Citat:
Ursprungligen postat av HugoTheGreat
Att veta att ens nation skall strategiskt besegras av utomstående fiender i väst (i decennier nu ska påpekas) ger det landet yttersta rätt att införa och stifta lagar för att bevara sin nation, sitt samhälle och sina medborgare. Du är naiv om du tror att Sverige, eller vilket annat land som helst, inte hade gjort likadant i samma situation. Dessutom har Ryssland attackerats utifrån med missiler, bomber och terrordåd i flera år nu som är direkta krigsförklaringar mot landet. Så please, bespara mej dina naiva och ignoranta kommentarer. Tack.
Citat:
Ursprungligen postat av
Schlesien
De ryska missilattackerna över hela Ukraina började månader före UAF började skicka drönare och missiler in i Ryssland, många månader före. Otroligt vad billig du är.
Du är moderator på detta forumet och det första inlägget du riktar mot mej är ett svagt försök på en förolämpning som i mitt fall går in i vänsta örat och ut i det högra. Är det denna låga nivå du företräder och hoppas att flashback ska hålla? Jag pratade om Criminal Code Article 207.3 som är ett resultat av de krigsförklaringar i form av missiler, bomber och terrordåd som dödat hundratals ryska oskyldiga civila som du inte bryr dej om. Och du kallar mej billig? Som moderator ska du vara neutral och objektiv och inte komma med förolämpningar och provokationer. Visa att du har dom egenskaperna så debatterar jag jättegärna Ukraina-kriget med dej, på ett respektfullt sätt.