Citat:
Ovissframtid: jag har stått på antipsykotiska i många år och de har faktiskt hjälpt mig att komma ur psykoserna även fast vissa psykoser varit svårbehandlade men det som fungerat bäst för mig är quetiapine, just nu tar jag bara lergigan o zopiclone då jag har börjat svimma av quetiapinet men det är pga att jag har något problem med hjärtat som kommer o går på ekg.. ska skickas på ekg igen.
Jag har även boendestöd och jag har ingen glädje för något känner inget förutom dem hemska negativa känslorna.. men känner inga positiva.. försöker ibland gå små promenader.. har på sensste tiden bara känt mig sjuk av all stress så de känns som mitt hjärta inte kommer orka slå för mig mer...
Men men blir mycket sängliggande.. har funderat på att börja måla eller skissa, jag var bra på det förut men idag kan jag inte ens rita en cirkel typ...
Man skulle varit en picasso...
Eller vunnit 100 miljoner på triss... då hade jag kpot en liten liten stuga vid en mysig skog, köpt en hund levt lyckligt, men så har man legat här i psykisk sjukdom o kostat staten pengar istället, har noll motivation och nåll intelligens för att hjälpa mig själv .
Jag har även boendestöd och jag har ingen glädje för något känner inget förutom dem hemska negativa känslorna.. men känner inga positiva.. försöker ibland gå små promenader.. har på sensste tiden bara känt mig sjuk av all stress så de känns som mitt hjärta inte kommer orka slå för mig mer...
Men men blir mycket sängliggande.. har funderat på att börja måla eller skissa, jag var bra på det förut men idag kan jag inte ens rita en cirkel typ...
Man skulle varit en picasso...
Eller vunnit 100 miljoner på triss... då hade jag kpot en liten liten stuga vid en mysig skog, köpt en hund levt lyckligt, men så har man legat här i psykisk sjukdom o kostat staten pengar istället, har noll motivation och nåll intelligens för att hjälpa mig själv .
Tänkt på att varken miljonen eller att vara Picasso hade förändrat hur du mår på insidan. Du hade mått likadant i en stuga vid vattnet som du gör nu. Varför inte skaffa ett husdjur redan nu? Det är bra om man känner sig dålig och ensam.
I övrigt, att ligga still stagnerar din livsenergi (så kallad prana) och gör dig mer "off" och nere. Rörelse, meditation och andningsövningar är det absolut första du vill införa i ditt liv just nu. Bara du kan göra dessa förändringar, så börja testa idag!