• 3
  • 4
2025-01-01, 17:34
Medlem
ILoveKnarks avatar
Du har bara blivit gd och nu r du sur p "blattekranar"? Fattar inte riktigt, vlkommen till gamet din tnt, lr dig hur man skaffar lite rka fr helvete
Citera
2025-01-03, 11:44
Medlem
Jag r sjlv blatte till 50 % men hller med om att mnga blattar r oserisa, se till att handla av svenskar
Citera
2025-01-09, 23:03
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solimann
Jag r sjlv blatte till 50 % men hller med om att mnga blattar r oserisa, se till att handla av svenskar

Brukar verlag vara mindre stress med en svensk kran. Handlade av en avdankad svensk hippe i mnga r, och det var s jvulskt gtt. Min nuvarande r en stressig blatte men han har hemkrning och fantastiska saker, s vem fan r jag att klaga.

Till ts, du hade bara otur nr du fick kranen. Frsk hitta ny. Brukar krvas att man gr igenom ett par kranar innan man hittar rtt.
Citera
2025-01-10, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Brukar verlag vara mindre stress med en svensk kran. Handlade av en avdankad svensk hippe i mnga r, och det var s jvulskt gtt. Min nuvarande r en stressig blatte men han har hemkrning och fantastiska saker, s vem fan r jag att klaga.

Till ts, du hade bara otur nr du fick kranen. Frsk hitta ny. Brukar krvas att man gr igenom ett par kranar innan man hittar rtt.
Ja det finns givetvis serisa blattar ocks, gtt med hemkrning haha 😊
Citera
2025-01-10, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodsxaa
Hur kan du inte veta vad Flugsvamp r? Frlt, men du mste frklara.
Frlt fast nd inte, jag mste inte alls frklara och det r inte alls konstigt att jag inte vet vad det r. Hnger inte i kretsar dr det frekommer alternativa sidor, mnen osv. - har ingen i min nrhet som hade kunnat upplysa mig och jag kper inte produkter kopplat till droger av ngon sort p internet, varken sjlva drogen eller ngot eventuellt tillbehr.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in