2025-01-12, 01:47
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilaac
Bryr sig killar (och folk i allmänhet) om man har lite snappoäng, typ 15 000? De flesta av mina vänner har typ 100 000 och förstår inte hur folk kan ha över en miljon. Detta gör mig lite osäker nu när jag tänkt börja dejta om killar kommer tycka jag är oerfaren och tråkig eller något. Samma med nya vänner.

Är inte så insatt i snap och förstår inte hur man får så mycket poäng eller vad man riktigt ska göra. Hur många vänner har folk egentligen? Eller lägger man till folk man inte känner också eller är ytligt bekant med? Känns som att folk mest skickar snaps för att hålla uppe snapstreak och inte för att man faktiskt vill något intressant. Man hör ju att folk skriver med någon på snap och så. Dejtar de som på tinder då fast på snap?

Ah jag skäms för att ha så dålig koll men är jättetacksam och jag kan få lite hjälp och svar på mina frågor
Äh vem bryr sig om snap poäng 🤷🏼‍♀️
Citera
2025-01-12, 01:51
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glamoureus
Snap Poäng, eller Snapchat Score som det också kallas, är en siffra som representerar hur aktiv en användare är på Snapchat. Det är en slags indikator på ditt engagemang i appen. Poängen ökar genom olika interaktioner, som att skicka och ta emot snaps, men exakta detaljer kring beräkningen är inte helt offentliggjorda av Snapchat.

Okej. Det låter som att desto mindre poäng man har desto intelligentare framstår man.
Citera
2025-01-12, 02:09
Medlem
Citat:
Bryr sig killar (och folk i allmänhet) om man har lite snappoäng, typ 15 000? De flesta av mina vänner har typ 100 000 och förstår inte hur folk kan ha över en miljon. Detta gör mig lite osäker nu när jag tänkt börja dejta om killar kommer tycka jag är oerfaren och tråkig eller något. Samma med nya vänner.

Är inte så insatt i snap och förstår inte hur man får så mycket poäng eller vad man riktigt ska göra. Hur många vänner har folk egentligen? Eller lägger man till folk man inte känner också eller är ytligt bekant med? Känns som att folk mest skickar snaps för att hålla uppe snapstreak och inte för att man faktiskt vill något intressant. Man hör ju att folk skriver med någon på snap och så. Dejtar de som på tinder då fast på snap?

Ah jag skäms för att ha så dålig koll men är jättetacksam och jag kan få lite hjälp och svar på mina frågor

Snappoäng får du genom att skicka bild, video (snap) till folk. Ju fler du skickar, desto mer poäng får du.

Men precis som folk säger här i tråden. Det finns nog inte en äkta man i hela världen som bryr sig om en tjejs snappoäng.

Lycka till!
Citera
2025-01-12, 02:28
Medlem
ICKs avatar
Citat:

Skämmas ska du göra med all rätt om du är +16 år
Citera
2025-01-12, 02:44
Medlem
SmegmaFris avatar
EN tjej som inte sitter klistrad framför telefonen alltså?
Låter uppfriskande.
Hade absolut sett detta som ett stort pluspoäng!
Citera
2025-01-12, 03:15
Medlem
OneTaps avatar
killar bryr sig inte men de kan va en deal breaker för tjejer. ja va tvungen o göra en ny snap eftersom min gamla blev bannad o har typ bara 7000 snap score nu o de har hänt att tjejer sett de som en red flag o tappar intresset på en sekund :P så spamma massa folk så tickar poängen upp rätt snabbt =)
Citera
2025-01-12, 03:25
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
killar bryr sig inte men de kan va en deal breaker för tjejer. ja va tvungen o göra en ny snap eftersom min gamla blev bannad o har typ bara 7000 snap score nu o de har hänt att tjejer sett de som en red flag o tappar intresset på en sekund :P så spamma massa folk så tickar poängen upp rätt snabbt =)
Måste bero på från generation till generation eller något annat.. Jag som tjej skiter fullständigt i snap poäng hit och dit 🙂
Citera
2025-01-12, 06:37
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
"snappoäng"?

vad i sjutton är det för något? Aldrig hört talas om?
Inte jag heller förrän nu, trodde det var en chat enbart.

TS att du bryr dig om nåt som 99.9% av omgivningen inte visste existerar, och så till den graden att du är känslomässigt påverkad väcker snarare frågan hurdan du är som dejtingsällskap. Har du nåt annat att prata om än snapchat ?
Citera
2025-01-12, 08:15
Medlem
Vad är Snappoäng? Om något är det väl snarare negativt och associerat med att vara kroniskt online.
Senast redigerad av har 2025-01-12 kl. 08:20.
Citera
2025-01-12, 09:06
Medlem
Muppetys avatar
Vet fortfarande inte riktigt vad "snap" är för nått, förutom nån bilddelningsgrej. Jag funderade ett tag på (FB) Fenomenet "Adda mig på Snap?" Får man typ mer poäng ju fler följare man har? Vill man att folk "simpar" för en?

Vad kan man göra med poängen man samlar på?
Citera
2025-01-12, 09:47
Medlem
Vet inte vad snap poäng är men kan ändå säga att det ända jag bryr mig om vid dejting är vem du är som person och om jag finner dig attraktiv. Skiter i snap poäng, samhällstatus, karriär mm. Men kanske inte är rätt åldern för din fråga då jag är mellan 30-40år
Citera
2025-01-12, 10:20
Medlem
Hahaha … blir värre och värre i detta landet… 🫣🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här