, Lisen, Jocke och Rask när de själva haft/har skulder hos Kronofogden MEN folk ska hata Chrippa som beter sig på samma sätt...

2. Ska alla älska Anjo, Lisen, Jocke och Jonna (Rask?) när de skattefifflar i det dolda MEN folk ska hata Chrippa som gör det öppet...

3. Ska alla älska Anjo, Lisen, Jocke, Jonna, Rask när de beter sig som svin emot andra människor MEN folk ska hata Chrippa och Linnea när de beter sig illa...

Normala människor kan faktiskt ha två tankar i huvudet samtidigt men det verkar ju inte dessa intelligensbefriade skvallerkärringar fatta...

Varför håller Anjo hela tiden på att "kasta sten i glashus"? Han försöker hela tiden få det att framstå som att han är bättre än alla andra, tragiskt att han inte fattar att hans beteende visar tvärtom...

Varför ska man välja mellan "pest och kolera" när man kan tycka illa om båda...

Anjo, ledsen att behöva säga det men personligen tycker jag inte om vad Chrippa gör men du och dina s.k. vänner är det värsta jag sett i hela mitt liv, din skenheliga hycklare.

Vad är det för film det pratas om? Har han (läs Ninetone) ens sålt den till något tv-bolag?

Jag gissar att det är dokumentären som diskuteras nu i Jockes tråd.

Vem fan förutom Anjo skulle vilja ta i ett sådant projekt ens med tång?
Citera
2025-01-04, 16:07
Medlem
Baron21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
YouTube??

Dum fråga av mig
Men jag lyssnade på ett halvt öra på han sist, jag tyckte att han sa något om typ en streamingtjänst, så jag okej, blir det så stort...därav min kanske korkade fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in