Bryr sig killar (och folk i allmänhet) om man har lite snappoäng, typ 15 000? De flesta av mina vänner har typ 100 000 och förstår inte hur folk kan ha över en miljon. Detta gör mig lite osäker nu när jag tänkt börja dejta om killar kommer tycka jag är oerfaren och tråkig eller något. Samma med nya vänner.
Är inte så insatt i snap och förstår inte hur man får så mycket poäng eller vad man riktigt ska göra. Hur många vänner har folk egentligen? Eller lägger man till folk man inte känner också eller är ytligt bekant med? Känns som att folk mest skickar snaps för att hålla uppe snapstreak och inte för att man faktiskt vill något intressant. Man hör ju att folk skriver med någon på snap och så. Dejtar de som på tinder då fast på snap?
Ah jag skäms för att ha så dålig koll men är jättetacksam och jag kan få lite hjälp och svar på mina frågor
Lågt snappscore är en grönflagga. De med mycket poäng är nästan alltid bekräftelsesökande slampor. De har så höga poäng för att de önskar kontakt med många olika män samtidigt.
Vet fortfarande inte riktigt vad "snap" är för nått, förutom nån bilddelningsgrej. Jag funderade ett tag på (FB) Fenomenet "Adda mig på Snap?" Får man typ mer poäng ju fler följare man har? Vill man att folk "simpar" för en?
Vad kan man göra med poängen man samlar på?
Nej, man får poäng när man skickar och tar emot bilder/meddelanden på appen Snapchat. Men det är knappast en app som man använder om man är en normal vuxen människa.
Jag antar att det av någon anledning har blivit en statusgrej bland vissa tonåringar att ha samlat på sig många poäng på appen. Det kanske signalerar att man är populär och/eller har många kontakter?
Senast redigerad av Styrkelyftare 2025-01-12 kl. 11:46.
Eftersom att de flesta av oss vuxna människor i tråden inte ens vet vad snappoäng är kan det inte vara en viktig del av livet. Alltså, kör på och strunta i dessa poäng. Antar att det är ungefär som antalet vänner på Fajsbok - vilket förstås är helt ovidkommande.
Tror ingen bryr sig, och om dom bryr sig tror jag tvärtom att låga snappoäng är till din fördel. Var stolt över att inte ha snapat med 1000 killar istället, det är inget dåligt
Man blir ju lite skraj när någon har lite för låga snappoäng, det kan ju betyda att de inte har några kontakter?
Enligt mig finns det inte riktigt ett för högt snappoäng, om man har ett väldigt högt snappoäng säger det mig att man känner väldigt många personer och sånt gillar jag.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!