Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-03-21, 16:50
  #1
Medlem
langaocbs avatar
Han brukade vara fet(are) , han är östgöte (det är så man skiljer honom från Verz) , han kan inte uttala "alla" korrekt utan säger aalla.
Nu verkar han satsa på att bli tubens exposer , först till stupstocken var Pontus Rasmusson, nu har han siktet inställt på Anis.
https://youtu.be/xZoNMj6GgGI
Citera
2020-03-25, 22:00
  #2
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Han brukade vara fet(are) , han är östgöte (det är så man skiljer honom från Verz) , han kan inte uttala "alla" korrekt utan säger aalla.
Nu verkar han satsa på att bli tubens exposer , först till stupstocken var Pontus Rasmusson, nu har han siktet inställt på Anis.
https://youtu.be/xZoNMj6GgGI

Följt honom länge. Underbar person. 💪
Hoppas han växer mer nu. Bra kvalité på hans Video.
Citera
2020-10-16, 02:58
  #3
Medlem
Spritnotas avatar
Så här långt i redan avsnitt 1 av Sanningen om Joz redan 133k visningar och så jävla snyggt klippt, dramaturgiskt proddat 8 av 10 och spännande, snyggare klippt än SVT-budget med kamermän och producenter, sopar Anjo banan med avslöjanden nån dagstidnings grej på att Rektor Hamid hatat judar från anonyma konton. För vem fan utanför Timbos sfär bryr sig om det, eller bråk på Flashback forum för boomers som tror fler under 18 år bryr sig eller känner igen ens Hanif Bali, jämfört med Falken, Joen eller Hydra.

https://youtu.be/FBr2LQL0w0s

10 av 10 Anjo!

Som SampeV2 (who is SampeV2, jag är 23 år och med i KDU och blir intervjuad av DN bakom betalvägg som makthavare hos unga) skulle säga: King kong pling plong konung, dubbelbicca på detta legge!

Han kommer nog inte ens bli nominerad till boomer-YT awards sen det blev uppköpt och jag ÄLSKAR det; älskar att fri media som Anjo och Verz, Hydra osv styr och kommer slå alla publikrekord som granskande Uppdrag Granskning och Kalla Fakta behöver en redaktion, sjuka summor skattemedel och monopol för att nå. Klart de prioriterar Telia utomlandsaffärer, men hoppet ner sen till Ali Khan på GP till att Linnea Claesson ljuger till sina bara 100k följare jämfört med såna unga följer och ljuger, när unga minst tre gånger gör, och levererera i denna förpackning: relevans och leverans skåpar Anjo ut dem alla. Allt från MSM till "alternativ media".

Alternativmedia eller alternativ media, är inte Fria tider utan helt fristående kanaler på Youtube. Sorry boomers.

(Förlåt Chang - du är också king. Följ Nyheter Idag kids för att se vad vuxna pratar om.)

Heja Anjo! Snälla pissa på Guldspaden när de desperat vill haka på tåget och kommer ge dig retroaktivt för Pontus R och det här.

Jävla king är du!
__________________
Senast redigerad av Spritnota 2020-10-16 kl. 03:49. Anledning: Boomers
Citera
2021-04-30, 12:25
  #4
Medlem
Man måste ge Anjo att hans intervjuer håller högst klass på youtube. Han kan redigering och ljud bättre än dom flesta och han håller sig till sanningen.

Men han måste sluta tro att han är stadsminister på youtube Han sa någonting vettigt i sin senaste video om Lokal/Cluee/Olof-tjaffset...och det var att man har inga vänner på youtube. Alla kreatörer hugger varandra i ryggen, och Anjo är utav dom också. När han cluee och Jockeboi gaddade ihop sig i en video om Verz så skämdes jag fan för deras skull. Man glömmer bort hur gamla dom faktiskt är egentligen.. Jag följer varken Verz, Cluee lr Jockeboi. Däremot kan jag uppskatta Pontus välgjorda dokumentärer. Men snälla slå dig fri från Cluee, han för aldrig något gott med sig...och sluta dansa efter Jockeboi. Stå på egna ben och var kritisk till alla istället så kommer du växa på youtube. Jag tycker Lokal har gjort bort sig, precis som du sa så drog han den här grejen med låtsaspengarna för långt...men kan du klandra honom? Han fick äntligen visningar och ville rida på vågen och inte bli avslöjad. Du kunde ringt honom och pratat honom till rätta istället för att hänga ut honom. Du är äldre än honom, har mer erfarenhet av youtube.. istället blåste du upp hela grejen och får det att verka som att det här är någon jäkla dunder lögn. Va den större mannen istället och gör inte skit content igen, dumt att gå tillbaka till den nivån.. Cluee och andra tar redan hand om den biten på youtube.
Citera
2021-04-30, 15:53
  #5
Medlem
Hans dokumentär om joz måste vara det töntigaste jag sett. Vad var det, åtta avsnitt totalt om joz
Citera
2021-05-22, 01:57
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Hans dokumentär om joz måste vara det töntigaste jag sett. Vad var det, åtta avsnitt totalt om joz

Var ju inte mycket till logik i det hela. En del logistik, dock. Ta sig till Göteborg för att stalka mera där. Rena personförföljselsen av Joz.
Citera
2021-05-22, 21:09
  #7
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Hans dokumentär om joz måste vara det töntigaste jag sett. Vad var det, åtta avsnitt totalt om joz

Ja den va så sjukt jävla pinsam.
Det är väl bara 14åringar som inte lyckas se att Anjo har parkerat tungan så högt upp i Jockibois rövhål att de kan tungkyssas.
Hela "dokumentärserien" lyser verkligen igenom att Jockiboi pröjsar honom för att göra den.

Hans påstående om att göra en "kritisk" del där Jockiboi ska få komma med bevis på många av sina påståenden om Joz lyser med sin frånvaro trots Anjos skitsnack om att den är på g varenda gång detta påpekas för honom.
Citera
2021-05-22, 21:14
  #8
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annananstans
Man måste ge Anjo att hans intervjuer håller högst klass på youtube. Han kan redigering och ljud bättre än dom flesta och han håller sig till sanningen.

Jag håller med dig om det fetade, men hans intervjuteknik tycker jag fallerar när han t.ex snackar med Jockiboi för där märks det verkligen hur jävla skiträdd han är för att råka fråga fel saker och få JB emot sig.
Han sitter mest och säger "ah" "ah juste", nickar medhållandes och sen stället ledande frågor som JB antingen redan svarat på hundra gånger tidigare eller frågor som han vet JB inte kommer ta illa vid sig av att få.

Efter tjafset där Anjo gadda ihop sig med Cluee och JB mot Verz så märke man verkligen vilken rövslickare och fjant Anjo är.
Citera
2021-05-22, 22:49
  #9
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Hans dokumentär om joz måste vara det töntigaste jag sett. Vad var det, åtta avsnitt totalt om joz
Jag håller INTE med dig, jag tycker att han gjorde det bra fram till sista avsnittet.

Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Jag håller med dig om det fetade, men hans intervjuteknik tycker jag fallerar när han t.ex snackar med Jockiboi för där märks det verkligen hur jävla skiträdd han är för att råka fråga fel saker och få JB emot sig.
Han sitter mest och säger "ah" "ah juste", nickar medhållandes och sen stället ledande frågor som JB antingen redan svarat på hundra gånger tidigare eller frågor som han vet JB inte kommer ta illa vid sig av att få.

Efter tjafset där Anjo gadda ihop sig med Cluee och JB mot Verz så märke man verkligen vilken rövslickare och fjant Anjo är.
Hans intervjuteknik där är samma som Lokal har med sina gäster .. Jag tycker den är bra för att personen får prata ganska fritt. Felet blir när han börjar köra jakt på Lokal för att han använder samma teknik med Joz och Olof.
Citera
2021-06-07, 15:50
  #10
Medlem
Vad pluggar hans skattesmitande fru för något? Anjo och frugan berättade i en video att frun skulle plugga fem år tills skatteskulden preskriberats. Arbetar hon så dras det pengar till skulden.
Citera
2021-06-19, 14:46
  #11
Medlem
Gnusmas80s avatar
Jag såg en video nyss där anjo säger att "han" anser inte att det är en fara för samhället med piratkopierade kläder, haha dumma jävel 😂


"Sverige går miste om mer än 7 miljarder kronor per år i förlorade skatteintäkter (moms, bolagsskatt, inkomstskatt och sociala avgifter).
2016 försvann minst 7100 arbetstillfällen i Sverige på grund av piratkopiering.
Den årliga omsättningen för piratkopierade "svenska" produkter är 29 miljarder kronor.
Varje år förlorar svenska företag 17,1 miljarder kronor på piratkopiering.
Importen till Sverige av piratkopierade varor uppgår till 18,3 miljarder"
Citera
2021-09-29, 18:23
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnusmas80
Jag såg en video nyss där anjo säger att "han" anser inte att det är en fara för samhället med piratkopierade kläder, haha dumma jävel 😂


"Sverige går miste om mer än 7 miljarder kronor per år i förlorade skatteintäkter (moms, bolagsskatt, inkomstskatt och sociala avgifter).
2016 försvann minst 7100 arbetstillfällen i Sverige på grund av piratkopiering.
Den årliga omsättningen för piratkopierade "svenska" produkter är 29 miljarder kronor.
Varje år förlorar svenska företag 17,1 miljarder kronor på piratkopiering.
Importen till Sverige av piratkopierade varor uppgår till 18,3 miljarder"

Har du några belägg för siffrorna?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback