• 3
  • 4
2025-01-12, 15:26
Medlem
swapzs avatar
Skulle mer tycka det säger mer om en brud om hon har mke poäng på snap för det betyder hon skriver med massa killar, men kan även vara hon skickar streaks bara så man vet inte riktigt. Men oavsett så säger det en del om hennes prioriteringar
Citera
2025-01-12, 18:15
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilaac
Bryr sig killar (och folk i allmänhet) om man har lite snappoäng, typ 15 000? De flesta av mina vänner har typ 100 000 och förstår inte hur folk kan ha över en miljon. Detta gör mig lite osäker nu när jag tänkt börja dejta om killar kommer tycka jag är oerfaren och tråkig eller något. Samma med nya vänner.

Är inte så insatt i snap och förstår inte hur man får så mycket poäng eller vad man riktigt ska göra. Hur många vänner har folk egentligen? Eller lägger man till folk man inte känner också eller är ytligt bekant med? Känns som att folk mest skickar snaps för att hålla uppe snapstreak och inte för att man faktiskt vill något intressant. Man hör ju att folk skriver med någon på snap och så. Dejtar de som på tinder då fast på snap?

Ah jag skäms för att ha så dålig koll men är jättetacksam och jag kan få lite hjälp och svar på mina frågor
Ingen normal kille som bryr sig. Snarare en "red flag" ifall någon har mycket poäng. T.ex. vem vill träffa en tjej som har 500 killar på Snapchat och som säkerligen får (och skickar) 100+ snaps om dagen..
Citera
2025-01-12, 21:12
Medlem
Om du hör av dig till en springpojke, då kan de bry sig varför du har lägre än 10 poäng 👍 hope this helps
Citera
2025-01-13, 13:43
Medlem
GertBennys avatar
Jag vågar inte gå utanför dörren om min snapp poäng inte står på minst en miljard den dagen.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in