2025-01-20, 08:26
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Du menar att jag skulle kunna göra något åt saken eller? Vad exakt?
Ständigt den där attityden att jag får skylla mig själv. Oerhört märkligt.

Ja... Det är ditt eget fel. Jag kan lova dig att jag har fler rödflagg än vad du kan drömma om och jag har inga som helst problem. Allt är en fråga om inställning och utstrålning. Kan lova dig att självömkan och negativitet kommer att göra få tjejer våta.
Citera
2025-01-20, 12:19
Medlem
DragforADHDs avatar
Citat:
Suck. Att det ska vara så svårt att förstå..

Jag har inte valt att vara sån som jag är, det är bortom min kontroll. Och samma sak med kvinnor. De är som de är, det är också bortom deras kontroll.

Det är ingens fel.

Men det är fel att döma mig, som om jag aktivt väljer att vara i denna situation.
På samma sätt är det fel att döma kvinnorna som om de aktivt väljer att tycka att jag är oattraktiv. Det gör de inte. De kan inte hjälpa det. Och jag kan inte hjälpa att jag är oattraktiv.
Så det är väldigt barnsligt att hålla på och anklaga folk.
har inte anklagat dig.
men du gör ju inte något åt din situation, istället så är det alla kvinnors fel. för att du inte gör något åt din situation, men du kan inte inse att det är ditt fel att du inte tar tag i problemet istället.
Citera
2025-01-20, 14:34
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ja... Det är ditt eget fel. Jag kan lova dig att jag har fler rödflagg än vad du kan drömma om och jag har inga som helst problem. Allt är en fråga om inställning och utstrålning. Kan lova dig att självömkan och negativitet kommer att göra få tjejer våta.
Okej så jag kan inte få en tjej för att jag har en dålig inställning, ägnar mig åt självömkan och är negativ.

Så om jag ändrar det så skulle jag få en tjej.

Undrar då varför jag inte fick en tjej när jag var bättre på de där sakerna.

Du har inte tänkt på att de är ett naturligt resultat av att jag har blivit nobbad av alla tjejer under hela mitt jävla liv?

Och angående din framgång med tjejer: du har inte tänkt på att det är en massa andra skillnader mellan dig och mig? Att du har en massa andra attraktiva egenskaper som jag saknar?

Förlåt, men du är en jävla idiot.
Citat:
Ursprungligen postat av DragforADHD
har inte anklagat dig.
men du gör ju inte något åt din situation, istället så är det alla kvinnors fel. för att du inte gör något åt din situation, men du kan inte inse att det är ditt fel att du inte tar tag i problemet istället.
Jag gör inget åt min situation?
Jag har ju gjort typ allt som finns att göra.
Så mitt problem är bara att jag inte tar tag i problemet? Och det säger du till någon anonym figur på nätet som du aldrig har träffat i verkligheten och inte vet något om.

Förlåt men du är en jävla idiot.
Senast redigerad av JagAlskarTjejer 2025-01-20 kl. 14:36.
Citera
2025-01-20, 14:36
Medlem
DragforADHDs avatar
Citat:
Okej så jag kan inte få en tjej för att jag har en dålig inställning, ägnar mig åt självömkan och är negativ.

Du har inte tänkt på att de är ett resultat av att jag har blivit nobbad av alla tjejer under hela mitt jävla liv?

Och angående din framgång med tjejer: du har inte tänkt på att det är en massa andra skillnader mellan dig och mig? Att du har en massa andra attraktiva egenskaper som jag saknar?

Jag gör inget åt min situation?
Jag har ju gjort typ allt som finns att göra.
Så mitt problem är bara att jag inte tar tag i problemet? Och det säger du till någon anonym figur på nätet som du aldrig har träffat i verkligheten och inte vet något om.

Förlåt men du är en jävla idiot.
och du är större idiot, som sitter på flashback och gråter, för att du inte gör något åt saken. din pajas
Citera
2025-01-20, 16:07
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
och du är större idiot, som sitter på flashback och gråter, för att du inte gör något åt saken. din pajas
Vad finns det att göra? Du lever i någon slags fantasiverklighet där det är möjligt att få en partner eller ligg om man "bara gör något åt saken".

Gå på krogen? Som jag har gjort i 15 år utan något som helst resultat? Nej tack.

Det finns inget jag kan göra som skulle ge mig en partner eller ett ligg. På samma sätt som att en hund aldrig kan bli raketforskare oavsett vad den gör.
Fattar inte varför det är så svårt att förstå?
Bara för att vissa kan få partner/sex så betyder det inte att alla kan det.
Senast redigerad av JagAlskarTjejer 2025-01-20 kl. 16:10.
Citera
2025-01-20, 22:27
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Du har inte tänkt på att de är ett naturligt resultat av att jag har blivit nobbad av alla tjejer under hela mitt jävla liv?

Ryggradslösa mes, du klarar inte ens av att förolämpa utan att be om ursäkt...

Det kom inte naturligt. Den attraktiva egenskapen du söker är att jag lärt mig. Inte varit dum och envis som du. Gjort bort mig massor av gånger med resultatet att hon ghostat mig. Varje gång lärde jag mig något.

Du har inte funderat på att låta kastrera dig? Skära bort bollarna. Då kanske den värsta ångesten släpper?
Citera
2025-01-20, 22:55
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ryggradslösa mes, du klarar inte ens av att förolämpa utan att be om ursäkt...

Det kom inte naturligt. Den attraktiva egenskapen du söker är att jag lärt mig. Inte varit dum och envis som du. Gjort bort mig massor av gånger med resultatet att hon ghostat mig. Varje gång lärde jag mig något.

Du har inte funderat på att låta kastrera dig? Skära bort bollarna. Då kanske den värsta ångesten släpper?
Som om jag inte har "gjort bort" mig en massa gånger och försökt lära mig.
Citera
2025-01-20, 22:56
Medlem
DragforADHDs avatar
Citat:
Vad finns det att göra? Du lever i någon slags fantasiverklighet där det är möjligt att få en partner eller ligg om man "bara gör något åt saken".

Gå på krogen? Som jag har gjort i 15 år utan något som helst resultat? Nej tack.

Det finns inget jag kan göra som skulle ge mig en partner eller ett ligg. På samma sätt som att en hund aldrig kan bli raketforskare oavsett vad den gör.
Fattar inte varför det är så svårt att förstå?
Bara för att vissa kan få partner/sex så betyder det inte att alla kan det.
det är snarare du som lever i en fantasi värld där du tror att du får tjejer på en silverfat.
Citera
2025-01-20, 23:01
Medlem
DragforADHDs avatar
Citat:
ändå lär du dig inte.
Citera
2025-01-20, 23:04
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Vet inte... Att vara envis verkar vara en del av din person. En sådan som gör sin grej och tycker att världen ska ändra på sig. Vilket sällan händer.

Låta skära bort bollarna då? Slipper du tänka på saken i vart fall.
Citera
2025-01-20, 23:10
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
det är snarare du som lever i en fantasi värld där du tror att du får tjejer på en silverfat.
Nej, jag säger att jag inte får tjejer alls. Varken på silverfat eller något annat sätt.
Citat:
ändå lär du dig inte.
Är man oattraktiv så är man.
Man kan inte lära sig att vara attraktiv.
Citat:
Vet inte... Att vara envis verkar vara en del av din person. En sådan som gör sin grej och tycker att världen ska ändra på sig. Vilket sällan händer.

Låta skära bort bollarna då? Slipper du tänka på saken i vart fall.
Har jag sagt att världen ska ändra på sig? Nej.
Jag säger bara att jag inte kan få en tjej, och att ni har fel i allt som ni säger.
Citera
2025-01-21, 10:04
Medlem
Massajens avatar
Citat:
Nej, jag säger att jag inte får tjejer alls. Varken på silverfat eller något annat sätt.

Är man oattraktiv så är man.
Man kan inte lära sig att vara attraktiv.

Har jag sagt att världen ska ändra på sig? Nej.
Jag säger bara att jag inte kan få en tjej, och att ni har fel i allt som ni säger.
Du har sökt psykoterapi?
Om du är seriös här, kan du beskriva vilken feedback du fick därifrån? Problemidentifiering, vägledning, ev beteendemodifikation, etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in