• 1
  • 2
2025-01-07, 20:21
Medlem
Sommrigostseass avatar
Mina höftben har blivit som en kvinnas, och min rumpa är helt utan hår och växt.. Jag är född hane..
Hur kan man bli så pass påverkad utan att äta hormoner?
Citera
2025-01-07, 20:33
Medlem
YouNailedIts avatar
Du äter för mycket sojaprodukter och fått östrogenöverskott. Ät mer animalisk kost och skippa sojan så ska du se att de små fjunen växer tillbaka igen. Tyvärr vet jag inte om dina höftben kan återställas.
Citera
2025-01-07, 20:36
Medlem
Sommrigostseass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YouNailedIt
Du äter för mycket sojaprodukter och fått östrogenöverskott. Ät mer animalisk kost och skippa sojan så ska du se att de små fjunen växer tillbaka igen. Tyvärr vet jag inte om dina höftben kan återställas.

Äter inga sojaprodukter. hårlös rumpa är väl bara ett +.

Men själva höfterna skapar en slag socialpress som är oöverkomlig.
Men det är alltså de biologiska punkterna som verkar ha avverkats?
Citera
2025-01-07, 20:39
Medlem
Sommrigostseass avatar
Om man går till någon mottagning, kan ett testorsteron tillskott ändra höftstrukturen?

EDIT: tog bort ett mellanslag
Citera
2025-01-07, 20:40
Medlem
YouNailedIts avatar
Då gissar jag på generna. Får jag fråga hur gammal du är?
Citera
2025-01-07, 20:42
Medlem
Sommrigostseass avatar
Citat:
Då gissar jag på generna. Får jag fråga hur gammal du är?

:v 30+
Helt "hanigt" utförande i sociala sammanhang
Citera
2025-01-07, 20:49
Medlem
YouNailedIts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommrigostseas
Om man går till någon mottagning, kan ett testorsteron tillskott ändra höftstrukturen?

EDIT: tog bort ett mellanslag

Hur muskler och fett är fördelat kan kanske förändras om du tar testosterontillskott. Men inte höften i sig.
Citera
2025-01-07, 20:55
Medlem
Sommrigostseass avatar
Citat:
Hur muskler och fett är fördelat kan kanske förändras om du tar testosterontillskott. Men inte höften i sig.

Så vadå. Ska jag bara gå runt och känna mig som ett ofrivilligt misstag?

Jag har ju andra aspekter att reflektera kring, som orsak, men ville mest ha det klargjort rent biologiskt först. Då jag aldrig aktivt ätit några könskorrigerande hormoner
Citera
2025-01-07, 21:06
Medlem
YouNailedIts avatar
Jag tycker du ska acceptera dina kroppsliga förändringar. Du kan ju börja motionera istället för att tugga testosteron. Du mår bättre och får en ändrad kroppsform över lag. Då kanske du tar bort fokus från dina höfter. Vem vet, kanske du träffar en person en dag som skulle gå igång på just det du avskyr?
Citera
2025-01-07, 21:11
Medlem
Sommrigostseass avatar
Citat:
Jag tycker du ska acceptera dina kroppsliga förändringar. Du kan ju börja motionera istället för att tugga testosteron. Du mår bättre och får en ändrad kroppsform över lag. Då kanske du tar bort fokus från dina höfter. Vem vet, kanske du träffar en person en dag som skulle gå igång på just det du avskyr?

Jag accepterar ditt svar som på tal.
Jag får ju göra det, men rent kemiskt biologiskt gör det mig illamående och fyller mig med frustration.
Ofta man inte "måste" ta sig till en sådan "höjd" där quinnor känner sig dragna till kvinnor -.- Jag finns ej på ett sådant plan naturellt. Myyyycket besvärligt

EDIT: Jag avskyr ju inte en kropp.. det är väl konstelationen som inte känns grundad, eller tryggt försvarad
Senast redigerad av Sommrigostseas 2025-01-07 kl. 21:19.
Citera
2025-01-07, 21:23
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommrigostseas
Mina höftben har blivit som en kvinnas, och min rumpa är helt utan hår och växt.. Jag är född hane..
Hur kan man bli så pass påverkad utan att äta hormoner?

Äsch, du har evolverat, alla sk. Män går utan kroppsbehåring idag, speciellt på bröst och mage, fan va gay.
Citera
2025-01-07, 21:24
Medlem
YouNailedIts avatar
Absolut, men du är ju inte kvinna. Eller hur? Många människor har kroppskomplex. Även jag. T ex jag hatar min hals. Den är "lång" och smal. Jag önskar den vore bred och kort. Det ser mer maskulint ut. Men jag har fått lära mig att leva med det. Inget jag kan förändra permanent. Kanske med intensiv träning av just den muskulaturen men då måste jag hålla på med det, annars går det tillbaka till sin ursprungliga form. Har varken tid eller lust med det så jag får kapitulera inför faktum. Jag har inte blivit mindre omtyckt för mitt komplex. Det är något jag ser, men inte andra.
Senast redigerad av YouNailedIt 2025-01-07 kl. 21:35.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in