Igår, 10:10
Medlem
Var o letade på vinden i mitt barndomshem o hittade gamla Pokemon kort ja samlade på, de mesta va skit men hittade en first edition pichu holo som verkar helt o skadad, kan den vara värt nått och kan man tjäna pengar på o köpa boxar o sånt o sen hålla på dem i några år?
Citera
Igår, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Var o letade på vinden i mitt barndomshem o hittade gamla Pokemon kort ja samlade på, de mesta va skit men hittade en first edition pichu holo som verkar helt o skadad, kan den vara värt nått och kan man tjäna pengar på o köpa boxar o sånt o sen hålla på dem i några år?

Du får väl kolla Ebay etc kring priser och va de såldes för där samt gradea de korten du tycker kan vara värt pengar och verkar vara i bra skick
Citera
Igår, 10:15
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:

som förra svaret.. kolla sold listings på Ebay!

https://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw...&LH_Complete=1
Citera
Igår, 11:21
Medlem
67arigGubbes avatar
De går för 1-2000 i bra skick. Men eftersom din är skadad så lär den vara värd 0..
Citera
Igår, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
De går för 1-2000 i bra skick. Men eftersom din är skadad så lär den vara värd 0..
Den är inte skadad
Citera
Igår, 11:28
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Den är inte skadad

Du skrev ju att den verkar helt o skadad?
Lite svårt att veta om du menar att den är nånting och skadad. Eller hel och oskadad.
Citera
Igår, 13:33
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:

Det finns appar där man kan kolla upp sånt, ladda ner appen Shiny.
Citera
Igår, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrB00ZE
Det finns appar där man kan kolla upp sånt, ladda ner appen Shiny.
Cool potentialt 37000 då, fast psa 10, såg att borders var helt fucked up
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in