2025-01-10, 20:12
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vilka jävla hjärnspöken människor har. Ska man anta att du själv inte har en kärring just för att du är rädd för liknande situationer?

Jag har ingen kärring, däremot en trevlig tjej.
Citera
2025-01-11, 01:12
Medlem
Jag trodde att endast snygga tjejer hade sex fram tills jag var typ 21, idag vet jag att såväl fula som feta som socialt efterblivna som elaka som deprimerade tjejer får ligga mer än vad alla killar i en normal skolklass får under en livstid.

Tillgång till sex för män och kvinnor är så olik det bara går, och det finns noll värde i att som kvinna blivit påsatt av massa olika män.

Mäns värde ligger i att dom kan få mycket sex eftersom det är svårt att få sex som man.
Kvinnors värde ligger i att dom ska välja att ha sex med den bästa mannen endast och säga nej till alla de hundratals andra som bara vill ligga.

Själv tycker jag det är både fysiskt och psykiskt äckligt med någon tjej som inte är oskuld och enda anledningen till att jag själv fortfarande är det vid 32 års ålder är att jag inte hitta en tjej jag gillar och som är oskuld.
Citera
2025-01-11, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Jag trodde att endast snygga tjejer hade sex fram tills jag var typ 21, idag vet jag att såväl fula som feta som socialt efterblivna som elaka som deprimerade tjejer får ligga mer än vad alla killar i en normal skolklass får under en livstid.

Tillgång till sex för män och kvinnor är så olik det bara går, och det finns noll värde i att som kvinna blivit påsatt av massa olika män.

Mäns värde ligger i att dom kan få mycket sex eftersom det är svårt att få sex som man.
Kvinnors värde ligger i att dom ska välja att ha sex med den bästa mannen endast och säga nej till alla de hundratals andra som bara vill ligga.

Själv tycker jag det är både fysiskt och psykiskt äckligt med någon tjej som inte är oskuld och enda anledningen till att jag själv fortfarande är det vid 32 års ålder är att jag inte hitta en tjej jag gillar och som är oskuld.

Vilka har tjejerna sex med då om inte männen? Alla tjejer är lebbar eller?
Citera
2025-01-11, 08:54
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Så här skrev du igår....

Citat:
Hade min första flickvän när jag var 23 och trivdes aldrig i min familj så jag var ihop med henne i 3 år utan att min familj visste om henne.

Ska man tolka det som du var ihop med bruden i tre år utan att ni pippade?
Citera
2025-01-11, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vilka har tjejerna sex med då om inte männen? Alla tjejer är lebbar eller?

Förut var det ju så att de flesta kvinnor hade ett väldigt lågt antal sexpartners totalt i sitt liv eftersom dom kunde bli gravida och sen lämnade att ta hand om ungen själv.
Idag är det inte så när a ort och preventivmedel finns, och detta började redan utnyttjas på 50-60 talet, sen lite senare började feminismen sprida sig och man skapade en kultur där kvinnor uppmanas knulla runt så mycket dom kan, men det hade dom aldrig gjort om preventivmedel eller kondom inte fanns.

Förut var det fler män som låg runt medans idag så har en normal 18 årig tjej haft flera sexpartners medans en normal 18 årig kille mycket troligt kan vara oskuld eller haft ett väldigt litet antal partners.
Ett fåtal killar ligger med ett större antal tjejer och det är ju det som varit det normala genom historien och därför vi alltid har sett massa ensamma män som aldrig får knulla.
Citera
2025-01-11, 08:58
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Jag har ingen kärring, däremot en trevlig tjej.

Lite nyfiken bara, vad hade hon för bagage då?

Och vad tycker hon för övrigt då om att du sitter och tittar på storkuksporr?
Citera
2025-01-11, 09:06
Medlem
Citat:
Förut var det ju så att de flesta kvinnor hade ett väldigt lågt antal sexpartners totalt i sitt liv eftersom dom kunde bli gravida och sen lämnade att ta hand om ungen själv.
Idag är det inte så när a ort och preventivmedel finns, och detta började redan utnyttjas på 50-60 talet, sen lite senare började feminismen sprida sig och man skapade en kultur där kvinnor uppmanas knulla runt så mycket dom kan, men det hade dom aldrig gjort om preventivmedel eller kondom inte fanns.

Förut var det fler män som låg runt medans idag så har en normal 18 årig tjej haft flera sexpartners medans en normal 18 årig kille mycket troligt kan vara oskuld eller haft ett väldigt litet antal partners.
Ett fåtal killar ligger med ett större antal tjejer och det är ju det som varit det normala genom historien och därför vi alltid har sett massa ensamma män som aldrig får knulla.

Nej det har du ju rätt i men de som knullar runt extremt mycket skulle jag säga är väldigt få. De flesta kvinnor har sex med sina partners de kilar stadigt med.
Förr accepterades det också på ett helt annat sätt att kvinnor hade barn. Barn var liksom en del av livet och gifte man om sig kunde ens nya partner ha en drös ungar i hasorna. Det var liksom normalt.
Citera
2025-01-11, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Nej det har du ju rätt i men de som knullar runt extremt mycket skulle jag säga är väldigt få. De flesta kvinnor har sex med sina partners de kilar stadigt med.
Förr accepterades det också på ett helt annat sätt att kvinnor hade barn. Barn var liksom en del av livet och gifte man om sig kunde ens nya partner ha en drös ungar i hasorna. Det var liksom normalt.

Fast anledningen till att kvinnor hade många barn förut var ju till stor del att dom inte visste om preventivmedel eller att abort inte fanns.

Förut knullade kvinnor uteslutsande med sina män, idag är det ju inte alls så.
Idag är det normalt att gå ut endast för att få kuk och dom gör det ju mest för att dom inte behöver bli gravida.
Har svårt att se att kvinnor skulle bete sig som idag om dom tvingades knulla oskyddat och abort inte fanns.
Vet personligen 2 tjejer som gjort abort innan dom ens var 18 och i Sverige är det väl flera tusen aborter per år som görs.
Citera
2025-01-11, 11:41
Medlem
Citat:
Fast anledningen till att kvinnor hade många barn förut var ju till stor del att dom inte visste om preventivmedel eller att abort inte fanns.

Idag är det normalt att gå ut endast för att få kuk och dom gör det ju mest för att dom inte behöver bli gravida.
Har svårt att se att kvinnor skulle bete sig som idag om dom tvingades knulla oskyddat och abort inte fanns.
Vet personligen 2 tjejer som gjort abort innan dom ens var 18 och i Sverige är det väl flera tusen aborter per år som görs.

Det knullades och föddes barn förr också. Drygt 30% av barnen var födda utanför äktenskap.
Citera
2025-01-11, 12:22
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Och delvis också för att i princip alla snubbar nuförtiden har blivit typ upplärda och vet hur man gör när man ger sin kärring multipla. Förr hade väl snubbar inte en aning om vare sig klittan, g-punkten, erogena zoner eller att kvinnan öht kunde få orgasm?
Citera
2025-01-11, 13:19
Medlem
pineappledude123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Personligen tycker jag att det är jättekonstigt att normen är att man inte ska bry sig om partnerns tidigare sexliv men sedan i en relation ska det vara helt monogamt och otrohet är extremt vidrigt. Jag får inte ihop det.

Tycker det är helt sjukt att du inte får ihop det.

En skillnad kan vara att man inte visste om varandras existens innan man träffades och fick känslor - blev ett par.

Vad vinner man på att gå igenom gamla ligg med varandra och hur detaljerat ska det surret vara?

Citat:

Antingen bör man kombinera avhållsamhet med monogami eller lössläppthet med en öppen relation.

Förstår du inte folk som knullar av sig och sedan hittar en partner, slår dig till ro och eventuellt bildar familj?

Oklart varför man ska knulla runt om man har hittat den man vill vara med.
Citat:

Att ligga runt och sedan vara monogam gör ju att patnern inte får något speciellt i och med "exklusiviteten".

Man ligger förhoppningsvis för att man själv vill ligga.

Personligen tycker jag att den framtida partnern som tycker att h*n "inte får något speciellt" pga. det - och tjafsar om gamla knull - själv är en vandrande red flag.

Är det okej att leva frigjort om man har kommit ur en mångårig dysfunktionell relation?

Citat:

Det här hör jag ibland men kommer aldrig förstå. Vad är nice med en oerfaren kvinna som inte vet vad hon sysslar med?

Själv blev jag direkt avtänd när jag hade en vuxen kvinna på rygg som mumlade fram att hon var oskuld.

Kände en press att det måste vara som i sagorna och jag fick ett ansvar jag inte vill ha. Det är inte hett med oskulder. Hur många minns sin premiär som något annat än ett nödvändigt ont?
Senast redigerad av pineappledude123 2025-01-11 kl. 13:21.
Citera
2025-01-11, 13:52
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Lite nyfiken bara, vad hade hon för bagage då?

Och vad tycker hon för övrigt då om att du sitter och tittar på storkuksporr?

Eftersom att jag är taliban när det kommer till hur många en tjej legat med så vill jag inte veta. Men klart jag frågat ändå så jag kan göra ett informerat beslut. Hon har haft ett ex, dejtat några osv. Det äcklar mig som fan men jag älskar henne mer än det äcklar mig. Det är negativt men också det enda som jag inte tycker är bra med henne.

Jag har dock frågat tidigt om hon legat med en svart. Det har hon inte. Jag korsförhörde henne och för mig är det viktigt. Jag hade avbrutit även ett ”perfekt” förhållande med någon som varit med svart eller blatte.

Jag lider väl av Hora-Madonna komplex men det är inte bara åt mig själv. Om en väns fru/flickvän varit med få eller många. Vanilla eller brutala knull med andra. Ja det påverkar hur jag ser på henne. Skulle någon kvinnlig släkting legat runt hade jag tyckt att det är en skam för familjen.

Jag har ju åsikter som en taliban. Det beror nog mycket på att jag själv knullat skiten ur många, sett vad de gör. Jag till och med satsar på att knulla sönder dem snarare än att fokusera på njutning i början. Detta så att jag ”äger” dem. Det är ju lite sjukt men ändå…

Jag tycker att gamla liggs nuvarande pojkvänner är töntar som tror deras tjejer varit så fina när sanningen är att de gjort helt sjuka saker med mig och säkert andra.

När jag var singel kunde jag dock nästan tända extra på tjejer som var lössläppta. Antingen väldigt lössläppta eller väldigt oerfarna. Jag hade en jag träffade som KK som jag tror jobbar som lyxeskort. Hon var porrig, rolig, gillade mig men jag såg ju inget seriöst i henne.

Den typen av porr är mest skit jag och en polare skickar till varandra när vi driver om hur Linda Snecker-typer ”upplever” Gambia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in