Du har missat allt jag sagt och inte förstått något och pratar om annat.
Jo jag svarar på din krystade sökta argument. Det är bara att mina svar flyger dig över huvudet.
Vi kan avsluta diskussionen om den blir för svår för dig.
Haha RFSL är tydliga. Är du bög så får du helt enkelt bara acceptera att blattarna kommer hata dig.
I mångfalds-Sverige går hudfärg och muslimer före dig.
Nej det säger hon inte alls, läs artikeln istället för den felaktiga trådstarten.
Hon säger att SDs syfte med att föreslå byggandet av det är att provocera.
RFSL säger rakt ut dom inte har något emot att det byggs liknande monument i varje torg i Stockholm.
Är det verkligen så jobbigt för dig att läsa artikeln som länkas så att du hellre går efter den lättlästa felaktiga trådstarten?
Så RFSL menar att deras egna syfte med sin homopropaganda är att provocera?
Vän av ordning kan inte låta bli att fundera över varför Gabriel Kroon (SD) inte kritiserade kommunstyrelsen i Sölvesborg med Louise Erixon (SD) i spetsen när de stoppade Prideflaggan från att hissas på stadshuset 2019? Om han nu är så engagerad i HBTQI-personers rättigheter det vill säga...
Om du för en sekund orkar sätta dig in i frågan så förstår du mkt väl att man helt enkelt inte vill göras till ett politiskt slagträ för en grupp som normalt inte värnar ens rättigheter
Islam värnar inga demokratiska rättigheter så frågan är varför vänstern stöder islam.
En förtydligande staty där två män har analsex bör uppföras i Rinkeby. En pil pekar på den som sätter på med texten "homosexuell". Den som blir påsatt har en pil pekande mot sig med texten "offer". Muslimer säger att det är tvärt om. Det gör de för att komma undan med sitt bögeri. Enligt Koranen är homosexualitet förbjudet. Då är det bekvämt att kalla offret för homosexuell. Då är det bara att köra på med sitt bögeri och känna sig överlägsen andra. Med samma bakvända logik är den som bli rånad en rånare och rånaren är offret.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!