• 1
  • 2
2025-01-12, 20:34
Medlem
Förstår egentligen inte varför män väljer att vika ner sig och typ krypa för kvinnor? Jag är själv en kvinna och märker själv hur väldigt desperata män är. I ärlighetens namn är det jävligt konstigt faktiskt.

Inte för att låta som en invandrare men vart e hedern? Ryggraden? tro det eller ej men ”lever hellre celibat” och mannen som inte tar skit överhuvudtaget e jävligt attraktiv.

Jag har själv haft män som typ krupit för min bekräftelse. Jag hatar det verkligen.

Nu tror jag inte att alla kan relatera men tror ni att kvinnor vill bli uppassade?

I min egen åsikt och mina vänners så e typen som vägrar göra hemmasysslor och skiter i allt sånt modernt & lever hellre ensam jävligt attraktiv.

Varför gör nt fler män lika?

Så jävla konstigt
Citera
2025-01-12, 20:50
Medlem
Nej fy, människor utan städrutiner är ju sluskar, hur kan du och dina vänner tycka det är attraktivt?

Samma sak gällande personlig hygien, kommer aldrig dejta en brud som inte tar bort plack emellan tänderna eller tvättar bort sminket från fjäset.
Citera
2025-01-12, 20:56
Medlem
SmegmaFris avatar
Vi befinner oss i en generation med sojapojkar som lärts upp med feminism.
Och i övrigt så har du rätt i din analys, har också varit likadan.
Vad ska jag ha en värdelös flickvän för om det ska leda till att jag ska behöva krypa för att vara hennes lilla slav?
Orka bry sig.
Dumpar dom snabbt om jag märker av ett sådant beteende och går vidare till nästa.
Men och andra sidan så är jag också en man som haft lätt för tjejer genom livet.
Citera
2025-01-12, 21:03
Medlem
DieselnDusts avatar
Förstår inte heller det.

Fast i en annan av dina trådar så springer du omkring i en tunn kappa för att du vill se bra ut. Så du säger ju emot sig själv. Eller är det brudarna du vill se bra ut inför och att det är dom som ska springa efter dig och få bekräftelse?
Senast redigerad av DieselnDust 2025-01-12 kl. 21:06.
Citera
2025-01-12, 21:05
Avstängd
Lailatjejs avatar
Verkligen. Finns inget så avtändande som simpar. Spyr på dom.
Citera
2025-01-12, 21:11
Medlem
Europes avatar
En gång berättade jag för min f.d. på telefon att en kvinna på min högskoleutbildning inte lät mig vara ifred och bland annat jämt bjöd hem mig, trots att jag inte visade något intresse. Jag undrade vad jag skulle ta till mig, då jag har svårt för att vara direkt elak och otrevlig, men att bara vara avvisande och undanflyende verkade inte fungera. Då hävdade min f.d. att det är just för att jag är så ”svår” som kvinnor jagar mig. Jag har alltid undrat om det verkligen ligger något i det.

Samma f.d. sa även när vi var ihop att jag var den enda man som hon har träffat som inte går att utpressa med sex. Visst är det väl så, men jag var lite häpen över att hon sa det helt öppet.

Däremot utför jag helt klart hemmasysslor. Nu när jag har blivit ensam ser jag till att göra det effektivt och systematiskt. Det är alltid rent och städat hos mig. Jag är alltid förundrad över att kvinnor i regel är så dåliga på att hålla rent överallt, trots att de verkar lägga mycket mer tid på sådant.
Senast redigerad av Europe 2025-01-12 kl. 21:13.
Citera
2025-01-12, 21:14
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
Förstår egentligen inte varför män väljer att vika ner sig och typ krypa för kvinnor? Jag är själv en kvinna och märker själv hur väldigt desperata män är. I ärlighetens namn är det jävligt konstigt faktiskt.

Inte för att låta som en invandrare men vart e hedern? Ryggraden? tro det eller ej men ”lever hellre celibat” och mannen som inte tar skit överhuvudtaget e jävligt attraktiv.

Jag har själv haft män som typ krupit för min bekräftelse. Jag hatar det verkligen.

Nu tror jag inte att alla kan relatera men tror ni att kvinnor vill bli uppassade?

I min egen åsikt och mina vänners så e typen som vägrar göra hemmasysslor och skiter i allt sånt modernt & lever hellre ensam jävligt attraktiv.

Så jävla konstigt

Ja, spyr på män som simpar, speciellt de som sitter på OnlyFans och liknande och öser pengar över horeri.

Hemmasysslor bör man dock ha en rutin i.
Citera
2025-01-12, 21:14
Medlem
EmMEw0w93s avatar
Ingen respekterar någon som kryper på knä och så är det. Respekten är det viktigaste för attraktion och om man inte respekterar individen då finns det ingen attraktion.
Citera
2025-01-12, 21:23
Medlem
EnflygandeKos avatar
Citat:

Så jävla konstigt

Så du gillar killar med låg iq, inte konstigt att filmen idiocracy börjar allt mer likna en dokumentär .
Citera
2025-01-12, 21:29
Medlem
Citat:

Så jävla konstigt
Jo, det förstår jag i alla fall, men vill inte vara den personen. Och absolut inte locka till mig kvinnor som i slutändan vill gifta sig med en seriemördare.
Citera
2025-01-12, 21:31
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
En gång berättade jag för min f.d. på telefon att en kvinna på min högskoleutbildning inte lät mig vara ifred och bland annat jämt bjöd hem mig, trots att jag inte visade något intresse. Jag undrade vad jag skulle ta till mig, då jag har svårt för att vara direkt elak och otrevlig, men att bara vara avvisande och undanflyende verkade inte fungera. Då hävdade min f.d. att det är just för att jag är så ”svår” som kvinnor jagar mig. Jag har alltid undrat om det verkligen ligger något i det.

Samma f.d. sa även när vi var ihop att jag var den enda man som hon har träffat som inte går att utpressa med sex. Visst är det väl så, men jag var lite häpen över att hon sa det helt öppet.

Däremot utför jag helt klart hemmasysslor. Nu när jag har blivit ensam ser jag till att göra det effektivt och systematiskt. Det är alltid rent och städat hos mig. Jag är alltid förundrad över att kvinnor i regel är så dåliga på att hålla rent överallt, trots att de verkar lägga mycket mer tid på sådant.
ja men kanske för du är autistisk och har aspergers
Citera
2025-01-12, 21:45
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:

Så jävla konstigt
Som man kanske man måste vara kapabel att ta lite skit eftersom alla kvinnor prompt måste hålla på med en massa elaka spel då och då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in