Igår, 21:24
Medlem
Halvskalles avatar
Hej Flashback,
Har efter mngder porrsurfande hittat en fantasi som jag tnder extremt mycket p. Den r att visa upp sig naken fr en eller flera pkldda tjejer och lta dem tafsa eller titta p nr jag runkar av mig. Har gjort detta i cam ngra gnger infr tv tjejer och tyckt det varit extremt coolt. Skulle grna vilja prova att gra detta IRL med snyggt kldda tjejer. Har suttit bredvid tjejer p bussar och tg som hade varit ytterst lmpliga kandidater fr detta.
Har inlett konversationer men varit lite fr blyg fr att ta upp detta. Hur gr man tillvga? Ngon som har en bra ide?
Citera
Igår, 23:26
Medlem
SmegmaFris avatar
Hur du tar upp det med en frmmande tjej att du vill runka fr henne?
Testa en flickvn.
Citera
Idag, 00:23
Medlem
Du r en masochist.
Citera
Idag, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Du r en masochist.

Lter inte detta mer som en exhibitionist?

TS Frga fr helvete inte tjejer p bussen om du fr runka framfr dem.

Var frsiktig med att frga flickvn till och med, du mste frst att fr oss som inte hrt om detta frut lter de riktigt bissart.
Citera
Idag, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halvskalle
Hej Flashback,
Har efter mngder porrsurfande hittat en fantasi som jag tnder extremt mycket p. Den r att visa upp sig naken fr en eller flera pkldda tjejer och lta dem tafsa eller titta p nr jag runkar av mig. Har gjort detta i cam ngra gnger infr tv tjejer och tyckt det varit extremt coolt. Skulle grna vilja prova att gra detta IRL med snyggt kldda tjejer. Har suttit bredvid tjejer p bussar och tg som hade varit ytterst lmpliga kandidater fr detta.
Har inlett konversationer men varit lite fr blyg fr att ta upp detta. Hur gr man tillvga? Ngon som har en bra ide?
Har du gjort det i cam r det vl bara och frga de tjejerna om de vill trffas p riktigt.
Citera
Idag, 06:52
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Den r att visa upp sig naken fr en eller flera pkldda tjejer och lta dem tafsa eller titta p nr jag runkar av mig.

Om du kan vara utan tafset och runket och kra typ en light-version s kan du vl alltid ska som krokimodell. Fr mig var det absolut en speciell - erotisk - knsla att stlla sig naken framfr ett gng kvinnor. Skinna fr du gra sen nr du kommer hem.
Senast redigerad av halaltarzan Idag kl. 07:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in