• 2
  • 3
2025-01-05, 03:49
Medlem
Spenglermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ES-trader
Problemet vi har/haft är just att betaboys som dessa haft full makt ihop med feministluder att förstöra hela väst med denna idioti. Uppenbart finns ingen ände på denna dumhet utan man behöver helt enkelt få dem att ej ha inflytande på ett eller annat sätt.

Den stora frågan blir väl hur man ska kunna få nordiska kvinnor att vara lojala och inte förrädiska luder,,

Kvinnor följer vinnarna... (det är rimligen böst för deras "ägg". Och män slåss för att inte vara förlorarna... (som går miste om dessa ägg).
Det är evolutionär matematik.
På gruppnivå ser det bara ut så.
Ingen är luder - men alla horor på sitt vis.
Thats life!
Citera
2025-01-05, 04:20
Medlem
Det ÄR väl ändå västvärlden som skapar kriminaliteten åt oss, dessutom MEDVETET!
Citera
2025-01-05, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spenglerman
Kvinnor följer vinnarna... (det är rimligen böst för deras "ägg". Och män slåss för att inte vara förlorarna... (som går miste om dessa ägg).
Thats life!

Blir ju dock ett väldigt konstigt sätt att se på det hela, om inte alla bara skulle säga upp sig från sina arbeten och istället mörda varandra, för att kämpa om äggen. Däremellan har ju något skapats som kallas civilisation

Har aldrig historiskt funnits några skäl för svenska män att med sitt egna arbete/skatt av sin egna regim tvingas finansiera sin egna ockupation av främmande män. Det är ju helt befängt att tro och helt onaturligt.
Senast redigerad av ES-trader 2025-01-05 kl. 06:34.
Citera
2025-01-05, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vad är det för bra med integration?

Läste du mitt inlägg i TS?
https://www.expressen.se/debatt/det-...ny-verklighet/

Jag läste det, ja.
Flera jag känner som kom till Sverige från finnland eller Grekland eller Slovakien, Polen etc. På 60 70 eller 80 talet är väldigt bra integrerade och fungerar utmärkt i samhället.

Min kommentar var kring det du refererade till som Jonas utspel.

Ledaren i expressen är nog mer ett slag i luften, det är inte samma problem i de andra skandinaviska länderna som i sverige, även om författaren hävdar det.
Sen har hon säkert rätt i att alla länder i Skandinavien bör ha fler poliser och bättre samarbete.

För att svara på din fråga så är integration både viktigt och bra, jag har svårt att ens förstå varför du frågar.

Det lite konstiga när jag tänker på det är att, när sverige lyckades med integration så styrde staten nästan inget och anpassade nästan inget i samhället för invandrare.

När allt sedan skulle anpassas för att invandrare skulle få det lättare så slutade nästan integrationen att fungera. + då att de samlades tätt i områden.

Men den största skillnaden är väl att tidigare invandring också till stor del var arbetskraft som behövdes, det är inte samma som flyktingar, som kommer i en tid då arbetslösheten är hög i landet.
Citera
2025-01-05, 10:55
Medlem
Sladdarens avatar
Märklig korrelation .. Så hur kan andra människor som inte ens är kriminella och rör sig inte bland invandrare som blir kriminella påverka dom så de vill bli kriminell ?

Så om jag har invandrar grannar som jag inte bryr mig varken för eller emot, säger hej till som max, så är det mitt fel att de blir kriminella ... Ja duh
Citera
2025-01-10, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Norges socialdemokratiska statsminister Jonas Gahr Störe vet hur man ska minska kriminaliteten: man stoppar högerpopulister och invandringskritiker från makt.

Han kritiserar Sylvi Listhaug och hennes parti Frp för att vilja förvärra kriminaliteten:

– Selv om Frp ikke ønsker det de kaller «svenske tilstander», er det akkurat det deres politikk vil gjøre, säger Störe.

Han pekar ut tre orsaker till kriminalitet hos invandrare:

At innvandrere ikke lærer seg svensk – og ikke kommer seg ut i jobb.
Et privatisert skolesystem – som i praksis bidrar til segregering ved at barn deles inn i klasser etter etnisitet og lommebok.
Voksende forskjeller – mellom de som har mye og de som har lite i samfunnet.

– I Sverige bidrar dette til at innvandrere ikke integreres – som igjen bidrar til kriminalitetsvekst og nyrekruttering av barn og unge til kriminalitet, säger han.

Men lyssna på detta:

– Frps politikk i Norge vil bidra til akkurat det de selv advarer mot.
– Med Frps politikk vil innvandrere lære mindre norsk. Når Sylvi Listhaug sier at økt kriminalitet «handler om innvandring», skulle man tro Frp ville bruke mye penger på norskopplæring og integrering. Men de gjør det motsatte. Og så har de en politikk som øker forskjellene mellom folk.

Det gamla vanliga pk-argumentet alltså. Ös mer pengar över norska ghettoskolor och fritidsgårdar så löser det sig till slut. Att minska invandring eller ha kraftigt hårda tag hjälper inte tror Störe.

https://www.vg.no/nyheter/i/W0ovEg/s...tander-i-norge

Svenske tilstander har för övrigt blivit nordiska tilstander:
https://www.expressen.se/debatt/det-...ny-verklighet/

Hur patetiskt är detta egentligen?

"Fremskrittspartiets stortingsrepresentant Gisle Meininger Saudland (38) er siktet for innførsel av narkotika etter at det ble funnet MDMA i bagasjen hans på Oslo lufthavn Gardermoen. "
Citera
2025-01-10, 07:50
Medlem
Mad monks avatar
Som vanligt missar dessa skojare en viktig detalj de beter sig exakt likadant i sina hemländer.
Citera
2025-01-10, 21:07
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Ja man blir helt jävla uppgiven av politikerna i norden och europa, skyller jämt kulturberikarnas brott på den etniska befolkningen.

Varför är politiker i skandinavien så hatiska mot sitt eget folk samtidigt som dom älskar svartskallar och negrer?
NWO. Det är toppstyrt från FN. Fattar du inte fortfarande? Fortfarande??? Okej säg 10 år sedan att du inte begrep då... men nu??? Vad ska krävas för dig att begripa?? Att patrullerande FN-poliser med FN-tattuering i pannan öppnar din dörr och klipper av dig testiklarna??
Citera
2025-01-10, 21:17
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Woke-psykopater finns i olika skepnader och former. Har alltid levt i illusionen om att Norge är aningen vettigare än Sverige. Tex skrev dom tidigare ut namn och bild på kriminella från mellanöstern, något som på den tiden var omöjligt i Sverige. Som TS skriver är det gamla sossemetoder där skattemedel ska ösas över betonggetton med kriminella som enbart förvärrar situationen. Norge bör se Sverige som ett skräckexempel och inte ett föredöme. Gör inte som Sverige så kommer ni undvika enorma problem.
Citera
2025-01-11, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Det ÄR väl ändå västvärlden som skapar kriminaliteten åt oss, dessutom MEDVETET!

Så det är alltså vi svenskar som tvingar svartskallar och negrer till att begå gruppvåldtäkter, mord, skjutningar, bombattentat...osv?
Citera
2025-01-12, 13:07
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spenglerman
Thats life!

Men negrer är inte vinnarna utan förlorarna, det är lögn-propaganda (antagligen från Satan) som gör dom till attraktivare! Få tillbaks slaveriet nu, 1 vit man är värd mera än 2 miljoner negrer.

Jag såg en sådan ung neger som var på den här Omegle och kvinnan sade han såg ut som 10 av 10! Och han hadde 100 000 mera självförtroande än 50% av vita män, han blir "gassed up" av allaomkring honom medan vita män bara blir KROSSADE! Det här är inte normalt!

MERA RASISM TACK, NEGERGENER ÄR FULA SOM FAN.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in