• 4
  • 5
2025-02-04, 13:13
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinklip
Du själv verkar titta mer på svarta och araber istället för att gymma

Tänkte precis samma sak , man kommer att få blickar från båda könen speciellt om man ser bra ut & vältränad. Vill man slippa andra så är det bara att bygga ett hemmagym.
Citera
2025-02-04, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DumSKALLEN123
Tänkte precis samma sak , man kommer att få blickar från båda könen speciellt om man ser bra ut & vältränad. Vill man slippa andra så är det bara att bygga ett hemmagym.
Ja eller hur
Citera
2025-02-04, 15:18
Medlem
DonaldBidens avatar
Nej, men är mest upptagen med att spana in brudar.
Citera
2025-02-04, 16:27
Medlem
joppepis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
kan bokstavligt va ngn svart 160cm lång som har större bollar än 1 190cm lång svensk.
Går du igång på det?!
Citera
2025-02-04, 16:44
Medlem
Många vuxna MENA kan ju inte bete sig på bussen, på stan, i affären eller i något annat sammanhang. Så varför skulle de respektera andra på ett gym?

De tränger sig, plankar på bussen, sparkar på busskuren, tittar på andra som att de vill döda någon, kör mobilen på högtalare bland folk. Det finns så många respektlösa saker de gör. De utmärker sig verkligen. Andra invandrare, till exempel asiater är inte alls lika respektlösa.
Citera
2025-02-05, 00:58
Medlem
Stämmer säkert.
Som svart arab gymmar jag inte, men jag glor genom fönstret.
Citera
2025-02-05, 01:37
Medlem
högre testonivåer.

har många polare som är svenskar men har sex med sina tjejer 1-2 ggr i veckan. helt sinnessjukt. inte konstigt deras kvinnor är otrogna med en BBC och invandrare
Citera
2025-02-05, 13:32
Medlem
PingPongZongs avatar
Dom glor även på killar/män. Och ställer dumma frågor. Dom är som små barn som precis börjat träna på gym och är där med kompisar. När jag var yngre tränade jag på gym med en arab. Och vi var på gymmet i 3-5 timmar. Så jag var väl likadan. En gång började jag gapa på honom om en jävla snygg brud utanför fönstret. Han kollade och såg trött på mig och frågade om jag skojade. Var hans mamma. Men så här 30år efter. Hans mamma var nog i 30årsåldern då. Knappt. Om vi var 17år och hon fick han som 13åring.

När det var hans mamma som var ett sexobjekt då var det inte lika roligt.

Dom glor för dom är där för det sociala. Är som en fritidsgård för dom. Är det nyanlända så är det ju något helt fantastiskt. Sådana där gym har dom inte i hemlandet. Finns ju brudar på gymmet. Fanns det inte på min tid. Inte många som idag. Dom var utanför.
Senast redigerad av PingPongZong 2025-02-05 kl. 13:37.
Citera
2025-02-05, 13:36
Medlem
Fettsugnings avatar
Istället för att stå på gymmet och puta med röven iklädd genomskinliga tajts kanske du skulle ta och söka till komvux och läsa en kurs i svenska?
Citera
2025-02-05, 18:20
Medlem
Här på Malta stirrar alla, araber som oss gingers, men skillnaden är att om man väl gör det går man också fram och pratar. Man kan inte pippa med ögonen...
Citera
2025-02-05, 19:25
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Föga viktigt för mig att bevisa att ”ingen lurar mig”, det är att TS inte lurar nån som är poängen. Han är ett troll och det sämsta med det är att han dessutom är jäkligt dålig på det han gör med sitt patetiska liv.

Hade absolut kunnat skriva lite skit om att vissa män glor mer på kvinnor i gymmet än andra, men i detta fallet är ju tråden designat av ett troll, alltså inte för att diskutera ämnet, utan skapa ett raskrig och fylla forumet med ännu mer skit.

Väldigt oklart varför det är viktigt för dig att försvara en som trollar.
Det är inget försvar av "någon som trollar" utan det finns inget att diskutera om man utgår ifrån att trådstarten är osann.

Premissen för diskussioner är att det som skrivs är sant.

Man hade också kunnat börja varje inlägg med "Jag tror detta är ett troll men..."

Det är underförstått att det mesta är trams. Det är en del av spelet. Istället för att försöka förklara hur smart du är som "genomskådar" trollet så borde du spela med. Det är idiotiskt att "avslöja" troll.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in