2025-01-12, 23:06
Medlem
El0ls avatar
Vad ni sågar henne.
Ni missförstår ju hennes punkt.

kortfattat så menar hon riktiga män.
Inte lata, snuskiga jävlar.
Citera
2025-01-12, 23:30
Medlem
GastonLeMans avatar
Men det resulterar oftast i ensamhet.
Då tjejer som blir avvisade oftast blir gubbtjuriga när dom inte får vad dom tror att dom är värda.
Så det blir ett moment 22 om man säger så!

Efter metoo har jag blivit väldigt restriktiv med samtal och interagerande med kvinnor och det har fått helt motsatt verkan.

Det triggar tydligen kvinnor att inte få den uppmärksamhet som flera är vana vid.

Men vad vet jag? Jag är rätt nöjd utan tjötiga kärringar, så jag brukar tacka för mig och gå när dom börjar visa intresse.
Livet på solokvisten är väldigt bekvämt på ålderns höst.
Citera
2025-01-12, 23:48
Medlem
jag tycker det är tvärtom. den killen som är mest social utåt, har bäst humor och snackar mest, inte den tysta ensama hårdingen... - det är han som får killarna.
Citera
2025-01-12, 23:53
Medlem
Samma sak som med kvinnor förnedra sig själva springa efter "chad" dela honom med 10 andra kvinnor ,får psykiska problem,ingen sömn mm 😀

Alla vill ha kärlek helt enkelt 🙄
Citera
2025-01-13, 05:36
Moderator
pudelluss avatar
Erotik och sexualitet --> Relationer och samlevnad
/Moderator
Citera
2025-01-13, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
jag tycker det är tvärtom. den killen som är mest social utåt, har bäst humor och snackar mest, inte den tysta ensama hårdingen... - det är han som får killarna.

Ja precis, svenska kvinnor älskar clowner, inte Clint Eastwood.
Citera
2025-01-13, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5

I min egen åsikt och mina vänners så e typen som vägrar göra hemmasysslor och skiter i allt sånt modernt & lever hellre ensam jävligt attraktiv.

Hur funkar det att vägra göra hemmasysslor samtidigt som man lever ensam? Har man tjänstefolk eller lever man i smuts och elände?
Citera
2025-01-13, 06:59
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saragalar
Hur funkar det att vägra göra hemmasysslor samtidigt som man lever ensam? Har man tjänstefolk eller lever man i smuts och elände?

Det där låter märkligt i mina öron också, men undrar om inte TS menar att hon inte vill ha en s.k. modern man som sköter hemmasysslorna bara för att smöra för kvinnan, typ att det skulle vara hennes domäner? Alltså hellre en man som ligger på soffan, dricker öl och kollar på skidskytte, än en som står i köket med något förkläde och diskar.
Citera
2025-01-13, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
Förstår egentligen inte varför män väljer att vika ner sig och typ krypa för kvinnor? Jag är själv en kvinna och märker själv hur väldigt desperata män är. I ärlighetens namn är det jävligt konstigt faktiskt.

Inte för att låta som en invandrare men vart e hedern? Ryggraden? tro det eller ej men ”lever hellre celibat” och mannen som inte tar skit överhuvudtaget e jävligt attraktiv.

Jag har själv haft män som typ krupit för min bekräftelse. Jag hatar det verkligen.

Nu tror jag inte att alla kan relatera men tror ni att kvinnor vill bli uppassade?

I min egen åsikt och mina vänners så e typen som vägrar göra hemmasysslor och skiter i allt sånt modernt & lever hellre ensam jävligt attraktiv.

Varför gör nt fler män lika?

Så jävla konstigt

Fan vad hackigt du skriver.
Män gillar sex o därför kryper, kvinnor gillar att spela lite svårfångade och därför jagar män ock där får det sin start. Ni män- testa det omvända o plöstsligt sluta höra av er till er tinderdejt, det är då ofta att de hör av sig o undrar vad du gör, vad du blev av, skickar fåniga bilder på sin lunch, gymbesök osv.
Kvinnor är knepiga och män är veka
Citera
2025-01-13, 07:48
Medlem
Varför startar man en tråd som vänder sig till just alla andra än den gruppen som inte bryr sig om just en sådan tråd?
Citera
2025-01-13, 07:52
Medlem
Gäller samma kvinnor som hellre lever ensam än tar skit?
Citera
2025-01-13, 08:08
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saarne
Nej fy, människor utan städrutiner är ju sluskar, hur kan du och dina vänner tycka det är attraktivt?

Samma sak gällande personlig hygien, kommer aldrig dejta en brud som inte tar bort plack emellan tänderna eller tvättar bort sminket från fjäset.

Städrutiner?
Städerskan är ju där två gånger i veckan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in