Citat:
Ursprungligen postat av
Jaggaj5
Förstår egentligen inte varför män väljer att vika ner sig och typ krypa för kvinnor? Jag är själv en kvinna och märker själv hur väldigt desperata män är. I ärlighetens namn är det jävligt konstigt faktiskt.
Inte för att låta som en invandrare men vart e hedern? Ryggraden? tro det eller ej men ”lever hellre celibat” och mannen som inte tar skit överhuvudtaget e jävligt attraktiv.
Jag har själv haft män som typ krupit för min bekräftelse. Jag hatar det verkligen.
Nu tror jag inte att alla kan relatera men tror ni att kvinnor vill bli uppassade?
I min egen åsikt och mina vänners så e typen som vägrar göra hemmasysslor och skiter i allt sånt modernt & lever hellre ensam jävligt attraktiv.
Varför gör nt fler män lika?
Så jävla konstigt
Fan vad hackigt du skriver.
Män gillar sex o därför kryper, kvinnor gillar att spela lite svårfångade och därför jagar män ock där får det sin start. Ni män- testa det omvända o plöstsligt sluta höra av er till er tinderdejt, det är då ofta att de hör av sig o undrar vad du gör, vad du blev av, skickar fåniga bilder på sin lunch, gymbesök osv.
Kvinnor är knepiga och män är veka