Citat:
Ursprungligen postat av
AndersPersson99
Varför skaffar du inte en ful tjej då? Fula människor kan vara väldigt snälla dessutom. Hur gammal är du på ett ungefär?
Jag är 40+, d.v.s. en man i sina bästa år
Ett problem är nog att jag siktar lite för högt när det gäller utseendet. Det handlar inte om att tjejen måste vara modellsnygg eller jättesmal. Det handlar om att hon ska se ung ut eftersom jag själv ser väldigt ung och fräsch ut för min ålder (jag ser säkert 10 år yngre ut än jag är). Många tjejer i min ålder brukar se 10 - 15 år äldre ut än de egentligen är.
Fick kontakt förra året med en kvinna på en dejtingsajt. Hon hade ingen bild men jag lyckades googla och se hur hon såg ut. Hon var inte ful men hon såg
gammal ut! Hon kunde ha varit min morsas väninna om ni förstår. Det känns inte bekvämt för mig att vara med någon som ser mkt äldre ut när jag själv ser yngre ut. Blir liksom en mismatch.
Nämnas bör också att jag är ganska "ung i sinnet" eller vad man ska kalla det. Får bilden av att många kvinnor i min ålder blivit ganska tråkiga. Vet inte om ni förstår hur jag menar. Men att de liksom blivit för vuxna och så. Vill ha en kvinna som fortfarande har sin ungdomlighet kvar, inte nån tråkmåns.