2025-01-07, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnstad
Jag har sett att du uttryckt flera gånger att det finns många här på flashback som hävdar att invandringen är vinstgivande. Att det finns vissa grupper i samhället som tjänar gott på invandringen och de som dessutom har hela sin försörjning därifrån råder det knappast något tvivel om, men för samhället som helhet är det knappast någon vinst att ösa på med skattemedel till främmande människors uppehälle. Det är just detta senare som jag uppfattar att du hävdar, alltså att det finns de som hävdar vinst. Du kan väl ge något exempel på detta om det är just det du hävdar.

Du ser exemplen i de inlägg jag svarade på här. Det finns hundratals exempel i media/mångkultur-tråden. Du är ett av dem.
Citera
2025-01-07, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofDemocracy
Inget skämt?
Hur vet du?
Eller vad tror du egentligen på?

Läs så ser du.
Citera
2025-01-10, 09:14
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Läs så ser du.
Vardå och varför?
Citera
2025-01-24, 09:45
Medlem
Joe Blows avatar
Finns det ingen på redaktionen som kan säga åt Wilgert att år ut och år in köra med:
“Vad har du på hjärtat?” och “Jag tror vi måste börja runda av.”
Så jävla tröttsamt.
Citera
2025-01-24, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Finns det ingen på redaktionen som kan säga åt Wilgert att år ut och år in köra med:
“Vad har du på hjärtat?” och “Jag tror vi måste börja runda av.”
Så jävla tröttsamt.
Det i kombination att han ständigt ska nasa produkter. Vin, kosttillskott, självförsvarsspray, böcker, Peter Wahlbäck-konst, Dolkkvinnan-skulpturer i två olika tappningar med mera. En annan grej som jag stör mig på varje gång jag hör det är "... från ditt bankkonto till vårt bankkonto...".
Citera
2025-01-24, 13:15
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Det i kombination att han ständigt ska nasa produkter. Vin, kosttillskott, självförsvarsspray, böcker, Peter Wahlbäck-konst, Dolkkvinnan-skulpturer i två olika tappningar med mera. En annan grej som jag stör mig på varje gång jag hör det är "... från ditt bankkonto till vårt bankkonto...".
De måste väl få in pengar på något sätt? Swebb-TV drivs ju av ett aktiebolag som har som mål att vara vinstdrivande.
Citera
2025-01-24, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
De måste väl få in pengar på något sätt? Swebb-TV drivs ju av ett aktiebolag som har som mål att vara vinstdrivande.
Men det är ju så random grejer de säljer. Kunde vara något som knyter an till verksamheten. Nu känns det bara gnidet att sälja vad som helst för att dra in pengar. Gör mer exklusivt material för medlemma. Något forum eller vad som helst som endast medlemmar kommer åt osv.
Citera
2025-01-24, 17:23
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Men det är ju så random grejer de säljer. Kunde vara något som knyter an till verksamheten. Nu känns det bara gnidet att sälja vad som helst för att dra in pengar. Gör mer exklusivt material för medlemma. Något forum eller vad som helst som endast medlemmar kommer åt osv.
Känns som de provar sig fram fortfarande. Kan inte vara helt enkelt att får snurr på ekonomin för ett sådant medieprojekt. Särskilt som ingen annonserar (?) Det hade ju varit den naturliga intäktskällan.
Citera
2025-01-24, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Känns som de provar sig fram fortfarande. Kan inte vara helt enkelt att får snurr på ekonomin för ett sådant medieprojekt. Särskilt som ingen annonserar (?) Det hade ju varit den naturliga intäktskällan.

Hur går Riks runt då?
Citera
Igår, 14:02
Medlem
WTF865s avatar
Ring P1 har tydligen klippt bort inringaren Mille som klagade på SwebbTV i onsdagens program?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in