2025-01-06, 20:10
Medlem
Inga konstigheter med denna kombination, right?
Ingen tolerans sen tidigare.

Frutom att jag klmde 8mg xanor igrkvll.
Man , 181 lng, vger 90kg.

Tack p frhand.
Citera
2025-01-06, 20:13
Medlem
FortuneTellers avatar
Borde vara lugnt om du r ingjuten i benzotrsket. Men absolut finns det fortfarande ngra f % att det gr snett.

Ta inga fler benzos eller opis fr att vara p den skra sidan.
Citera
2025-01-06, 20:29
Medlem
Kommer jag ens bli flummig av detta? I och med att mina 8mg Xanor inte gav mig ngot alls igr och det var frsta gngen p rtal jag brukade benzo eller opiater.
Citera
2025-01-06, 20:32
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omfamnalivet
Kommer jag ens bli flummig av detta? I och med att mina 8mg Xanor inte gav mig ngot alls igr och det var frsta gngen p rtal jag brukade benzo eller opiater.

Om du ens kommer bli flummig? Du kan stryka med om det r riktigt grejer.
Citera
2025-01-06, 20:36
Medlem
Citat:

Ta dig en titt i trden innan din, och begrunda vad trd skrivaren frgar fb och frga sedan dig sjlv om det e vrt det?

Trdstartaren dog frmodligen s du vet...

Men jag kan tyvrr inte mycket om opiater och benzo i kombination mer n att det r ddligt pga andningsdepression...
Citera
2025-01-06, 20:59
Medlem
Mr.RedHats avatar
Det gr inte att sga p frhand om det r lugnt. En tumregel r ju att benso och opi inte ska blandas. ven om ditt frslag r frhllandevis lg dos s skulle jag vl inte med gott samvete rekommendera kombinationen.
Citera
2025-01-06, 21:25
Medlem
stolenChevys avatar
Man r ltt den sista p planeten som fattar att man r vck. Gissar att du var iaf hyfsat skev om du tog 8st utan tolerans.

Det r ocks vanligt att man stoppar i sig fler n vad man tror. Man r helt sker p att man har tagit 8st men lik frbannat s r hundrapacket borta och nyr har redan varit fast man sjlv tror att det r 28 december.

Ta det varse om du ska blanda opiater och benso.
Citera
2025-01-06, 21:34
Medlem
Tog 40mg till nu. Jag vill t den dr opiatknslan nr man r helt mysig i soffan framfr en rulle men den infinner sig aldrig.
Citera
2025-01-06, 21:45
Medlem
stolenChevys avatar
Citat:
Tog 40mg till nu. Jag vill t den dr opiatknslan nr man r helt mysig i soffan framfr en rulle men den infinner sig aldrig.

OH my god shit du e galen ring 90000!!

You do you, ha de gott!
Citera
2025-01-06, 22:50
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ditt anvndarnamn omfamnalivet r det ironiskt?

Varfr ens blanda in xanor nr du har tillrckligt med oxy? Ddslngtan p dina inlgg
Citera
2025-01-21, 17:23
Medlem
Eftersom TS inte uppdaterar, anvndaren verkar aktiv s frhoppningsvis lever denna nnu en dag till att ta dliga beslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in