2025-01-13, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El0l
Vad ni sågar henne.
Ni missförstår ju hennes punkt.

kortfattat så menar hon riktiga män.
Inte lata, snuskiga jävlar.

Citat:
Ursprungligen postat av Harsett
Kan du inte läsa? Försök läs om trådstarten.
Nej El0l har helt rätt.
Citera
2025-01-13, 18:12
Medlem
RadiationSantas avatar
Fast jag vill ju tillägga att jag inte bara är självständig utan också tjock, pank och rätt gammal.
Så jag kan med viss mallighet hävda att jag visst är oattraktiv.
Citera
2025-01-13, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
Förstår egentligen inte varför män väljer att vika ner sig och typ krypa för kvinnor? Jag är själv en kvinna och märker själv hur väldigt desperata män är. I ärlighetens namn är det jävligt konstigt faktiskt.

Inte för att låta som en invandrare men vart e hedern? Ryggraden? tro det eller ej men ”lever hellre celibat” och mannen som inte tar skit överhuvudtaget e jävligt attraktiv.

Jag har själv haft män som typ krupit för min bekräftelse. Jag hatar det verkligen.

Nu tror jag inte att alla kan relatera men tror ni att kvinnor vill bli uppassade?

I min egen åsikt och mina vänners så e typen som vägrar göra hemmasysslor och skiter i allt sånt modernt & lever hellre ensam jävligt attraktiv.

Varför gör nt fler män lika?

Så jävla konstigt

Jag har en tendens att jag tappar sexuell åtrå gentemot kvinnan om jag blir nobbad x-par gånger av från att initialt varit ganska intensivt... Vad jag lär mig av det är att majoriteten som jag har doppat den i som gjort såhär har jag lämnat, sedan vad man vinner på det är egentligen bara egentid. Det roliga är just vad du själv uppmärksammar, men vad spelar det för roll om mannen i sig inte längre vill vara med dig?

Jag gillar inte det här beteendet för det är rätt ut sagt barnsligt sedan går tiden som man istället kunde dela med varandra. Att stanna kvar bara för att få lite "pussy" gör vissa män och det är dessa män som ni oftast bara kommer att handskas med i slut ändan, tyvärr. Dra alla över en kam... Men det är väl lite upp till en själv hur man ser på saken.
Citera
2025-01-13, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Precis. Vi behöver inga män som "inte tar skit" och leder oss kvinnor. Vi behöver en partner.

Jag är konservativ och tycker att vi ska få välja om vi vill vara hemma med barnen eller inte. OM vi kunde välja sambeskattning, som det var förr, skulle samhället tjäna på att vi var hemmafruar. Barnen hade mått bättre. Många förhållanden med, när man har tydliga roller.

Men din ide om den starka oåtkomliga mannen som bestämmer, köper jag inte.
Man är ett team.
Detta. Självklart ska en man stå upp för sig själv, men det är inte samma sak som att vara arrogant och självcentrerad. I ett förhållande ska man både kunna uttrycka sina egna, men också se till den andres behov. Det handlar om att hjälpas åt och komplettera varandra, något som givetvis ser olika ut i olika förhållanden. Varken manlig toxicitet eller att kyssa marken som kvinnan går på är kompatibelt med ett sunt förhållande.
Citera
2025-01-13, 21:59
Medlem
Mad monks avatar
Kvinnor vill bli förnedrade detta är något många män inte riktigt förstår eller vill förstå. Varför skulle de annars vara med muslimer för att ta ett radikalt exempel på deras behov av att bli förnedrade.
Citera
2025-01-13, 22:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Förstår egentligen inte varför män väljer att vika ner sig och typ krypa för kvinnor? Jag är själv en kvinna och märker själv hur väldigt desperata män är. I ärlighetens namn är det jävligt konstigt faktiskt.

Inte för att låta som en invandrare men vart e hedern? Ryggraden? tro det eller ej men ”lever hellre celibat” och mannen som inte tar skit överhuvudtaget e jävligt attraktiv.

Jag har själv haft män som typ krupit för min bekräftelse. Jag hatar det verkligen.

Nu tror jag inte att alla kan relatera men tror ni att kvinnor vill bli uppassade?

I min egen åsikt och mina vänners så e typen som vägrar göra hemmasysslor och skiter i allt sånt modernt & lever hellre ensam jävligt attraktiv.

Varför gör nt fler män lika?

Så jävla konstigt

Ingen vill vara tillsammans med ett mähä, varken män eller kvinnor. Finns ju inget mer oattraktivt än människor som inte har en egen vilja, driv eller identitet.

Med det sagt, en man som inte gör hemmasysslor är väl ingen riktig man? Det är en mamas boy som inte lärt sig ta hand om sig själv. Så oerhört oattraktivt.
Citera
2025-01-13, 22:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Kvinnor vill bli förnedrade detta är något många män inte riktigt förstår eller vill förstå. Varför skulle de annars vara med muslimer för att ta ett radikalt exempel på deras behov av att bli förnedrade.

Syftar du på förnedringsporr/sex?
Citera
Igår, 07:34
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
typen som vägrar göra hemmasysslor och skiter i allt sånt modernt

Ha ha, en sån hade ju inte jag velat ha iaf. Sådana som är helt åt andra hållet och sätter sig på tvären bara för att är lika illa det. Bara barnsligt. Men i övrigt håller jag med. Man ska inte vara för mycket till lags, lägga sig platt osv.

Men jag tror att många har fått för sig att det är bättre att göra så, eller att de är oerfarna när det kommer till sociala interaktioner.
Citera
Igår, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ingen vill vara tillsammans med ett mähä, varken män eller kvinnor. Finns ju inget mer oattraktivt än människor som inte har en egen vilja, driv eller identitet.

Med det sagt, en man som inte gör hemmasysslor är väl ingen riktig man? Det är en mamas boy som inte lärt sig ta hand om sig själv. Så oerhört oattraktivt.
Det är din åsikt.

Män ser inte på saken likadant.

Det är visst en riktig man. Tvärtom så är en an som gör hemmasysslor inte en riktig man. Det är en domesticerad, patetisk valp. Så oerhört oattraktivt.

Citat:
Hela livet.
Citera
Igår, 13:33
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Det är din åsikt.

Män ser inte på saken likadant.

Det är visst en riktig man. Tvärtom så är en an som gör hemmasysslor inte en riktig man. Det är en domesticerad, patetisk valp. Så oerhört oattraktivt.

Hela livet.

En vuxen människa som inte kan ta hand om sig själv är patetisk och oattraktiv. Kvittar om det är en man eller kvinna.

Nej kvinnor vill inte bli förnedrade hela livet. Var fan har du fått det ifrån?
Citera
Igår, 14:26
Medlem
Citat:

Varför vill ni feminister ofta bli förnedrade när det kommer till sex?
Citera
Igår, 14:32
Medlem
El0ls avatar
Citat:
En vuxen människa som inte kan ta hand om sig själv är patetisk och oattraktiv. Kvittar om det är en man eller kvinna.

Nej kvinnor vill inte bli förnedrade hela livet. Var fan har du fått det ifrån?

Ja, men det är ju just det jag tolkar trådstarten till.

En man som tar hand om sig själv och sina värderingar istället för att bli överkörd och toffla för en kvinna.

Sen ska man vara ömsesidig med logiska gränser. Nått som kvinnan har problem med (inte alla).

Kvinnor agerar lättare efter känslor som ofta inte är logiska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in