• 1
  • 2
2025-02-04, 02:06
Medlem
Ett av många tydliga exempel på mentalitetskillnader mellan vita svenskar och svarta/araber och andra utlänningar är deras beteende på gymmet.

Jag som tjej, som förvisso aldrig vart 1 stor gymbrud, har märkt att män som är svarta, araber lr andra mörka ställen till mycket större grad tittar på tjejer än vita män.

Och de vita försöker få deras 1 sekunds titt, exempelvis när man squattar, så tittar dom på en snabbt men tittar bort. Svarta etc, kan titta hela tiden. Dom bryr sig nt ett skit!

O ja har läst mkt om detta o många e rädda för o titta på tjejer på gymmet för dom nt vill bli konfronterade etc men svarta bryr sig nt om detta.

Har diskuterat på internet förr o många tjejer håller me.

Har ni oxå märkt på detta fenomen?

O det roliga e att de nt spelar roll storleken på männen. kan bokstavligt va ngn svart 160cm lång som har större bollar än 1 190cm lång svensk.

Va betyder detta?
Citera
2025-02-04, 02:15
Medlem
Ne int lagt till d s mkt fktiskt.
Men beror nog på att araber är mer sexuellt fixerade.
O d e nog normalt.
Citera
2025-02-04, 02:16
Medlem
QuattroCarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
Ett av många tydliga exempel på mentalitetskillnader mellan vita svenskar och svarta/araber och andra utlänningar är deras beteende på gymmet.

Jag som tjej, som förvisso aldrig vart 1 stor gymbrud, har märkt att män som är svarta, araber lr andra mörka ställen till mycket större grad tittar på tjejer än vita män.

Och de vita försöker få deras 1 sekunds titt, exempelvis när man squattar, så tittar dom på en snabbt men tittar bort. Svarta etc, kan titta hela tiden. Dom bryr sig nt ett skit!

O ja har läst mkt om detta o många e rädda för o titta på tjejer på gymmet för dom nt vill bli konfronterade etc men svarta bryr sig nt om detta.

O det roliga e att de nt spelar roll storleken på männen. kan bokstavligt va ngn svart 160cm lång som har större bollar än 1 190cm lång svensk.

Va betyder detta?

De tänker på att våldta er första bästa tillfälle.
Vita män tittar helst inte på andra män på gymmet heller, det kallas för integritet, det är respektlöst att sitta och fickrunka till okända kvinnors kroppar inne på gymmet.
Senast redigerad av QuattroCarl 2025-02-04 kl. 02:19.
Citera
2025-02-04, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuattroCarl
De tänker på att våldta er första bästa tillfälle.
Vita män tittar helst inte på andra män på gymmet heller, det kallas för integritet, det är respektlöst att sitta och fickrunka till okända kvinnors kroppar inne på gymmet.

Citat:
jag skrev med i min kommentar
Många tittar på många men nu tänker vi på kvinnor.

handlar nt om o fickrunka. har pratat med folk på nätet o dom säger att de va mer vanligt förekommande ba för 10-15 år sen att vita titta på dom men nt ett dugg ida.

Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
😳
vadå?
Citera
2025-02-04, 02:22
Medlem
EmMEw0w93s avatar
Ja och skita i vad alla borde göra. Den vita mannen har blivit defekt och vilse på alla möjliga vis. Det är därför män som Andrew Tate och miljontals guider på YouTube har uppstått om hur man ska skaffa en brud och lyckas i livet och detta är tack vare den vita mannen.
Citera
2025-02-04, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Ja och skita i vad alla borde göra. Den vita mannen har blivit defekt och vilse på alla möjliga vis. Det är därför män som Andrew Tate och miljontals guider på YouTube har uppstått om hur man ska skaffa en brud och lyckas i livet och detta är tack vare den vita mannen.
Utveckla
Citera
2025-02-04, 02:26
Medlem
QuattroCarls avatar
Jag har inga problem att titta på kvinnor på gymmet, men jag försöker undvika att vara ett creep som stirrar rakt in i skithålet på tjejer när de squattar. Men ja, jag har sett det där våldtäkts beteendet hos babbar inne på gymmet, måste ju kännas förjävla obehagligt att va tjej på gymmet, det är därför det aldrig tränar några tjejer på gymmet här i krokarna sent på kvällarna. Fan att våga gå hem sen i mörka rusket.
Citera
2025-02-04, 02:27
Medlem
Citat:
Jag har inga problem att titta på kvinnor på gymmet, men jag försöker undvika att vara ett creep som stirrar rakt in i skithålet på tjejer när de squattar. Men ja, jag har sett det där våldtäkts beteendet hos babbar inne på gymmet, måste ju kännas förjävla obehagligt att va tjej på gymmet, det är därför det aldrig tränar några tjejer på gymmet här i krokarna sent på kvällarna. Fan att våga gå hem sen i mörka rusket.
e själv tjej o de e nt våldtäkts beteende, snarare tvärtom. ba konstigt o nt titta för o va rädd etc
Citera
2025-02-04, 02:29
Medlem
QuattroCarls avatar
Citat:
e själv tjej o de e nt våldtäkts beteende, snarare tvärtom. ba konstigt o nt titta för o va rädd etc

Nej, du är en svartskalle, försök lura någon annan din betahanne
Citera
2025-02-04, 02:31
Medlem
Citat:
Nej, du är en svartskalle, försök lura någon annan din betahanne
Nej jag e svensk. Känner mig nt ett dugg rädd, dock så gymmar ja nt på kvällar. Och att inte titta för att man e rädd e en turn off.

Ja e nt ens attraherad av svarta men gillar att de skiter i.

Få lite hår på bollarna din pajas
Citera
2025-02-04, 02:33
Medlem
Rouens avatar
Citat:

Va betyder detta?
Vita tjejer är status för dem men inte säkert att ni blir en lycklig familj...
Citera
2025-02-04, 04:38
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:

Inte för att vara den som är den men kan det inte vara så att de uppfattar det som att du söker ögonkontakt när du håller på och spanar efter män som riktar blicken mot dig? Det är bara en tanke... Spanar du in vita män lika mycket?

Läser man vad som ofta skrivs här på Flashback så dras svenska sliddjur till "negrer" och "sandnegrer" medans blonda svenska "toffelhjältar" ratas. Ska man tro att det ligger någon sanning i det kanske vi har en förklaring till dina upplevelser.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in